![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat u zich aanbiedt aan de Servische autoriteiten, om vooraf in Kosovo van deur tot deur te gaan met de vraag of de islamitische bewoners zo vriendelijk willen zijn uit Europa te vertrekken. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat er vroeg of laat ook hier terrorisme en etnisch geweld gaat uitbreken zoals in ex-Joegoslavie. Als men naar de essentie van het probleem kijkt (een botsing van culturen), en naar de langzame escalatie de laatste jaren, moet men dit besluiten. Vandaar mijn besluit dat we onszelf in staat van oorlog moeten beschouwen. Geen open oorlog (nog niet tenminste), maar ook niet zoals de Koude Oorlog met vooral een dreiging.
![]() |
![]() |
#43 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik zei trouwens dat U moet zwijgen omdat U de ballen afweet van ex-Joegoslavië, U daarentegen wil mij het zwijgen opleggen vanwege mijn politieke mening, nogal een verschil denk ik zo. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Maar u verwart duidelijk "mijn stalinistische analyse delen" met "er iets van afweten", dus wat doe ik eigenlijk moeite? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat: