Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 oktober 2008, 17:54   #41
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ai nee! Patsy, wat doe je ons allemaal aan...
Heb ik iets verkeerd gezegd?
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 17:55   #42
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
Heb ik iets verkeerd gezegd?
sssj, maak niemand wakker.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 17:59   #43
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
nu ga ik wel totaal niet akkoord met vier strafpunten+verwittiging van een tijdje geleden: ik wou niemand specifiek viseren, maar een medeposteres die de gewoonte heeft altijd alles op haarzelf te projecteren deed dit in dat geval ook en voelde zich op slag persoonlijk beledigd. Tja, zo kan je dus wel aan de gang blijven. Maar kom, ze staat nu op mijn negerlijst dus kan ik ze nog moeilijk persoonlijk aanspreken ook als zij "denkt" dat ik het over haar heb.

Da meende ni ????????????????

Weer zo iemand (niet bepaald) met een "alles is o zo persoonlijk-fobie" ????????

Onbegrijpelijk dat ze zo'n gefrustreerden nog nog niet permanent verbannen hebben ... Op andere fora gooien ze zo'n bleiters er sneller af ...

Enfin , tof dat je terug bent ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2009, 00:10   #44
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

pfff...; 12 strafpunten tot eind december 2009.

Dat laat geen ruimte voor discussie.

Buiten wat zever zal ik me dus bezighouden met het melden van overtredingen aan de moderatie... ontdek ik tenminste wat de overtredingen zijn.

Parafraseren van een citaat van Arafat schijnt al racisme te zijn: goed voor 8! punten gedurende één jaar! moet kunnen.

Enfin! het amusement dus.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2009, 00:14   #45
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:

Buiten wat zever zal ik me dus bezighouden met het melden van overtredingen aan de moderatie... ontdek ik tenminste wat de overtredingen zijn.

Parafraseren van een citaat van Arafat schijnt al racisme te zijn: goed voor 8! punten gedurende één jaar! moet kunnen.

blij dat je terug bent

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 30 januari 2009 om 00:15.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2009, 00:15   #46
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hee, wil je dat niet meer doen? Je laten wegjagen bedoel ik. De afgelopen weken was je inbreng welkom geweest.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2009, 00:15   #47
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
blij dat je terug bent
Ja, dit dus.
Oud 30 januari 2009, 01:35   #48
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Dank je heren, maar het probleem is nu dat ik TOT EIND 2009 12 strafpunten heb. Dat maakt dat elke verkeerde uitdrukking die ik maak, automatisch leidt tot een ban van een maand....
Kan ik er beter niet meer aan beginnen.

En uiteindelijk heb ik op www.dutch.faithfreedom.org in feite een nieuwe home-stack gevonden.
Daar mag je trouwens wel nog een mening hebben. Dat is leuk meegenomen op een forum.

nu ga ik slapen hoor!
cu!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 30 januari 2009, 07:57   #49
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nu ga ik slapen hoor!
cu!
Circe

't Is al opstaantijd ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2009, 08:53   #50
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

goed meurning!

Oud 30 januari 2009, 09:17   #51
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

circe
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2009, 09:27   #52
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Een week, ik heb een maand of zoiets gehaden heb nu naar aanleiding hiervan nog 8 strafpunten staan. U als kenner, dit aangezien ik heb gemerkt dat u al meermaals bent geband, die punten kan men die inleveren en kan men daar iets voor kopen? Want, die zijn nog geldig tot okober '09 en zou die indien er iets mee te rapen valt niet graag laten vervallen ziet u.

Hopelijk wordt dit door de moderatie niet opgepakt als, zou ik hun systeem in het belachelijke willen trekken, dat is zéér zeker niet mijn bedoeling.

Verder blijft me nog te zeggen, welkom terug circe.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2009, 10:14   #53
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Dank je heren, maar het probleem is nu dat ik TOT EIND 2009 12 strafpunten heb. Dat maakt dat elke verkeerde uitdrukking die ik maak, automatisch leidt tot een ban van een maand....
Kan ik er beter niet meer aan beginnen.

En uiteindelijk heb ik op www.dutch.faithfreedom.org in feite een nieuwe home-stack gevonden.
Daar mag je trouwens wel nog een mening hebben. Dat is leuk meegenomen op een forum.

nu ga ik slapen hoor!
cu!
Misschien dat als je in elke zin die je wilt schrijven alle bijvoeglijke naamwoorden schrapt dat je gewoon je mening kunt blijven zeggen?
Ik weet niet helemaal waarom je verbannen bent (en die strafpunten hebt gekregen). Ik zag alleen een >Knip< en de opmerking van Lincoln dat je te ver was gegaan. Maar je bent toch nooit persoonlijk?
Oud 30 januari 2009, 10:28   #54
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik kreeg al een hele resem Strafpunkten omdat ik iemand (begint met een "e" en eindigt met "dius") had gevraagd waarom ie niet in Brussel was tijdens De Betoging - of ie het te ver of te gevaarlijk vond!!

