![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb het erwat moeilijk mee dat je het Vlaams Blok in een verkeerd daglicht steld!
Wat is namelijk een vreemdeling volgens Vlaams blok: een alochtoon die weigerd zich aantepassen aan de normen en wetten van ons land! De Nederlandse taal leren is immers al een voldoening voor een geslaagde integratie! Bv als u zoontje op een identiteitskaart staat met een pet op is dat niet wettelijk als bv een Marrokaan met een hoofddoek op eenzelfde kaart staat wat dan???? dit heeft niks met raccisme te maken, geloof me! Maar als je eenmaal tussen migranten woond zal je al vlug snappen waar het onveiligheidsgevoel vandaan komt! Bekijk niet altijd standpunten van alochtonen maar praat s met de mensen in de migratenbuurten...kben er van overtuigd dat u u mening rap zal weizigen! Om nu weer over het hoofddoek te praten weet je trouwens dat hn geloof dit niet voorschrijft !? De Koran zegt enkel de beschamende haardelen te bedekken en alle sierraden behalve aan eigen man of aan schoonvader of aan een kind die het nog niet besefd!!! Wie is hier de raccist...of de moeilijke mens? Niet het Vlaams Blok e!
![]() |
#42 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De bewezen banden die partijleden hebben met fascistische organisaties in het buitenland; hun sympathie voor leiders als Melosovic en Haïder (die ooit aanpapte met Sadam Hoessein); bij een achterban succes boekend, die duidelijk rascistische uitspraken koestert; een ex-voorzitter hebbend, die een groot deel van z'n leven wijdde aan de ontkenning van de holocaust (vanwaar die obsessieve interesse?); extreme interesse voor politioneel machtsvertoon; slechts twee onderwerpen behandelend: onveiligheid en niet-europese vreemdelingen; de knokploegen; het optreden van commissaris De Mol in Schaarbeek; Een overbeklemtoning van nationalistische symbolen; het leven van Alexandra Colen (met alle respect voor haar keuze) tot norm willen verheffen voor alle vrouwen;
de censuurpolitiek in bibliotheken door gelijkaardige partijen in het buitenland... Ik ben er quasi zeker van dat die mensen uit zijn op etnische zuivering. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat wat ze zeggen onzinnig is! Er zijn problemen, maar de oplossing die het vlaams blok heeft is eréén waarbij vooral neo-fascisten zich mee verkneukelen. Uit electorale overwegingen heeft het blok haar zeventigpuntenprogramma gematigd, maar ik vind het te gevaarlijk om hen aan de macht te laten, want pas dan hebben we er geen controle meer over. Ik heb het idee dat ik Nietzche moet gelijk geven: de geschiedenis herhaalt zich telkens weer. Het lijkt me inderdaad onvermijdelijk. Lijkt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() Amai als die allemaal zouden opstappen dan is het probleem opgelost van te weinig woningen en te veel uitkeringen.
![]() Maar dromen zijn bedrog.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me niet onmiddellijk het prototype van de "huismoeder aan de haard". Eerder heb ik u trouwens al eens gevraagd een citaat hier te plaatsen waarmee u uw beweringen staaft. Dat hebt u tot op heden niet gedaan. Of bent u er niet ingeslaagd zoiets te vinden? Waar beweert het Vlaams Blok dat ze een bepaalde normen wil opleggen aan alle vrouwen? Bewijs dat maar eens i.p.v. hier ongefundeerde beweringen neer te poten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele aanduiding dat het Vlaams Blok uit is op welke etnische zuivering dan ook. Het terugdringen van de niet-Europese aanwezigheid - meer bepaald de moslims - is lovenswaardig en zal in de toekomst zelfs een noodzakelijk kwaad zijn, willen we onze westerse samenleving voor verder onheil en grote drama's behoeden. Niemand heeft echter problemen met de hardwerkende Chinees of de Japanner die om de hoek een restaurantje heeft. Hoe langer hoe meer wordt duidelijk dat de islamitische groei in onze gewesten een steeds acuter probleem zal worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
'niet-europese aanwezigheid/moslims'.... dat moet je me toch eens dringend toelichten heb je al een idee hoe je dat gaat 'terugdringen' (te zwaard of met het woord?) en wat je gaat aanvangen met al die zogeheten 'echte' europeanen die zich ooit tot de islam hebben bekeerd? niet ik dat ik het niet weet, het is allemaal wel ooit uit de doeken gedaan door het Vlaams Blok, officieus of officieel maakt niks uit natuurlijk...
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Toen men sprak: "Laat ons gaan en het Vlaams Blok vernietigen!" begon Piano zijn mes te scherpen! (Vlaams gezegde uit de paranoïdale psychiatrie)
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rekening houdend met dit alles en met de zwakte van het huidige Europa (o.a. door een zeer lage bevolkingsaangroei), kan ik niet anders dan tot het besluit komen dat de islam niet in Europa thuis hoort en er zelfs een gevaar voor vormt. Dat is heel wat anders dan "islamfobie". Dat heet realisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar eigenlijk hoeft er geen statistisch materiaal op tafel gegooid worden (al zag ik dat wel graag), de werkelijkheid spreekt voor zich. Marokkaanse families hebben in vergelijking met de Vlaamse en Waalse heel wat meer kinderen. En dus zo neemt de moslimbevolking hier veel sneller toe dan de inheemse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
![]() Citaat:
Ps: enkel racisten en discriminanten hebben er belang bij mensen op te delen naar afkomst, origine, etnie, religie, sexuele voorkeur en... ga zo maar door...
![]() |
![]() |
#56 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als het VB zo voor al die waarden is en ze die terugvindt in de Islam, zou ze niet beter vragen dat iedereen zich tot de Islam zou bekeren? 'Islam vormt een gevaar.' zeg je. Een gevaar voor wat? Uitgaande van jouw redenering als Islamkenner, zou je die met open armen moeten onthalen.
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jawel, de islam vormt een geopolitiek gevaar daar er door een toenemende bevolkingsaangroei en een zwakte Europese reactie daarop zoiets kan ontstaan als een overvleugeling van de inheemse bevolking, cultuur en waarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |