Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: zijn de prijzen van de kinepolis te hoog?
ja, het mag gerust een beetje naar beneden! 18 64,29%
neen, ik vind de prijzen goed? 0 0%
Neen, het mag zelfs nog hoger, zo zal ik er armoezaaiers zoals styllo niet meer tegenkomen. 2 7,14%
Het kan me geen reet schelen! 8 28,57%
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 31 december 2008, 10:29   #41
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Maak gulzig gebruik van de alternatieven. In Antwerpen kun je naar de UGC, met een aanbod dat overwegend iets beter is dan dat van Metropolis, waar je zit waar je wil, waar je niet gefouileerd wordt, waar de film niet onderbroken wordt, etc. De vrije markt kan hier zowaar zijn werk doen, al liggen de locaties misschien iets te ver uit elkaar om van directe concurrentie te kunnen spreken?

Voor wie even geen blockbusters wil: Cartoon's is natuurlijk een optie (nog steeds korting op maandag; het aanbod is de jongste jaren wel wat minder sterk geworden), maar zelf kom ik nog het vaakst in MuhkaMedia: vooral voor de stevige brok filmgeschiedenis in zaal 1 (iedere maand een aantal thema's als rode draad). Jammer dat ze dat stoffige zaaltje op de Meir hebben moeten opgeven, want de huidige zaal aan de Waalse Kaai is een pak minder gezellig. En toch: http://www.muhka.be ==> ga naar "TOONT film" en koop u een spotgoedkoop abonnement.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be