![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar vergelijk geem mop met een ontspannend racistisch liedje Roskam zal wel hier zijn mening geven.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hij was(tot vandaag) wel voorzitter van een politieke partij.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet echt een significant verschil voor de beginselen van een rechtstaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Ik stoor mij gewoon enorm aan de inconsistentie, der zijn al voor minder heksenjachts geörganiseerd, mer nu dat er ook nen FN'r bijzit is't precies allemaal niet zo erg.
Enfin, da's toch den indruk die'k zo heb in ieder geval.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Die stond stinkend en wel volle gas open ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Onmiddellijk wordt een element waarbij laakbare sympathiën worden vastgesteld onmiddellijk verwijderd uit de partij. Bij de sossen (vk Van Cau, Willockx, Van Den Broecke, enz) en de liberalen (vb De Wael, De Gucht, Slangen enz) worden bewezen fraudeurs niet alleen niet verwijderd...zij worden zelfs herbevestigd in hun rol binnen hun respectievelijke partijen. DWZ: Het VB heeft ondanks het cordon mediatique vandaag eens te meer de kans gekregen om voor de ganse wereld te tonen dat ze zulke sympathiën verafschuwt en verwerpt. En niet alleen dat: zij handelt er ook naar en smijt die elementen onvoorwaardelijk buiten. Wat de andere partijen al decennialang bewijzen is geschiedenis.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 7 november 2008 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Dat is lachen met de holocaust!
![]() |
#50 |
|
![]()
![]() |
#51 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Volgens het NL nieuws wilde zijn vrouw van hem scheiden en heeft ze daarom het filmpje in omloop gebracht. Het zal nu wel lukken met die scheiding, denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat Dewinter een pesthekel heeft aan mij of niet, laat me eerlijk gezegd Siberisch koud. Ik ben geen VB'er, voor de zoveelste keer. "Het is jammer genoeg oorlog daar", haha Je vergeet er bij te zeggen wie het vuur aan de lont heeft gestoken. Ik kies trouwens heus geen partij voor de Palestijnen omdat de andere partij Joden zijn. Ik ben geen anti-semiet, ik ben een anti-zionist (wezenlijk verschil denk ik zo) En wat dat onderzoek naar WO2 betreft, er zijn er die in het verleden al onderzoek naar verricht hebben en tot gans andere conclusies gekomen zijn. Die zijn echter bedankt voor hun diensten door geldboetes, gevangenisstraffen en in sommige gevallen zelfs door fysieke gewelddaden. Nu vraag ik je nogmaals: welk onnoemelijk kwaad kan men nu doen door onafhankelijk onderzoek te voeren daartoe? Waar zijn jullie bang voor? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom verwondert dat me nu niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik vind het persoonlijk weer allemaal wat overdreven, het is een liedje en daar eindigt het.
Mensen zijn zo vaak en snel gekwetst, he ![]() Nu goed, ze moeten als je het mij vraagt eens goed kuisen in die partijen, er zitten nog veel te veel oude ratten tussen van de extreme kant. Dat hoort er niet te zitten, en dat hoort zeker onze maatschappij niet te vertegenwoordigen. Maar zo'n liedje zingen in een huiselijke kring op 'n feestje met een zinder op... Tjah, who cares.
Laatst gewijzigd door bentje : 7 november 2008 om 08:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom stel je die vraag aan Max? Heeft hij hier nu nog niet genoeg duidelijk gemaakt dat hij niets meer te maken wil hebben met die halfzachte eitjes van het VB?
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 7 november 2008 om 08:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een echte schande is het wat deze mannen zongen,waar houden die zich nu nog mee bezig hé,kleine snotapen
![]()