![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() 0 stemmen tegendraadse doe me da is na.
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ge kunt nie geloven hoe jaloers ik ben spelev.
Ik had er echt op gerekend dat niemand mij aardig zou vinden. Ik doe daar echt mijn best voor en dan zijn der toch nog die mij aardig vinden. grrrrrrr
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Lokaal Raadslid
|
![]() 1. Dablacky
2. Jasper 3. Robrecht Kort maar krachtig... ![]()
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Antoon de neutrale, precies een Zwitser ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hmm.. mijn hoog EQ vertelt me dat Antoon een knuffeltje nodig heeft..
bij deze .. knuffeltje, Antoon! ![]() ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Toch bedankt. Beeld je in, bijna 8300 berichten en je laat gewoon iedereen koud. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() :o
ocharme. . kom naar de bbq http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=13051 ge kunt daar de pintjes koud laten ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() [size=2]PS Wil je nu eens aan je vrouw vragen of ik haar boodschap goed heb overgebracht?[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Kom hier! 8) ('t is waar, 3 mensen uit een groep van allemaal sympathieke mensen kiezen gaat eigenlijk niet!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() dejohan ziet jullie allemaal graag, vooral nadat hij eerst stijl achterover is gevallen en vervolgens is beginnen te zweven na het lezen de tussentijdse resultaten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hoort zeker in het lijstje aangename en vriendelijke figuren. Uw ideeën zijn uiteraard vrijwel allemaal absoluut verwerpelijk, maar je brengt ze inderdaad zeer geciviliseerd. ![]() ![]() Wie in mijn lijstje eveneens een nominatie verdienden, doch dewelke ik niet expliciet vermeldde: Pelgrim Da Blacky .......... en het lijstje is niet uitputtend. Vergeetachtigheid mijnentwege, maar ik vraag begrip: bij een mentaal défilee van zoveel forumschimmen passeert er al eens eentje ongezien terwijl ik met mijn geestesoog knipper. Zoals b.v. ook: Mad Drone Ydde Aangebrande Phönix ............... Ik vul mijn lijstje verder aan als nonkel Alzheimer me gerustlaat. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totaal los van dit alles, Tegendradige: als ge drie koopt moet ik eerst mijn boekhouding eens nakijken want ik weet niet of ik wel zoveel in voorraad heb en of dat aftrekbaar is.
Antoon, we gaan toch niet de moeite doen om nog eens neer te schrijven wat iedereen al weet zeker. ![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat, ja
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat 'em ne knuffel nodig heeft?
allé.. knuffeltje!
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Tussenstand
dejohan 30 Superstaaf 26 The Paulus Experience 15 Pelgrim 15 Mieke79 12 Distel 12 Numarx 11 Thepiano 11 Knuppel 11 DaBlacky 10 Tegendradigaard 9 Gerolf Annemans 8 Herman Desmedt 8 TomB 7 Zeno 6 Luddo 6 Dies 6 Bobke 5 George 5 Raf 4 Aangebrande Phönix 4 Brabo 3 Vlaanderen72 3 GC 3 Spetsnaz 3 Spelev 3 Jasper 3 Marie-Rose 1 Jorge 1 De Vexille 1 Robrecht 1 |
![]() |
![]() |