Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2008, 15:13   #41
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

welke flik heeft een kind verkracht Filo? heb je een linkje?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 15:19   #42
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Filosoof wat probeert ge aan te tonen?
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 15:23   #43
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
de pocos en de collaborateurs van de oorlog mooi hand in hand net zoals de nazis en de islam hand in hand gaan ...de haat tov andersdenkende (mensen die niet willen geassimileerd worden)straalt er gewoon af hoor eens naar de tekst van dit liedje

http://www.gva.be/nieuws/politiek/default.asp?art={805F832E-4BF6-49F7-ACBD-F1D73AABE35F}
Die gaan over de schreef, maar Vlamingen die ook zo over de schreef gaan worden hier verdedigd door sommigen.
PS, voor je nazi-obsessie: de neonazis komen vaker naar vlaamsnationaal gedoe dan in moskeëen en de collaborateurs van de oorlog ook, voor zover ze nog niet in een rolstoel zitten.

Laatst gewijzigd door filosoof : 23 november 2008 om 15:36.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 15:28   #44
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
welke flik heeft een kind verkracht Filo? heb je een linkje?
Ik zette 't al eens.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GVA
21/11 Agent aangehouden wegens verkrachting
Een hoofdinspecteur van de politiezone Kouter is aangehouden voor zedenfeiten. Hij wordt verdacht van de aanranding en de verkrachting van een 12-jarig meisje.

Het gaat om het dochtertje van de ex-vriendin van de agent. De feiten zouden al vijf jaar geleden hebben plaatsgevonden, het meisje was toen 12 jaar, maar ze heeft de verkrachting nu pas bekendgemaakt.

De politiezone Kouter gaat over de gemeenten Torhout en Zedelgem.

In beroep
De raadkamer heeft de aanhouding van de politieman vrijdag bevestigd en verlengd met één maand. De agent ontkent het misbruik en gaat in beroep.

De hoofdinspecteur werd enkele jaren geleden al eens gedagvaard voor zedenfeiten. Hij werd toen vrijgesproken van alle aantijgingen.

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...B744011C514%7D
Kun je 't nu lezen of had je je slechte bril op?

En hij schijnt dus niet onbesproken te zijn...

Laatst gewijzigd door filosoof : 23 november 2008 om 15:35.
Oud 23 november 2008, 16:04   #45
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

filosoof ik begrijp nog steeds niet wat ge probeert aan te tonen.
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 16:16   #46
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Aan die flik werd dan ook aangeleerd dat kleine meisjes graag verkracht worden?
Je zou toch moeten weten dat we het verkrachting noemen, zelfs als het meisje het graag heeft.
Uw vergelijking en tussenkomst is echt niets om fier op te zijn.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 16:17   #47
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Amai; tof heren uw medevoelen met vrouwen die dit overkomt!
Voor mensen en dus menselijk gezien, is zulks een ware schande dat dit vrouwen wordt aangedaan. Daders mogen ze gerust hun opgedrongen speelgoed verwijderen en deponeren in de vuilbak.

Maar, men moet ook rekening houden dat er nu eenmaal sekte zijn zoals de islam waar vrouwen gewoon een gebruiksvoorwerp zijn en niet worden gerekend tot iets menselijks. U moet ook weten dat er nu eenmaal personen zijn zoals een filo die elke criminele daad gepleegd door zijn allochtonen vrienden afzwakt en probeert door te schuiven van, kijk ik heb een autochtoon gevonden die ook zoiets heeft gedaan of zou hebben gedaan. Want zou hij nu geen autochtoon hebben kunnen vinden die in aanmerking komt voor hem om te gebruiken, komt zijn verrijkend multicul verhaal in gevaar, dus!

Moet niet vragen welk respect vrouwen kunnen verwachten van een persoontje als een filo of gelijkgestemde multiculers. Kunt u misschien ook tevens een beeld vormen wat hun verrijkend multicul wereldje in petto heeft voor vrouwen.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 16:20   #48
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:

Citaat:
En hij schijnt dus niet onbesproken te zijn
...
U schijnt nooit geleerd te hebben dat schijn bedriegd.

Schijn lijkt u aan te spreken, feiten precies minder.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 23 november 2008 om 16:20.
Oud 23 november 2008, 16:22   #49
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
filosoof ik begrijp nog steeds niet wat ge probeert aan te tonen.
Dat uiteindelijk iemand in de fout gaat en hij op het driehoekje kan drukken ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 16:28   #50
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Van context gesproken, het gaat hier toch om één jongeman die ten minste 6 vrouwen verkracht? Dat is het onderwerp, het andere wat u aanhaalt is ook verschrikkelijk, maar ik begin nu toch een beetje nieuwsgierig te worden waarom u zo licht over die verkrachtingen van die Turkse jongen overgaat. Of beter gezegd, u gaat er zelfs niet licht over, u gaat er helemaal over, alsof er niets gebeurd is. Waarom geeft u dan commentaar in deze thread? Enkel om uw aantal postings omhoog te halen?
Nee, dat doet het ter verdediging van zijn wereldbeeld, de multicul. Indien allochtonen criminele daden plegen, moeten ze toch vrienden hebben die deze daden afzwakken en goed willen praten. Indien ze zulks niet kunnen blijven doen komt hun leefwereldje de multicul in gevaar en wat dan, wat zou dan van zoiets als een filo en medestrijders moeten worden.

