![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 27-17-08: 200 Palestijnse doden... ook katoesja's?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt dus geen flauw idee wat een Kassamraket is.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Katyusha-raketten is al wat anders. Maar daar heb je een groter lanceerplatform voor nodig. Daarom dat die eerder vanuit Libanon afgevuurd worden, maar Hezbollah meer beweegruimte heeft.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Ik zou maar eens opteren omdat Heel-Nederlands vlaggetje naast die boycot-Israël avatar terug op te bergen. Aanhangers van Duisenberg &Co. zijn in Nederland niet gewenst noch welkom. Zet er dan maar een Vlaamse Leeuw naast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens, hier heeft er ene last van zere teentjes...hou dat nederlands vlaggetje daar maar lekker....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Misschien worden in 2009 uw stoutste dromen waar, maar anno 2008 wordt de Nederlandse maatschappij nog altijd terecht bewonderd als een der meest pluralistische van Europa, waar iedereen mag denken wat hij wilt, zeggen wat hij denkt, en niemand het recht heeft om een ander een mening op te leggen. De dag dat fundi-protestantjes als jij mogen opleggen wat de Nederlander of Groot-Nederlander hoort de denken is de dag dat ik pas voor Groot-Nederland. Maar tot dusver wordt er in een Nederland in de verste verte niet aan ideologische koppelverkoop gedaan, dus ik hoef niet te vrezen.
Laatst gewijzigd door Public energy : 27 december 2008 om 23:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Sinistra : 27 december 2008 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk en daar ben ik fier om. Dat bekrompen regiootje van jouw met pensenkermissen en kerktorens ben ik al lang ontvlucht en gelukkig maar...
Laatst gewijzigd door Sinistra : 27 december 2008 om 23:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Dat zou jij wel willen, natuurlijk. Neen, het is tijd wat weerwerk te bieden tegen de constante stroom van antisemitische berichtgevingen. Als sommige Vlamingen dan toch zo graag bij Nederland willen horen dienen ze eerst serieus heropgevoed te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ook al heropvoedinsgkampen. Uw totalitaire natuur komt weer eens boven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ondersteun Duisenberg's uitspraken zelfs in de meest gecontesteerde versie. Toegelaten, toch? Heb ik mij verkeerd ingelicht, of moet iedereen zich conformeren aan de overheersende opvatting in Nederland?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Dat moet men zeker niet. Maar vele Nederlanders zouden je toch veel liever zien gaan dan komen. Pro-Palestijnse opvattingen zijn buiten wat linkse en rechtse extremisten zeer marginaal in Nederland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij sprak over heropvoeden. Ik stel alleen maar vast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heropvoeden doet eerder aan totalitarisme & heropvoedingskampen denken.
Trouwens: u hebt in een andere topic al toegegeven dat u hier enkel bent om mensen "op hun zenuwen te werken", m.a.w. om als forumtroll te opereren. U doet maar, u gooit zeer goed uw eigen ruiten in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dit is gewoon één van de walgelijkste posts die ik ooit heb gelezen.... Hoe kan men zoiets ziekelijks neerpennen ?? Ik hoop dat je nooit één van je joodse kinderen(al betwijfel ik dat je die hebt gezien deze uitspraak) hetzelfde mag zien ondergaan en dat een ander zich daar dan vrolijk overmaakt. ![]() Laatst gewijzigd door roodhaar : 29 december 2008 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een groteske onzin alweer. In Vlaanderen is het VB eerder pro zionistisch, toch zeker afgaande op de verklaringen van partijkopstukken in de pers. LDD daarentegen is onduidelijk. Dedecker is na een plaatsbezoek aan Gaza en andere bezette streken duidelijk pro Palestijns geworden (zoals elk normaal mens die deze streek bezoekt en het leed, de ravage,... er in realiteit aanziet) maar partijgenoten van hem zijn dan weer actief in de israëllobby via EFI. |
|
![]() |
![]() |