![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Wat kan mij dat nu een bal schelen...
|
|
|
#42 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#43 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- De evolutieleer (onafhankelijk van of ze klopt of niet) leidt tot moorddadige ideologiëen? of - De evolutieleer leidt tot moorddadige ideologiëen en is (daarom) niet waar. Dat tweede lijkt me onzinnig - en te weerleggen door exacte wetenschappers. Dat eerste: daarover kunnen we praten. Ik denk dat het wel zou kunnen, als je het fout interpreteert. Ik denk dat dat echter ook wel degelijk een reële optie is.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 28 december 2008 om 02:56. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Vaak vraag ik me af of dit een politiek forum is of een verzameling mentaal gehandicapten die hier wat onzin uitkramen ter mijner amusement.
|
|
|
|
#45 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De diverse websites en boeken van betrokkene - auteur van The World Atlas of Creation - staan bol van creationistische onzin. Onzin die wetenschappelijk weerlegd is. Maar ga gerust je gang om creationisme als euh ... "filosofie" te bestempelen. Mijn voorstel om je zélf eens afdoend te informeren was weer teveel gevraagd zeker?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 28 december 2008 om 08:36. |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Creationisme en de daaruit voortvloeiende absurditeiten, of het nu vanuit islamitische dan vanuit de christelijke hoek komt, is en blijft onzin. Wetenschappelijk weerlegd. Begrijpelijk dat je je dient te beperken tot wat jammerklachten. Er rest je namelijk geen andere keuze meer.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 28 december 2008 om 08:33. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vraag me bovendien af of die scheppende creator apart een negerkoppeltje heeft geschapen (Oba en Ama) dan een blank koppeltje (wat wij dus adam en eva noemen), dan een chinees koppeltje (Adi en Ivi?) Want volgens mij krijgen negerkoppeltjes negerkindjes en witte koppeltjes witte kindjes en chinese koppeltjes chinese kindjes..... dus als er niks evolueert waar komen dan al die kleurtjes vandaan? Toch normaal dat ze dan beginnen denken dat de ene zichzelf een "betere versie" vindt dan de andere? Zelf ben ik versie 7.0 .... nadien is hij gestopt met boetseren! Dus moet ik wel de beste zijn nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 december 2008 om 09:33. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
|
Citaat:
Wanneer gaat die door het centrum ter orde geroepen worden? Ik durf wedden dat hij bij de schepping zeker niet had ingecalculleerd dat hij strafbaar zou zijn volgens de Belgische wetgeving. Laatst gewijzigd door HAMC : 28 december 2008 om 09:52. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
|
Citaat:
Al weken en maanden krijgen de creationistische christenen ervan langs, zoals hier: http://forum.politics.be/showthread.php?t=116449 en hier http://forum.politics.be/showthread.php?t=108788 Maar dan horen we Uh-huh niet. Maar oeioei oie eens, er een islamitische tekst gekraakt wordt, dan zijn we allemaal racisten. De mensen die hier posten hebben nagenoeg allemaal in de anticreationistische draden gepost, en hebben er krak hetzelfde gepost. De enige die hier haar kazak draait zijt gij. Zolang de klappen in een andere hoek valle kijk je zedig opzij en reageer je niet.
|
|
|
|
#50 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De discussie met Uh-Huh ging over de link evolutieleer - "materialistische filosofie" (ze bedoelt afwijzen van Hinterwelten, wat ik kentheoretisch sensualisme noem) - massamoord. Ik plaatste daar enkele kanttekeningen bij, maar sindsdien hebben we das Fräulein niet meer gehoord. Laatst gewijzigd door Kallikles : 28 december 2008 om 21:59. |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Je spreekt duidelijk zonder nog maar iets te weten of gelezen hebben van Harun Yahya. Ik raad je aan om te beginnen met de openingspost of het boek in de toegevoegde link. Je zal je schamen van je vooroordelen als je ziet hoe goed onderbouwd en logisch de stellingen zijn en hoe betrouwbaar gebruikte bronnen zijn. Iedereen die de openingspost met een gezond verstand en zonder vooroordelen doorleest, ziet dat de verbanden tussen het darwinisme en de bloeddorstige ideologieen zoals communisme en fascisme, historische feiten zijn. Er is bovendien geen enkel historicus die dit ontkent. De reden waarom zulke feiten niet openlijk verteld worden, is voor het beschermen van de evolutieonzin. Vandaag de dag is het darwinisme de enige theorie die bijna overal ter wereld, van officiele bescherming geniet. Boeken die de evolutietheorie duidelijk wetenschappelijk verwerpen, geraken niet bij hun doelpubliek omdat "sommigen" hun auteurs profileren als extremist religieuze mensen die niets te maken hebben met wetenschap; terwijl het meestal docenten of professoren zijn die soms zelfs helemaal niet religieus zijn, zoals Michael Behe. Boeken die dan toch populair worden, zoals The Atlas of Creation in Frankrijk, worden verboden door de Franse ministerie van onderwijs. Waarom zou dit verboden worden als het toch wetenschappelijk verworpen is? Wetenschappelijk verwerpen gaat niet dmv een verbod van de minister van onderwijs. Zo werkt wetenschap niet. En een boek verbieden is zeker niet alledaags in een rechtstaat.
"Science without religion is lame." - Albert Einstein Laatst gewijzigd door sagopakajmer : 28 december 2008 om 22:21. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Een fraaie website. Uiteraard is alles wetenschappelijk "onderbouwd". De naam Harun Yayha verschijnt onderaan de pagina.
http://www.darwinistdictatorship.com/ PS. Alvorens de site te openen, vergeet het geluid niet aan te zetten... ![]()
|