Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 5 april 2004, 20:42   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
en de bezoeker die zich niet registreren of niet ingelogd zijn? die krijgen frans als primaire taal !

Ja, das een fout van 't forum. Registreer u dus maar, en stuur een boze brief naar phpBB.
Die domme flaminganten toch! Ze kunnen het gewoon aanpassen via 'instellingen'...

Of toch niet?

Foundation schreef:

Citaat:
Ga klagen bij PHPBB als hun taalmogelijkheden u niet aanstaan.

Waarop een 'domme flamingant' antwoordde:

Citaat:
LMAO, wat een bullshit , ge kunt da zelfs int bulgaars zetten, en gaan jullie me vertellen dat jullie niet eens zelf jullie forumke hosten???

zoiets wil dan ons land besturen , ze kunnen nog geen phpBB installeren...
kzal je dan maar op weg helpen zeker , download language pack , install , pas site aan om cookie standaard in te stellen op nl of fr
Het zullen dus wel altijd francofiele arrogantzakjes blijven die van zeer hoog op de domme flaminganten neerkijken, onze BelzeBUBjes. 90% van de Belze bevolking hangt dan ook aan hun intelligente kl**tjes. 8)
Oud 5 april 2004, 20:45   #42
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
en de bezoeker die zich niet registreren of niet ingelogd zijn? die krijgen frans als primaire taal !

Ja, das een fout van 't forum. Registreer u dus maar, en stuur een boze brief naar phpBB.
Ik had u toch al uitgelegd hoe ge dat moet fixen, zie post hierboven.
Oud 5 april 2004, 21:17   #43
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Je hebt zeker nog niet door dat onze belzeBUBjes daar veel te arrogant-francofoon voor zijn?
Oud 5 april 2004, 22:34   #44
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Zelfs als niet geregistreerde moet je dat forum in het Nederlands kunnen lezen. Ik hoop dat de BUB dit zo snel mogelijk aanpakt!

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline  
Oud 6 april 2004, 19:14   #45
gorik.
Vreemdeling

gorik.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar gorik. Stuur een bericht via MSN naar gorik.
Standaard

och mannen ,jullie bub'ers moete altijd wel een uitvlucht vinde e
is dan al ni erg genoeg dat je frans als primaire taal krijgt aangeboden en dat wij nederlandstalige ons weer moeten aanpassen.
gorik. is offline  
Oud 7 april 2004, 07:46   #46
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Zucht Het BUB strijdblad De Weerstander, en de site van onze studiedienst Unitas zijn voorlopig eentalig Nederlands.

Francofiel, zei u?
Patriot! is offline  
Oud 7 april 2004, 16:03   #47
Foundation
Minister

Foundation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Maar manneke, hebt gij zelf ooit al eens een PHPBB2 forum op poten gezet? Die language packs hebben alleen maar effect voor wie zich registreert, anders moet er een standaard taal gekozen worden. De beheerder, Franstalig van oorsprong, heeft voor het gemak (hetgeen hem gegund is) dat op Frans laten staan.

Efkes ook bijzeggen dat de beheerder informaticus van beroep is.
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline  
Oud 7 april 2004, 16:10   #48
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
De beheerder, Franstalig van oorsprong, heeft voor het gemak (hetgeen hem gegund is) dat op Frans laten staan.
En bovenstaande zin durf ik eerlijk gezegd niet echt te toetsen aan de regels van onze Nederlandse taal. "Franstalig van oorsprong"... is dat een soort Blubbertaaltje?
Jan van den Berghe is offline  
Oud 14 april 2004, 11:01   #49
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Maar "manneke", als Nederlandstalige wil ik niets, nin-non-dell, in het Frans zien staan. Begrijp je dat dan niet? Zeker niet in deze kanten waar "verfransing" nogal een gevoelig communautair thema is.

Gewoon maar vragen aan Nederlangstaligen om expliciet een gele ster te moeten opprikken kan heus niet. Is net hetzelfde met dat expliciet te moeten instellen dat men Nederlands wilt hebben. Hoe doen jullie dat dan wel niet op congressen of bijeenkomsten? (dom van mij, daar hebben jullie leden voor nodig natuurlijk)

Toeval dat het net Frans de standaard taal is bij de bub? Ik moet bekennen, ik had al zo'n vermoeden toen ik voor het eerst op jullie site kwam en klikte op die link "forum". Waarom niet zoals op politicsinfo.be. Een frans forum, een een Vlaams Forum.

