![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Heftruck en Savatage: die twee boeken van Hawking zijn eigenlijk ongeveer hetzelfde (het één is een bewerking van het ander). Ik heb ze allebei gekregen, maar ge zijt er dus weinig mee; ik zou ze eigenlijk niet samen kopen.
Hangt er van af waar uw interesseveld ligt. Safranski gaat wel boeiend in op vrijheidsvraagstukken, maar naar mijn aanvoelen is het allemaal wat bloemig. Zoals ik zei: ik doe enkele boeken weg, dat zal niet zijn omdat ik ze het waardevolst in mijn bibliotheek vind he. Maar andere mensen, andere wensen. ![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'k Ben eigenlijk maar van plan ze één keer te lezen met de bedoeling mijn kennis van ... heu ... "de vijand" te verdiepen. 't Is bijzonder twijfelachtig dat 'k die boeken daarna nog zou lezen/houden. Wat wilt gij er mee? Misschien kunnen we ieder de helft betalen ofzo en geef 'k ze door aan u na ze gelezen te hebben? (Ik lees vrij snel.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge kunt ook lezen wat ik zei en elks één boek kopen want ik verkoop ze niet allebei samen: ik zet niet graag mensen in 't zak.
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN