![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Parlementsvoorzitter
|
U kan rond de pot blijven draaien, maar de essentie van het verhaal is dat jij een probleem hebt met de standpunten van het Vlaams Belang en dat zij daarom niet het recht hebben om - zoals elke andere politieke partij - hun standpunten kenbaar te maken volgens de gekende wegen zoals daar zijn, betogingen, info-avonden in openbare zalen, etc.
Al uw vragen zijn irrelevant aangezien je volgens mij geen democraat bent. Bewijs eerst het tegendeel en dan zal ik eventueel moeite doen om op uw vragen te antwoorden. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Tiens, de Grondwet waar Herr Oberst naar verwijst, ergens in deze draad garandeert nochtans ook de godsdienstvrijheid.
|
|
|
#43 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik stel duidelijke vragen : "Kan er me iemand vertellen waarom het VB in Kortrijk, op kosten van de inwoners van Kortrijk, een verkiezingsbijeenkomst mag houden? Kan er me iemand vertellen waarom zij de zaal Vetex mochten gebruiken? Een voorrecht die geen enkele Kortijkse burger te beurt valt. Waarvoor alle geplande sportactivieiten moesten wijken. Misschien kan één van de deelnemers me vertellen of het VB de boodschap van de buurtbewoners, (de affiches "zonder haat straat" en "ik zie u graag") begrepen heeft en er rekening mee zal houden?" Jij kan blijkbaar geen antwoord geven op de vragen (niemand overigens), en neemt dan je toevlucht tot valse beschuldigingen tegenover mij. Jij kan die beschuldigingen niet aantonen, en ik zou dan nog het tegendeel moeten bewijzen. Ik hoop, voor het Vlaamse volk, dat je politieke werk een ietwat hoger niveau haalt. |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Minister-President
|
Ouwe koeien, gracht, jeweetwel.
|
|
|
#47 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#49 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
eigenlijk maakt het niet uit. alle truienaars moten ook betalen voor de grillen en fratsen van het SPA bestuur. Alle belgen moeten betalen voor het domme bestuur van de regeringen zie ook: http://www.vlaamsbelangkortrijk.be/d...ter%20niet.doc Laatst gewijzigd door frank1234 : 12 november 2009 om 10:56. |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Zou u zich aan het gebruik van die zaal storen wanneer bovenvernoemde deze zouden gebruiken? Anderzijds, er bestaat toch zoiets in uw belziek als een centrum voor gelijkheid van kansen is het niet, ook betaalt door belastingsgeld niet alleen door de inwoners van Kortrijk maar door den hele belziek. Waarschijnlijk hebben door het zéér zorgvuldig toezicht van dit centrum Vb'ers even veel kansen en mogelijkheden als andere. Ook waarschijnlijk het gebruik van uw geliefde zaal.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 12 november 2009 om 12:18. |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het VB treft geen schuld, de CD&V moest het maar niet toestaan. |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Besef jij wel dat deze manifestatie helemaal niet gedragen werd; gewild was door de inwoners van Kortrijk? Dit was een manifestatie tegen een moskee die er al 15 a 20 jaar is. Daarom moesten de manifestanten met bussen worden aangevoerd; met vijf man hou je geen betoging. Deze manifestatie werd Kortrijk in het strot geduwd; en dan mogen we nog eens betalen voor de beveiliging dan deze provocateurs. Toevallig moest Phillippe DeWinter er ook zijn boek voorstellen. Anders hadden ze geen zaal nodig. |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een imam zoals in kortrijk die hier al meer dan 10jaar woont en nog steeds geen nederlands kan,oeps,dat wist je alweer niet niewaar,yep,de imam in die moskee waar we tegen betoogt hebben kan geen fluit nederlands en woont hier al meer dan 10jaar lang.Ook zijn ze niet in orde met bepaalde verguningen,ik meende het bouwvergunningen en dergelijke waren en die dan maar door de vingers worden gezien,rofflll. Als jij een extra tuinhuisje bij je thuis bouwt en ze zien het of iemand geeft je aan dan zal je wel weten wat je te doen zal staan;yep,het tuinhuizeke mooi afbreken en een forse boete bovenop. |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En dan zit JIJ hier gvdm zo luid te roepen ik een leugenaar ben en jij hier durft te zeggen ik lieg als ik zeg we zijn bekogelt geweest met stenen,roffllll. Achja,uw extreem linkse vriendjes hebben u dat vertelt,wauw,wat een objectieve bronnen dit toch zijn niewaar.Je bent een grote grap. |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wat betreft beveiliging en het opdraaien van de burgers van Kortrijk hiervoor. Stoort de inzet van de ordediensten u ook wanneer deze moeten worden ingezet voor de strateb terreur vrij te maken en te houden wanneer door het één of ander crimineel feit een allochtoon tegen de lamp is gelopen. Stoort het u ook wanneer een bijeenkost (s)linkse hun symphatie niet heeft en ze deze willen gaan verstoren men de ordediensten moet inzetten? Al deze inzet van ordediensten wordt betaalt door de burger. Dus indien het één u stoort, het ander ook?
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 13 november 2009 om 09:46. |
|
|
|
|