![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien het hen echt daarom te doen was, konden ze beter Belgicist worden. Dan werden ze overal in de media opgetrommeld, kregen hun activiteiten overal alle steun en publiciteit die ze zich maar konden toewensen en werden ze overal als een sympathieke bende afgeschilderd, in plaats van dat ze nu juist vaak gedemoniseerd en als een bende onverdraagzame egoïsten aanzien worden. Je ziet de onzinnigheid van jouw redenering toch zelf ook wel in?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De pijlers van het Davidsfonds zijn Vlaams en katholiek, het laatste zeer ruim te interpreteren. De activiteiten die het Davidsfonds organiseert omvatten o.m. een uitgeverij, talloze voordrachten, cultuurreizen, gerichte uitstappen met gids en noem maar op, dit alles in zeer open geest. Wat kan links Vlaanderen, zeg maar België, hier tegenover stellen? Het woeste nihilisme van een Tom Lanoye, nooit te beroerd Vlamingen in het algemeen en Vlaams-nationalisten in het bijzonder te misprijzen en te kleineren? De vulgariteiten van onze Vlaamse stand-up comedians? De pis- en kak producerende smeerlapperijen van onze gesubsidieerde toneelensembles? De drekmachine van Wim Delvoye? Zo kan ik nog even doorgaan. Als d�*t het moderne Vlaanderen is waarop jij en de zogenaamde verlichte Vlamingen op focussen, het weze je gegund. De grote meerderheid van de Vlamingen verkiest een ander Vlaanderen, het Vlaanderen waarvan mensen van jouw slag huiveren. Je doet maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Goe weere an de Zuid, ze smaate mee snieballe... One should respect public opinion insofar as is necessary to avoid starvation and keep out of prison, but anything beyond this is voluntary submission to unnecessary tyranny (B. Russell) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik blijf erbij: ik word daar bang van. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() ik hoop da je uit uw bed bibbert
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Volgens mij ben jij snel bang...
![]() |
#47 |
Partijlid
|
![]() Ik blijf erbij : ik word daar koud van. En ik hou vast aan de stelling dat onze schrik en onze koude rillingen geen product zijn van politieke paranoia, maar reële heel tastbare wortels in de maatschappelijke werkelijkheid hebben.
Goe weere an de Zuid, ze smaate mee snieballe... One should respect public opinion insofar as is necessary to avoid starvation and keep out of prison, but anything beyond this is voluntary submission to unnecessary tyranny (B. Russell) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() Ze zitten overal, zelfs in het verre buitenland, omdat we hier nog beter beseffen hoe belachelijk la Belgique zich maakt dankzij de Dutroux, Flahauts, Lippensen en andere kwasten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Partijlid
|
![]() ... en waar pleiten voor redelijkheid al meteen verdacht wordt gemaakt en in de hoek van volksverraad enz... wordt geplaatst.
Goe weere an de Zuid, ze smaate mee snieballe... One should respect public opinion insofar as is necessary to avoid starvation and keep out of prison, but anything beyond this is voluntary submission to unnecessary tyranny (B. Russell) Laatst gewijzigd door Goe weere : 8 oktober 2008 om 11:02. |
![]() |
![]() |