Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 november 2008, 20:28   #41
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Iedereen die heeft meegewerkt aandeze wedstrijd zou moeten opgesloten worden.

Als eerste hoort een kind van 15 niet thuis in dergelijke wedstrijden en als tweede hoort de mode-wereld maar eens te leren dat hun ideale modellen geen gezonde mensen zijn.
Hier ben ik het mee eens.
Oud 4 november 2008, 20:39   #42
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Dit is 't wereldje:

Laatst gewijzigd door filosoof : 4 november 2008 om 20:40.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2008, 20:46   #43
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
hier is nog een foto

Ribbetjes!!
Ribbetjes!!!
Ribbetjes!!!

Waar is de saus????
Gaat dronkoers nu een ribbendraad beginnen? 't zou me spijten...

Laatst gewijzigd door filosoof : 4 november 2008 om 20:48.
Oud 4 november 2008, 21:34   #44
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Het is het Vlaamse meisje Louise M van amper 15 jaar die de prestigieuze mannequinwedstrijd 'Elite Model Look' heeft gewonnen.

De modewereld zou zich de ogen uit hun kop moeten schamen.
Dat is toch niet zo bijzonder mager? Bezie haar benen eens; dat zijn mooie normale benen. Een normale schouder, enal... Ik vind dit eerder gewoon slank. Je moet ook weten dat dit meisje nog maar 15 is, ze zal nog wel wat zwaarder worden, maar om hier gewag te maken over anorexia is gewoon stom.

Ik zou haast denken dat het eerder reactie's zijn geïnspireerd uit jaloezie.

Dus ik zou zeggen: "Louise, van harte proficiat, en geniet van je triomf, meisje!"

Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 12 november 2011 om 19:00.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2008, 21:37   #45
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
hier is nog een foto

Als ik deze foto bezie, kan ik al helemaal niet aan anorexia denken!
Zie haar heupen! Die zijn mooi rond, die zijn niet uitgeteerd. Zie haar spieren boven de knieën. Ze is, voor een meisje van haar leeftijd, gewoon perfect!
Oud 4 november 2008, 21:41   #46
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen Bekijk bericht
De meeste modeontwerpers zijn homo's,en ze zitten heel de dag in een vrouwenwereld,dus om de vrouw er een beetje als man uit te laten zien,laten ze de vrouwen gewoon verhongeren,en uitgemergeld hebben ze ook geen vrouwelijke vormen meer,en meer een mannenlook.
wat een idiote reactie!

Trouwens, al de reactie's zijn hier allemaal negatief. Zit het hier vol fatso's ofzo?

Vlaanderen wordt, net zoals in Amerika, en wrsch geïnstpireerd door Amerika, obees.
Oud 4 november 2008, 22:03   #47
Ramon djv
Lokaal Raadslid

Ramon djv's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Arg, een velletje met knoken. Even aantrekkelijk als een afgekookte soepkip.

Wat houd ik toch van beeldspraak. Een beeld zegt meer dan duizend woorden.

En beleefd. Want voor hetzelfde geld zou het soepkieken kunnen geweest zijn.
Oud 4 november 2008, 22:03   #48
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
wat een idiote reactie!

Trouwens, al de reactie's zijn hier allemaal negatief. Zit het hier vol fatso's ofzo?

Vlaanderen wordt, net zoals in Amerika, en wrsch geïnstpireerd door Amerika, obees.
Het gaat er niet alleen om of dat kind anorexia heeft of door een groeischeut zo mager is. Al vind ik die zoutvaatjes onder haar schoudertjes lelijk, mijn grootmoeder zei indertijd al dat geen man zoiets mooi vond en zij leefde in een periode waarin "obesitas" nog niet uitgevonden was.
Waar het wel om gaat is dat dit meisje als rolmodel voor onze jonge meisjes gepresenteerd wordt. Onze jonge meisjes die niet het geluk hebben om dank zij een "groeischeut" een modellenfiguur te hebben, zullen het onmogelijke doen om haar te evenaren. En dat betekent dus weer nieuwe anorexia patiëntjes. Vergeet niet dat anorexia even dodelijk is als obesitas.
De modewereld dringt dit beeld nu al zo'n 40 jaar op aan de vrouwen - met Twiggy is het begonnen, dacht ik. Voor die tijd was een mooie vrouw een vrouw met vormen. Marilyn Monroe die toch wel een van de meest sprekende sekssymbolen was, had maat 46. Zou u haar "obees" durven noemen?
En tenslotte hoort een meisje van 15 thuis op de schoolbanken en niet in dat glitterwereldje dat "modewereld" wordt genoemd. Er zou een minimum leeftijd moeten zijn voor modellen.
Oud 5 november 2008, 11:55   #49
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Het is het Vlaamse meisje Louise M van amper 15 jaar die de prestigieuze mannequinwedstrijd 'Elite Model Look' heeft gewonnen.

De modewereld zou zich de ogen uit hun kop moeten schamen.
Lol Elite = COKE bedrijf !!
Of is iedereen de reportage van enkele jaren geleden op telefacts al vergeten met Kate Smos?

Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 12 november 2011 om 19:00.
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2008, 13:06   #50
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
wat een idiote reactie!

Obesitas is erg, maar dergelijk skelet mag absoluut niet als rolmodel worden gebruikt!

Door zo'n skeletten aan te prijzen zorg je voor een perfecte basis voor anorexia bij jonge meisjes!
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2008, 13:08   #51
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik deze foto bezie, kan ik al helemaal niet aan anorexia denken!
Zie haar heupen! Die zijn mooi rond, die zijn niet uitgeteerd. Zie haar spieren boven de knieën. Ze is, voor een meisje van haar leeftijd, gewoon perfect!
Ik zou eens ter hoogte van haar schouders kijken. Durft gij dat te knuffelen?
Oud 5 november 2008, 13:18   #52
Nelle
Eur. Commissievoorzitter

Nelle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Het gaat er niet alleen om of dat kind anorexia heeft of door een groeischeut zo mager is. Al vind ik die zoutvaatjes onder haar schoudertjes lelijk, mijn grootmoeder zei indertijd al dat geen man zoiets mooi vond en zij leefde in een periode waarin "obesitas" nog niet uitgevonden was.
Waar het wel om gaat is dat dit meisje als rolmodel voor onze jonge meisjes gepresenteerd wordt. Onze jonge meisjes die niet het geluk hebben om dank zij een "groeischeut" een modellenfiguur te hebben, zullen het onmogelijke doen om haar te evenaren. En dat betekent dus weer nieuwe anorexia patiëntjes. Vergeet niet dat anorexia even dodelijk is als obesitas.
De modewereld dringt dit beeld nu al zo'n 40 jaar op aan de vrouwen - met Twiggy is het begonnen, dacht ik. Voor die tijd was een mooie vrouw een vrouw met vormen. Marilyn Monroe die toch wel een van de meest sprekende sekssymbolen was, had maat 46. Zou u haar "obees" durven noemen?
En tenslotte hoort een meisje van 15 thuis op de schoolbanken en niet in dat glitterwereldje dat "modewereld" wordt genoemd. Er zou een minimum leeftijd moeten zijn voor modellen.
2 ik kan het niet beter zeggen
Oud 5 november 2008, 13:19   #53
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Zo is 't idd.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be