Oud 23 november 2008, 16:34   #51
artisjok
Banneling

Standaard

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat deze draad niet werd opgestart om een verkrachting aan te klagen, maar enkel en alleen werd opgestart omdat de dader bij deze verkrachting een Turk is.

Dit is blijkbaar, voor sommigen, een uitgelezen kans om een bepaalde bevolkingsgroep te veroordelen, wegens de wandaden van 1 individu.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 16:38   #52
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat deze draad niet werd opgestart om een verkrachting aan te klagen, maar enkel en alleen werd opgestart omdat de dader bij deze verkrachting een Turk is.

Dit is blijkbaar, voor sommigen, een uitgelezen kans om een bepaalde bevolkingsgroep te veroordelen, wegens de wandaden van 1 individu.
Klassiek scenario...
Oud 23 november 2008, 16:41   #53
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
En een flik die er is om "law and order te doen zegevieren: voor jou niets aan de hand als die een kind verkracht: een vergissinkje, in jouw ogen?
Kunt nu misschien een eindelijk tot het onderwerp komen. Indien het geval van de agent u zou storen, wat dan met het geval in het onderwerp.

Tevens zou u eindelijk eens kunnen zeggen wie en waar men deze agent heeft aangeleerd "kinderen" te verkrachten en of dat zulks normaal zou zijn.
Dus indien u hier bewijzen van hebt, gelieve die bekend te malen zodat we deze eens kunnen bekijken, indien dit één van uw zoveelste onwaarheden is (met het woord leugens moet men op dit forum opletten, dreigt dan een ban) zou men hier ook eens even verder op in kunnen gaan. Dus filo, alles geven.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 23 november 2008 om 16:41.
Oud 23 november 2008, 16:47   #54
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:

Normale mensen veroordelen zulke zaken altijd. Anderen hebben het moeilijk dat zulke zaken aan het licht komen nietwaar.

Oud 23 november 2008, 16:51   #55
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dat uiteindelijk iemand in de fout gaat en hij op het driehoekje kan drukken ?
Denkt u dat hij zou gaan bleiten bij de modjes. Hebt u het al meeggemaakt dat hij zich verlaagd tot zulk gedrag? van hem weet ik het niet, maar zijn medevriendjes schuwen het gaan bleiten niet.

Oud 23 november 2008, 17:03   #56
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Citaat:

Normale mensen veroordelen zulke zaken altijd. Anderen hebben het moeilijk dat zulke zaken aan het licht komen nietwaar.
Natuurlijk, normale mensen veroordelen zaken zoals verkrachting.

Maar daarmee kan ik me nog altijd niet van de indruk ontdoen, die ik beschreef in de post waarop je antwoordde.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 17:31   #57
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Blut und Ehre.
Citaat:
Blut und Ehre war zwischen 1926 und 1945 Motto und Grußformel der nationalsozialistischen Jugendorganisation Hitlerjugend.

Blut und Ehre sind zentrale Begriffe in der nationalsozialistischen Ideologie: das Blut und die Ehre der Deutschen waren von höchster Bedeutung und galten als entsprechend schutzwürdig.

http://de.wikipedia.org/wiki/Blut_und_Ehre
En indien ik je dan het epitheton schrijf dat je past druk je op het rode driehoekje?

Laatst gewijzigd door filosoof : 23 november 2008 om 17:32.
Oud 23 november 2008, 17:47   #58
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Filo realiseer je jezelf wat je doet? Alsof ik wat een meisje van twaalf overkomt niet erg vindt en evenzeer onrecht!
Evenmin veronderstel ik dat iedere turk en verkrachter is, of enkel dit in de schijnwerper moet staan. Het was een jongen die in Turkijke woont. Op het platte land heersen nog strenge normen; meisjes die met wapperende haren door het park wandelen is misschien ongewoon in die jongen zijn leefwereld. Wanneer hij dan de perceptie heeft van een machocultuur verklaart dit mogelijk hoe het zo ver gekomen is.
Waarmee ik niet vind dat dit niet verschrikkelijk is; hij is zeventien jaar oud!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 18:17   #59
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

waarom blijft filo niet on topic?
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 18:26   #60
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Die gaan over de schreef, maar Vlamingen die ook zo over de schreef gaan worden hier verdedigd door sommigen.
PS, voor je nazi-obsessie: de neonazis komen vaker naar vlaamsnationaal gedoe dan in moskeëen en de collaborateurs van de oorlog ook, voor zover ze nog niet in een rolstoel zitten.
ach en over 70 jaar komen mischien "zichzelf verklaarde filosofen" bijeen naar een islamitische religieau cultuur gebonden denkwijze bijeenkomst, die uiteraard dankzij de snelle en correcte ingreep van andersdenkende verboden is??? vraagje wat denk jij? Goed nadenken !!! Ik ben curieus !

Ik heb geen naziobsessie mijn voorouders hebben meegeholpen via het verzet hen hier buiten te krijgen vandaar dat ik duidelijk de overeenkomsten tussen de nazis en de islam zie. Dus ik zal niet op het rode driehoekje duwen immers ik vergeef het u.

ps dit is niet persoonlijk uw nicknaam is filosoof en niet "zichzelf verklaarde filosoof" voor het geval dat je weer wil driehoekje duwen...ik heb uitleg gevraagd aan een jurist vandaar ... ik ben oprecht curieus naar uw antwoord immers men kan pas oordelen over de geschiedenis als men jaren later terug kijkt ...
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be