Amuseer je, circe, (nou ja, amuseer...)!
Geen serieuze onderwerpen meer hé!
Geen meningen enzo hoor!

PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2009, 10:38   #55
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Circe en Polly,

Het is goed, en........

Oud 30 januari 2009, 12:18   #56
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Misschien dat als je in elke zin die je wilt schrijven alle bijvoeglijke naamwoorden schrapt dat je gewoon je mening kunt blijven zeggen?
Ik weet niet helemaal waarom je verbannen bent (en die strafpunten hebt gekregen). Ik zag alleen een >Knip< en de opmerking van Lincoln dat je te ver was gegaan. Maar je bent toch nooit persoonlijk?
Wil je weten waarom ik een half jaar lang 13 strafpunten heb en een jaar 8?

- Omdat ik een ongewenst artikel quote zonder de haakjes van [quote] erbij te doen
- Omdat ik iemand vroeg waarom ie niet op De Betoging in Brussel was, en of ie Brussel te ver/gevaarlijk vond.

Daarom. Is dat érg? Persoonlijk? Bof, gaat wel. Ik zie ergere dingen hier rondvliegen.

Maar er wordt de mensen hier geleerd om via slinkse en hypocriete wegen elkaar verrot te schelden, en sommige politiek correcten hier zijn daar meesters in. Zo gaan ze bv niét zeggen je bent dom en idioot, maar iets als:

GOED = "Deze post haalt de top van de idiotie en de domheid en staat zoals gewoonlijk vol met smerige leugens en verdraaiingen zoals we gewend zijn van vuile hypocrieten zionisten zoals jij"

SLECHT= "Lees het nog eens opnieuw en gebruik er al je hersencellen bij" of "Waarom ben je niet aan het betogen ipv hier te posten?"

Kortom: een cordon sanitair. Polly is leuk zolang ze komt ouweklepzeiken in K+K.

Of zoals Joost Zwagerman het gisteren bij Phara zo goed zei: het wordt allemaal plots ontzettend krampachtig en men loopt op eieren.

PS: uiteraard moest Phara de Andere Mening weer uit Nederland halen, want in Belgie is dat allang Verboten.
Oud 30 januari 2009, 12:42   #57
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Zou ik nog mogen zeggen dat ik vind dat Polly overschot van gelijk heeft?

of is dat racisme? persoonlijke aanval aan degenen die vinden dat ze geen gelijk heeft?

De toekomst zal het uitwijzen.... zien of het mag blijven staan!

En neen: vragen of iemand �*l zijn hersencellen wil gebruiken bij herlezing van een post is dus NO PASSERAN!
Maar ik begrijp dat ondertussen: blijkbaar vond de "geviseerde" zijn extra hersencellen niet, en heeft daarop een klacht ingediend. Want uiteraard is het een persoonlijke aanval om van iemand te veronderstellen dat hij toch wel slimmer kan zijn dan hij zich voordoet, terwijl die mens gewoon aan het einde van zijn intellectuele vermogens zit!

Ge ziet mensen: IK LEER BIJ!

ps. het valt me nu wel op dat die persoon met die hersencellen sindsdien niet meer op het forum is verschenen.... zou die nu nog altijd op zoek zijn naar die éne hersencel ?

Laatst gewijzigd door circe : 30 januari 2009 om 13:02.
Oud 30 januari 2009, 12:44   #58
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

laat de spelen beginnen
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2009, 12:45   #59
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

O ja, ondertussen is het dus héél interessant in Nederland, in verband met de mondsnoering wegens gods- en andere lasteringen van Geert Wilders.

Mensen die open en zonder schroom daarover van gedachten willen wisselen kunnen me dat via pm altijd laten weten zodat ik ze naar de lopende discussie kan doorverwijzen op FFI.

Laatst gewijzigd door circe : 30 januari 2009 om 12:46.
Oud 30 januari 2009, 12:58   #60
PollyCorrect

Standaard

Ik geloof dat men in België erg bang is van meningen.

Zo heb ik eens met 5 leden van SpA aan tafel gezeten.
Die zaten me daar hun officiële partij-meningen als automaten op me af te vuren, doodsbang waren ze dat ik ze zou wijzen op iets anders, op iets dat ze misschien over het hoofd zien, of zelfs op dingen die ze niet weten!
Ze bouwden meteen, gelijk een soort van KGB een mentale muur om me heen, wetende dat ik het niet met hun meningen eens was, en ik heb niet op eieren gelopen toen, maar ik heb ze zitten UITBROEDEN!

Het grappige is dat je dan als resultaat een nest vol woedende kuikens krijgt.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be