![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier ben ik het mee eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Dit is 't wereldje:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 4 november 2008 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ribbetjes!!
Ribbetjes!!! Ribbetjes!!! Waar is de saus???? Gaat dronkoers nu een ribbendraad beginnen? 't zou me spijten... Laatst gewijzigd door filosoof : 4 november 2008 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou haast denken dat het eerder reactie's zijn geïnspireerd uit jaloezie. ![]() Dus ik zou zeggen: "Louise, van harte proficiat, en geniet van je triomf, meisje!"
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 12 november 2011 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Als ik deze foto bezie, kan ik al helemaal niet aan anorexia denken!
Zie haar heupen! Die zijn mooi rond, die zijn niet uitgeteerd. Zie haar spieren boven de knieën. Ze is, voor een meisje van haar leeftijd, gewoon perfect!
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, al de reactie's zijn hier allemaal negatief. Zit het hier vol fatso's ofzo? Vlaanderen wordt, net zoals in Amerika, en wrsch geïnstpireerd door Amerika, obees.
![]() |
![]() |
#47 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat houd ik toch van beeldspraak. Een beeld zegt meer dan duizend woorden. En beleefd. Want voor hetzelfde geld zou het soepkieken kunnen geweest zijn. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het wel om gaat is dat dit meisje als rolmodel voor onze jonge meisjes gepresenteerd wordt. Onze jonge meisjes die niet het geluk hebben om dank zij een "groeischeut" een modellenfiguur te hebben, zullen het onmogelijke doen om haar te evenaren. En dat betekent dus weer nieuwe anorexia patiëntjes. Vergeet niet dat anorexia even dodelijk is als obesitas. De modewereld dringt dit beeld nu al zo'n 40 jaar op aan de vrouwen - met Twiggy is het begonnen, dacht ik. Voor die tijd was een mooie vrouw een vrouw met vormen. Marilyn Monroe die toch wel een van de meest sprekende sekssymbolen was, had maat 46. Zou u haar "obees" durven noemen? En tenslotte hoort een meisje van 15 thuis op de schoolbanken en niet in dat glitterwereldje dat "modewereld" wordt genoemd. Er zou een minimum leeftijd moeten zijn voor modellen.
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of is iedereen de reportage van enkele jaren geleden op telefacts al vergeten met Kate Smos?
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 12 november 2011 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door zo'n skeletten aan te prijzen zorg je voor een perfecte basis voor anorexia bij jonge meisjes!
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou eens ter hoogte van haar schouders kijken. Durft gij dat te knuffelen?
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat: