![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() jezus wat maken ze ons hier niet allemaal wijs.
ni goe wijs zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ee verbaast mij ook niet de naam zegt al ons veel!!
![]() |
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het probleem met de Jahja's in onze maatschappij is dat het meesterlijke manipulators zijn, die langzaam aan steeds meer aanhang krijgen. We zien het op internationale schaal ook gebeuren met onze aller vriend Bin Laden. Het gevolg hiervan is dat een polarisatie plaats vindt, waarbij we gedwongen worden om kleur te bekennen. De aanslagen in Madrid waren een overtuigend bewijs voor mij dat de Islam in oorlog is met het Westen. Die oorlogsverklaring heeft me ertoe gedreven dat ik de kant van de Westen in het algemeen en van de Belgen in het bijzonder heb gekozen. Ik kies ervoor om de Islam grondig te wantrouwen en om de gedragingen van haar aanhangers met de nodige scepsis te observeren. En het ergste is dat de actualiteit keer op keer aantoont dat mijn scepsis meer dan gerechtvaardigd is! De Islam als godsdienst van vrede? Ik hoor het graag zeggen, maar ondervind dagelijks wat het betekent om in "Dar al Harb" te leven! |
|
![]() |
![]() |