![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verf je kamer een tint bleker. Dat bespaart een hoop lichtsterkte en dus elektriciteit.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het moment dat ik begin levende koeien te vreten, mag je me een perverseling noemen. Tot dan noem je me maar gewoon een culinair liefhebber.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan ga jij toch niet klagen over een pompoentje op je fiets, zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat dat voor suggesties en mededelingen ,of hij luist U er ook in hoor,speel het spel van hem niet mee
Wij zijn eerlijke forummers die komen voor een eerlijke discussie,en soms een lach op k&k hé
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 27 oktober 2008 om 06:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is hij een maatje te klein voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En ik let er nog eens op dat mijn groenten en fruit van hier komen, zo is het milieu al een beetje minder belast, ook al is het duurder...
![]() |
![]() |
#51 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() - Je lekker verwarmen aan je partner in plaats van de verwarming op je slaapkamer aan te zetten voor je gaat slapen (en die dan nog meestal uit te zetten als je gaat slapen - wat een totale energieverspilling) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een baksteen in de sjasbak van de wc leggen: als ik dat iedere keer als ik die raad kreeg had gedaan lag nu heel mijn badkamer vol stenen. De verwarming een graadje lager; als ik dat iedere keer als ik die raad kreeg had gedaan stond de verwarming hier nu op -15. De goedkoopste groenten en fruit kiezen; als ik dat iedere keer als ik die raad kreeg had gedaan had ik sindsdien niks meer gegeten als sla. Kijk de reclame na op de goedkoopste winkels; als ik dat iedere keer als ik die raad kreeg had gedaan had ik ondertussen een fortuin aan naft opgereden. Laat de verwarming af staan en doe een trui bij aan; als ik dat iedere keer als ik die raad kreeg had gedaan had ik een fortuin kwijtgeweest aan reparaties van bevroren buizen. Sta 2 minuten minder lang onder de douche; als ik dat iedere keer als ik die raad kreeg had gedaan had ik al sinds 5 jaar niet meer gedouched. Enzovoort enzovoort.... Waarom moeten wij altijd een slecht gevoel aangepraat krijgen als we verbruiken? We worden om de oren geslagen met allerlei nieuwe producten en reclame daarrond, we worden uitgelachen als we niet consumeren en dus niet 'mee' zijn en de bankcrisis vandaag kunnen we enkel overleven als we blijven spenderen maar iedere keer dat we een euro uitgeven staat er iemand met een vermanend vingertje te kijven dat we niet echt milieu- of portemonneebewust bezig zijn. Fuck all that. Ik geef geld uit naargelang het binnenkomt en al die besparingsmaatregelen kunnen aan mijn reet roesten. ![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() hommel... dat is nu eens een nickname die wat vragen doet rijzen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Vreemdeling
|
![]() doen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Awel. Ik was hier al een paar keer komen kijken. Nu heb ik verlof en ik ben een beetje ziek en ik verveel me hier stiepelzot. En ik had een topic gezien waar ik wou op reageren, maar toen ging de bel, en toen ik me nadien registreerde om op dat topic te reageren vond ik het topic niet meer terug. Ik ben dan maar elders beginnen posten. Het gaat hier trouwens opvallend weinig over politiek ![]() Wat eigenlijk goed is, want ik hou helemaal niet van politiek. Er wordt hier wel véél gepost, vergeleken met andere fora. Maar dat is allemaal offtopic, natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo bespaar je op verwarming.