![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welke flik heeft een kind verkracht Filo? heb je een linkje?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Filosoof wat probeert ge aan te tonen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS, voor je nazi-obsessie: de neonazis komen vaker naar vlaamsnationaal gedoe dan in moskeëen en de collaborateurs van de oorlog ook, voor zover ze nog niet in een rolstoel zitten ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 23 november 2008 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En hij schijnt dus niet onbesproken te zijn... Laatst gewijzigd door filosoof : 23 november 2008 om 15:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() filosoof ik begrijp nog steeds niet wat ge probeert aan te tonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar, men moet ook rekening houden dat er nu eenmaal sekte zijn zoals de islam waar vrouwen gewoon een gebruiksvoorwerp zijn en niet worden gerekend tot iets menselijks. U moet ook weten dat er nu eenmaal personen zijn zoals een filo die elke criminele daad gepleegd door zijn allochtonen vrienden afzwakt en probeert door te schuiven van, kijk ik heb een autochtoon gevonden die ook zoiets heeft gedaan of zou hebben gedaan. Want zou hij nu geen autochtoon hebben kunnen vinden die in aanmerking komt voor hem om te gebruiken, komt zijn verrijkend multicul verhaal in gevaar, dus! Moet niet vragen welk respect vrouwen kunnen verwachten van een persoontje als een filo of gelijkgestemde multiculers. Kunt u misschien ook tevens een beeld vormen wat hun verrijkend multicul wereldje in petto heeft voor vrouwen.
![]() |
![]() |
#48 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Schijn lijkt u aan te spreken, feiten precies minder.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 23 november 2008 om 16:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat deze draad niet werd opgestart om een verkrachting aan te klagen, maar enkel en alleen werd opgestart omdat de dader bij deze verkrachting een Turk is.
Dit is blijkbaar, voor sommigen, een uitgelezen kans om een bepaalde bevolkingsgroep te veroordelen, wegens de wandaden van 1 individu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tevens zou u eindelijk eens kunnen zeggen wie en waar men deze agent heeft aangeleerd "kinderen" te verkrachten en of dat zulks normaal zou zijn. Dus indien u hier bewijzen van hebt, gelieve die bekend te malen zodat we deze eens kunnen bekijken, indien dit één van uw zoveelste onwaarheden is (met het woord leugens moet men op dit forum opletten, dreigt dan een ban) zou men hier ook eens even verder op in kunnen gaan. Dus filo, alles geven.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 23 november 2008 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Denkt u dat hij zou gaan bleiten bij de modjes. Hebt u het al meeggemaakt dat hij zich verlaagd tot zulk gedrag? van hem weet ik het niet, maar zijn medevriendjes schuwen het gaan bleiten niet.
![]() |
#56 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar daarmee kan ik me nog altijd niet van de indruk ontdoen, die ik beschreef in de post waarop je antwoordde. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 23 november 2008 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filo realiseer je jezelf wat je doet? Alsof ik wat een meisje van twaalf overkomt niet erg vindt en evenzeer onrecht!
Evenmin veronderstel ik dat iedere turk en verkrachter is, of enkel dit in de schijnwerper moet staan. Het was een jongen die in Turkijke woont. Op het platte land heersen nog strenge normen; meisjes die met wapperende haren door het park wandelen is misschien ongewoon in die jongen zijn leefwereld. Wanneer hij dan de perceptie heeft van een machocultuur verklaart dit mogelijk hoe het zo ver gekomen is. Waarmee ik niet vind dat dit niet verschrikkelijk is; hij is zeventien jaar oud! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom blijft filo niet on topic?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb geen naziobsessie mijn voorouders hebben meegeholpen via het verzet hen hier buiten te krijgen vandaar dat ik duidelijk de overeenkomsten tussen de nazis en de islam zie. Dus ik zal niet op het rode driehoekje duwen immers ik vergeef het u. ps dit is niet persoonlijk uw nicknaam is filosoof en niet "zichzelf verklaarde filosoof" voor het geval dat je weer wil driehoekje duwen...ik heb uitleg gevraagd aan een jurist vandaar ... ![]() |
|
![]() |
![]() |