![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie of wat het ook geweest mag zijn, ik zal dien dader zijn proces eens vlug maken.
Ophangen aan den hoogsten boom dedju. Wat een stuk krapuul is dat wel niet. Misschien was het wel ne Marokkaan uit Borgerhout die voor het Vlaams Blok stemt ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
![]() Citaat:
Je had van in het begin terecht moeten zeggen dat men niet vooraf mag zeggen wie schuldig is zonder bewijzen. Dan was heel die discussie hier niet nodig geweest. Kan men anderzijds de mensen echt kwalijk nemen veronderstellingen te maken gebaseerd op dagelijkse vorige voorvallen? Dat doet toch iedereen voortdurend, of jij alleen niet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens nooit gehoord dat het door U aangehaalde feit effectief een rascitische daad was... (kan zijn, maar ik he er geen weet van)
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
BANGE BLANKE MAN Tekst en Muziek: Willem Vermandere 'k Zag Turken aan de Schelde, Marokkanen in de stad van Gent. En ‘k hoorde op de markt van Brussel Algerijnen met een vreemd accent. In Keulen zag ik Chinezen, magere mannen uit Pakistan, In Londen sikhs uit India met nen dikken tulband aan. ‘k Zag naakte Amazone Indianen, ‘k zag Kries uit Noord Canada. En uit Lubumbashi kwam Deda, een prinses uit zwart Afrika. ‘k Zag Bantu’s in ons cafeetje, ‘k zal Zulu’s op den tram, ‘k Zag Tutsi’s dansen en springen en roffelen op den tamtam. ‘k Zag Egyptische matrozen in de haven van Rotterdam. ‘k Zag Portugese Joden in de winkels van Amsterdam. ‘k Zag Inca’s in Oostende, Chilenen op het Brugse zand. Daar speelde ’n zigeunerorkestje van een volk zonder vaderland. Al de kinders van moeder aarde op charango en met gamelan Ze roepen en zingen aan ons deuren: doe open bange blanke man Doe open bange blanke man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zeker niet bang filo
![]() |
#46 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=12841
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]() hoe die mensen zich toch laten uitlokken he
![]()
![]() |
#48 | ||
|
![]() Citaat:
Het gerecht (niet ik) heeft vastgesteld dat die man ontoerekeningsvatbaar was. Daarbij had die man niets met het VB te maken en ook niet met racisme. Ik heb hier zopas een aangename ontmoeting met vriendelijke Marokkanen gemeld. Ik zeg dus helemaal niet dat heel de groep slecht is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
Mensen die onmiddellijk weten dat de schuldige een allochtoon is. Mensen die dat nooit aannemen. Ik deel die misvattingen niet. Ik heb persoonlijk vooral ervaringen met voorbeeldige hartelijke vreemdelingen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() *KNIP*
Gelieve geen aanzetten tot geweld te posten. Zou u eveneens uw onderschrift willen verwijderen in die optiek? Dank bij voorbaat. Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Filo filo filo ik was geen racist maar ben wel zo geworden
Hebt u ooit twee messteken onvangen van hun Mijn ouders hebben daar niks mee te zien want die zijn eral lang niet meer En de politie is niet mijn vriend
![]() |
#59 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nog iets Filosoof vrienden heb ik niet. Ooit een gehad maar jaren geleden gedood door zo een kereltje in Frankrijk.Ik ga er niet verder daar woorden over verspillen.Als u ermee kan leven mij best.Maar ik niet en u mag mij noemen hoe u wilt mij doet dat niks.Hopelijkgebeurt u niks,maar wees toch voorzichtig.
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
spijtig voor je ouders... Ik kreeg nooit zelfs maar bedreigingen van een moslim, maar ik ben ook nooit aggressief, tegen niemand ![]() |
|
![]() |
![]() |