Alle problemen en gezaag van de baan, n'est-ce pas?
Oud 14 april 2004, 19:00   #50
gorik.
Vreemdeling

gorik.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar gorik. Stuur een bericht via MSN naar gorik.
Standaard

tja ze staan onder druk zeker van de fransen zonder dat ze het erg vinden
gorik. is offline  
Oud 14 april 2004, 21:56   #51
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Maar "manneke", als Nederlandstalige wil ik niets, nin-non-dell, in het Frans zien staan. Begrijp je dat dan niet? Zeker niet in deze kanten waar "verfransing" nogal een gevoelig communautair thema is.

Gewoon maar vragen aan Nederlangstaligen om expliciet een gele ster te moeten opprikken kan heus niet. Is net hetzelfde met dat expliciet te moeten instellen dat men Nederlands wilt hebben. Hoe doen jullie dat dan wel niet op congressen of bijeenkomsten? (dom van mij, daar hebben jullie leden voor nodig natuurlijk)

Toeval dat het net Frans de standaard taal is bij de bub? Ik moet bekennen, ik had al zo'n vermoeden toen ik voor het eerst op jullie site kwam en klikte op die link "forum". Waarom niet zoals op politicsinfo.be. Een frans forum, een een Vlaams Forum.

Alle problemen en gezaag van de baan, n'est-ce pas?

Als Franstalige webpagina's u irriteren, bekijk ze dan niet.

U bent allergisch voor alles wat met Frans heeft te maken. U bent een onverdraagzame racist. Sorry, maar het is de waarheid. Je moet maar zo extremistisch niet doen.
Hans1 is offline  
Oud 15 april 2004, 00:29   #52
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Maar manneke, hebt gij zelf ooit al eens een PHPBB2 forum op poten gezet? Die language packs hebben alleen maar effect voor wie zich registreert, anders moet er een standaard taal gekozen worden. De beheerder, Franstalig van oorsprong, heeft voor het gemak (hetgeen hem gegund is) dat op Frans laten staan.

LMFAO !!! ik heb al meer forums geinstalleerd en zelf geschreven dan gij ooit vlaamsnationale vrouwen zult naaien Is het dan zo een probleem voor jullie om zelf een kleine interactie toe te voegen

n00bs

PS hans : wat heeft een allergie voor een taal met racisme te maken? simplistisch kieken racisme is discrimineren op basis van ras. als ik als vlaming in het nederlands wil bediend worden is dat mijn volste recht. En aangezien jullie ook in vlaanderen opkomen dienen jullie ook volledig nederlandstalige informatie te verschaffen.

PS2 : waarom host ge uw forum niet zelf , dan doe je wa je wilt , ben je ni afhankelijk van een of andere waal...
Oud 15 april 2004, 10:03   #53
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Citaat:

LMFAO !!! ik heb al meer forums geinstalleerd en zelf geschreven dan gij ooit vlaamsnationale vrouwen zult naaien Is het dan zo een probleem voor jullie om zelf een kleine interactie toe te voegen

n00bs

PS hans : wat heeft een allergie voor een taal met racisme te maken? simplistisch kieken racisme is discrimineren op basis van ras. als ik als vlaming in het nederlands wil bediend worden is dat mijn volste recht. En aangezien jullie ook in vlaanderen opkomen dienen jullie ook volledig nederlandstalige informatie te verschaffen.

PS2 : waarom host ge uw forum niet zelf , dan doe je wa je wilt , ben je ni afhankelijk van een of andere waal...

Allez schrijft dan eens een nieuw forum. Voor de Vlaamse zaak, niewaar...
Patriot! is offline  
Oud 15 april 2004, 16:51   #54
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ga klagen bij PHPBB als hun taalmogelijkheden u niet aanstaan.
Ach zo ?

Nu weet ik van een forum dat ik onderhou dat er met PhPBB helemaal geen probleem is om nederlandse language-files te vinden.

Downloaden en installeren, en hop het werkt.
Calle is offline  
Oud 15 april 2004, 18:51   #55
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

n00bs

Allez schrijft dan eens een nieuw forum. Voor de Vlaamse zaak, niewaar...

ik werk ni voor belgicisten 8) Voor de Vlaamse zaak een forum voor BUB maken , waar haalt ge zo een goei grappen uit

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be