Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 april 2004, 01:26   #41
nightwalker
Vreemdeling

Standaard

jezus wat maken ze ons hier niet allemaal wijs.
ni goe wijs zeker?
nightwalker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 11:51   #42
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
IK ben mijn heer allah dankbaar dat mijn eten een drinken een zelfs de zuurstof die ik in adem niet in uw handen zijn of in de handen van iemand anders!!!!! zou dat het geval zijn dan zal er geen enkele allah aanbidder meer bestaan!!!!!
Oh jawel, U mag van mij rustig in Allah blijven geloven!
Daar heb ik en onze partij geen probleem mee.

Waar wij wel een probleem mee hebben, is het feit dat U diezelfde religie wenst aan te grijpen als een reden om U separaat van onze maatschappij en haar wetten en gewoonten op te stellen.

Dat kunnen en zullen wij niet tollereren! U en uw mede-moslims moeten leren dat, als U hier wil wonen en leven, U zich volledig zal moeten aanpassen aan het leven hier.
Enige Islamistisch geinspireerde tegenwerking van onze Westerse leefwijze dienen wij niet te accepteren en dat zullen we dus ook niet doen!

Dat zeg ik U al reeds enige postings lang, maar U schijnt het nog altijd niet te snappen!
Een wie zegt dat ik u bedwing om een andere levenswijs te moeten accepteren , ik spreek alleen over mijn "ik" zelf een dat politiek gedoe van de ééne of ander jahjah dat zegt mij allemaal niks , Ik heb de eed afgelegd op het gemeente huis opdat ik trouw blijf aan de belgische grondwet dus waarom zou ik iemand anders zijn levenswijs niet respecteer ,Een als je vertelt dat de ééne of andere marokkaan niet verdraagzaam is of racist daar geef ik je gelijk voor een in marokko is het nog erger, maar er is een groot verschil tussen "islaam" & "moslim" islaam is een bron een moslim is iemand die de islaam "interpreteert" maar dat wil niet zeggen dat hij beter is dan zijn mede mensen, dus wees alert , er waren veel marxisten die nu verschansten als moslimfundamentalisten een die hun strijd tegen het imperialism voort zetten in de naam van allah terwijl dat allemaal ondergrondse communistisch strijd is als je de boek van jahjah leest vind je dat jahjah zelf een atheist was dus conclusie ; hoe kan hij nu ineens voor de islaam opkomen dat is allemaal politiek bekleed het enige doel is "DE ZETEL" "GELD" that's it! la politic c'est la maladie zoals ze dat zeggen!
Oud 5 april 2004, 18:27   #43
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Citaat:

Een dan vertellen ze dat ze beschaafd zijn leer eerst manieren voordat u een discusie begint ,met de vriendelijke groeten!!!!
Je mag het hem niet kwalijk nemen Lincoln, t'is Attila's schuld niet dat het niveau van concentratiescholen erop achteruit gaat, recht evenredig met de toename van uw "soortgenoten".
Waarschijnlik deed hij gewoon een poging om zich uit te burgeren naar hun niveau.
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 18:28   #44
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen

Oh jawel, U mag van mij rustig in Allah blijven geloven!
Daar heb ik en onze partij geen probleem mee.

Waar wij wel een probleem mee hebben, is het feit dat U diezelfde religie wenst aan te grijpen als een reden om U separaat van onze maatschappij en haar wetten en gewoonten op te stellen.

Dat kunnen en zullen wij niet tollereren! U en uw mede-moslims moeten leren dat, als U hier wil wonen en leven, U zich volledig zal moeten aanpassen aan het leven hier.
Enige Islamistisch geinspireerde tegenwerking van onze Westerse leefwijze dienen wij niet te accepteren en dat zullen we dus ook niet doen!

Dat zeg ik U al reeds enige postings lang, maar U schijnt het nog altijd niet te snappen!
Een wie zegt dat ik u bedwing om een andere levenswijs te moeten accepteren , ik spreek alleen over mijn "ik" zelf een dat politiek gedoe van de ééne of ander jahjah dat zegt mij allemaal niks , Ik heb de eed afgelegd op het gemeente huis opdat ik trouw blijf aan de belgische grondwet dus waarom zou ik iemand anders zijn levenswijs niet respecteer ,Een als je vertelt dat de ééne of andere marokkaan niet verdraagzaam is of racist daar geef ik je gelijk voor een in marokko is het nog erger, maar er is een groot verschil tussen "islaam" & "moslim" islaam is een bron een moslim is iemand die de islaam "interpreteert" maar dat wil niet zeggen dat hij beter is dan zijn mede mensen, dus wees alert , er waren veel marxisten die nu verschansten als moslimfundamentalisten een die hun strijd tegen het imperialism voort zetten in de naam van allah terwijl dat allemaal ondergrondse communistisch strijd is als je de boek van jahjah leest vind je dat jahjah zelf een atheist was dus conclusie ; hoe kan hij nu ineens voor de islaam opkomen dat is allemaal politiek bekleed het enige doel is "DE ZETEL" "GELD" that's it! la politic c'est la maladie zoals ze dat zeggen!
Is er hier iemand op het forum die 'Marocvlaams' heeft gestudeerd; kan die misschien wat tolk spelen voor ons Lincolnetje?
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 19:59   #45
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Is er hier iemand op het forum die 'Marocvlaams' heeft gestudeerd; kan die misschien wat tolk spelen voor ons Lincolnetje?
Verdraagzaamheid is moeilijk te slikken hé, maar kom ik ben dat gewoon!
ee verbaast mij ook niet de naam zegt al ons veel!!
Oud 5 april 2004, 20:04   #46
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Verdraagzaamheid is moeilijk te slikken hé, maar kom ik ben dat gewoon!
!!
Dat kan ik geloven. Het wordt er aan de hand van de koran met de paplepel ingegoten.
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 23:23   #47
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Eindelijk zegt U eens zinnige zaken, in plaats van U te beperken tot de one-liners!

Het probleem met de Jahja's in onze maatschappij is dat het meesterlijke manipulators zijn, die langzaam aan steeds meer aanhang krijgen.
We zien het op internationale schaal ook gebeuren met onze aller vriend Bin Laden.

Het gevolg hiervan is dat een polarisatie plaats vindt, waarbij we gedwongen worden om kleur te bekennen.
De aanslagen in Madrid waren een overtuigend bewijs voor mij dat de Islam in oorlog is met het Westen. Die oorlogsverklaring heeft me ertoe gedreven dat ik de kant van de Westen in het algemeen en van de Belgen in het bijzonder heb gekozen.

Ik kies ervoor om de Islam grondig te wantrouwen en om de gedragingen van haar aanhangers met de nodige scepsis te observeren.
En het ergste is dat de actualiteit keer op keer aantoont dat mijn scepsis meer dan gerechtvaardigd is!
De Islam als godsdienst van vrede? Ik hoor het graag zeggen, maar ondervind dagelijks wat het betekent om in "Dar al Harb" te leven!

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be