![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Kan dit niet samengevoegd worden met de NWO-draad, daar hoort zulke onzin thuis.
Laatst gewijzigd door garfield : 6 december 2008 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Bush laat nogal een erfenis na...
![]() Obama zal minstens twee ambtstermijnen nodig te hebben op orde op zaken te stellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staat niets in de post die ik quote over Birkenau.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Of gaat er mee verder........ Janet Politano, toekomstig Secretary Homeland Security (hebben ze nog iets anders dan een homeland?) gaat gewoon verder......
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Aha, dus vreemdelingen mogen zonder enige vorm van proces en zonder enige misdaad tegen de wet te hebben begaan maandenlang worden opgesloten, maar als er de kans bestaat dat het met jou kan gebeuren, ho maar! Dan wordt het pas een probleem!
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Even iets dat hierbij aansluit weten jullie nog dat de democraten (en obama behoort tot die partij ) ten tijde van de patriot act gezegd hebben dat ze die gingen afschaffen als ze de kans kregen .. ? Wel ze hebben nu de kans en ik vraag me af of ze hun oude belofte nog gaan waar maken of niet of zijn ze die al lang vergeten ? Dat lijkt me de echte test , maar ik vrees dat ze zullen falen voor deze test en dus gewoon gaan verder doen met wat al een tijd gaande is. En dat die kampen bestaan is geen geheim, zie idd die lijst die iemand anders hier publiceerde. En ik kan me niet voorstellen dat iets dat zovele miljarden moet gekost hebben niet gaat gebruikt worden. Maar zoals ik al zei ook in de EU zouden we ons best zorgen maken hierover want ons verdrag van lissabon gelijkt in grote mate op de patriot act alhoewel het hier wat verdoezeld werd zodat niemand weet wat er echt in staat, maar het is een regelrechte aanslag op onze vrijheden of wat er nog van rest. En die lichtgelovige idioten die denken dat er later nog aanpassingen kunnen komen aan dit verdrag zijn ofwel leugenaars ofwel totaal incompetent en onwetend. Een verdrag is goed of niet goed en niet goed betekent weg ermee !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door longhorn : 6 december 2008 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mengen van culturen werkt niet en het is dus beter dat iedereen in zijn eigen land blijft. Als iemand hier tijdelijk een paar jaar wil komen werken dan zou dat van mij mogen maar moet dat via de plaatselijke ambassade geregeld worden en MOET deze persoon daarna terugkeren naar zijn land van herkomst. Het gaat niet om een paar vreemdelingen maar we hebben er nu al meer dan 2 miljoen in ons land. Dat lijkt me echt wel voldoende. Tijd om de grens te sluiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar ook die buurten zijn volgens mij niet echt een oplossing want daar zullen alleen de gegoede burgers kunnen wonen en de rest niet + ik heb zo het vermoeden dat er heel wat regeltjes zullen zijn die je moet naleven en je zal dus "vrijwillig" een deel van uw vrijheid afstaan om misschien wat meer veiligheid te hebben. Maar wat met de mensen die daarbuiten wonen ? Gaan we die dan maar aan hun lot overlaten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zou europa niet beter ontwikkelingshulp sturen naar de arme amerikanen? tis bovendien den tijd van 't jaar hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bevooroordeeld?
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Daarnaast is er een verschil tussen een nederlander of fransman die hier komt wonen en een hele reeks afrikanen die naar hier komen of moslims. U kan denken wat u wil, maar er is een verschil. En we moeten daar gewoon eerlijk over durven zijn. Dat heeft niks met racisme te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
waarom zou dat übehaupt de grens moeten zijn ? uit deze zaken en de bovenstaande valse voorstelling kan ik alleen maar besluiten dat ge wel degelijk iets hebt tegen vreemdelingen ( dat las ik al tussen de lijntjes in je vorige post ook ) Citaat:
je hebt het blijkbaar moeilijk met bepaalde vreemdelingen |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Is het nu al teveel gevraagd consequent te zijn? In deze thread schreeuwen mensen moord en brand over vermeende concentratiekampen in de VS waar wel eens mensen zouden kunnen opgesloten worden in de toekomst. Maar als je afkomt met kampen in België waar hier en nu mensen vastgehouden worden zonder enige vorm van proces, dan is dat precies niet zo erg. "Het zijn toch maar vreemdelingen."
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Het totale aandeel vreemden waarvan het grootste deel Europeanen bedraagt:
Voor Vlaanderen 4,89 % wat weinig is voor een Europees land. Voor Wallonië 10,23 % wat normaal is voor een Europees land. Racisme is als bedwateren men moet het afleren, genocide is de slechtste vorm. |
![]() |
![]() |