![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet vervelend zijn, twee gestoorde buurmannen hebben ... joke hé
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() ja aan de andere kant ook , hoe wist jij dat ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Word er tegenwoordig mischien aan positieve discriminatie gedaan, bij de Post ? Het is maar een vraag, hé, ik was daar zo aan over aan het nadenken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verstuur al meer dan 20 jaar heel regelmatig pakjes met de post. Slechts één keer is er één verloren gegaan, dat was naar Oekraïne verstuurd en dat was begin de jaren '90 toen er daar grote miserie was, ik denk dus wel dat het daar gepikt is. Eén keer is een pakje vanuit Amerika naar mij toe meer dan 6 maanden onderweg geweest, er zaten enkel tijdschriften in, dat vond ik wel raar.
Deze zomer heb ik een pakje verstuurd met DHL naar Amerika - naar hetzelfde adres waar ik heel dikwijls met de post pakjes heen stuur. Het pakje arriveerde binnen 2 dagen, goede punten voor DHL, maar ... het was beschadigd, slechte punten voor DHL. Met de post heb ik (hout vasthouden) nog niet vernomen dat één van mijn pakjes beschadigd werd. Het gebeurt wel heel regelmatig dat post van buren in mijn brievenbus belandt en omgekeerd.
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hahahah, het strafdossier is waarschijnlijk al geopend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Soms als ik post krijg uit het buitenland dan is die envelop mooi opengesneden met een mes, dat zie je zo.
Die envelop is dan met tape dichtgeplakt en er staat een stempel op van de douane, "Beschadigd aangekomen." ![]() |
![]() |
![]() |