![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() Zou dat misschien niet al gebeuren? Ik denk wel dat Voeren voor een stuk afhankelijk is van Franstalige korpsen bij grote branden.
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() en dan? is het omdat sommige vlamingen (ik weet heus wel dat niet iedereen vlaams nationalist is) geen belgicisten zijn, dat het daarom niet meer kan dat brandweerkorpsen elkaar gaan helpen... dat heeft toch TOTAAL NIKS met politiek te maken, het is er zelfs niet eens mee gerelateerd. Waarom dit dan ook bij 'staatsinrichting' staat... kweet et nie
Enfin... deze draad trekt op niks... het enige doel ervan is weer eens proberen de boel op te hitsen, waarvoor mijn dank azert! Mensen zoals jij overtuigen vlamingen elke dag waarom ze beter nationalist worden ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 4 december 2008 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heerlijk als azert weer zijn vijandbeeldjes van de Vlamingen zit brouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben vlaming maar ik wil u gerust helpen hoor,hoe hebt ge het liefst dat ik u in de grond klop? met uwe kop eerst of met uw voeten? Ik zal u juist op de grens van vlaams en waals-brabant zetten,bv. op de plaats waar de corridor naar Brusel moet komen,zodat de Brandweer niet verkeerd kan rijden! Ik bedoel maar azert dat ook mij het cynisme niet vreemd is,en dat ge altijd wel iets vind om mensen belachelijk te maken.
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat de huidige bewindsploeg ook afspraken heeft gemaakt met enkele Nederlandse gemeenten in de buurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een beetje naar de wedstrijd Club Brugge tegen Valencia gekeken op de RTBF.
De verslaggever Rodrigo Beenkens was erg trots om te zeggen dat er ook in Franstalig BE heel veel supporters zijn van Blauw-Zwart. Het scheelde niet veel of hij riep uit Vive la Belgique - Leve België! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, wist u dat er zelfs supportersclub in België bestaan van Britse clubs? Zijn die Belgische supporters dan Britten of zo? Of moeten we daar politieke conclusies uit trekken? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wist u dat ik, als overtuigd Vlaamsgezinde, graag een dagje Wallonië aan doe en, o wat een verschrikking, dat ik graag Ardense worst eet en nog veel liever het traditionele grote Ardense boerenbrood... Kortom, stop eens met uw fantasiewereldje op ons los te laten. Als u graag vijandbeelden creëert, koop dan wat tinnen soldaatjes. Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 4 december 2008 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Je houdt ook van alle streken hé. Je zit vaak in Ierland, Oostenrijk, Zwitserland, Wallonië, Schotland, Nederland enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan wel vaak in Nederland (minimum om de twee weken een keer) en mijn vrouw als ik durven wel eens een dagje Wallonië als uitwaai nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door azert : 4 december 2008 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het werkwoord "doorgaan" kan in ons AN ook in de betekenis gebruikt voor een handeling die herhaaldelijk plaats vindt of voortduurt. Daar onze vakantie in Zwitserland een vaste traditie is, kunnen we gerust zeggen dat die "doorgaat".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Toch niet met de CM naar Zwitserland hoop ik. Heb het 1 keer meegemaakt. Een hoop Vlamingen die in Zwitserland zijn maar precies doen alsof ze in VL in een Vlaams hotel verblijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, wij huren bij een Zwitserse familie - die ondertussen ook onze vrienden zijn geworden - een vakantiehuis. In de zomervakantie kun je het aantal buitenlanders tegenwoordig trouwens op een enkele hand tellen. Het Zwitsers zomertoerisme heeft het vandaag de dag echt wel moeilijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 4 december 2008 om 22:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Die mensen gaan op vakantie; maar willen eigenlijk in VL blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Wat je niet aanstaat, is dus onzin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |