![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
die vragen zijn totaal niet relevant. Het is niet omdat de palestijnen 70 jaar geleden geen eigen staat hadden, dat die mensen nu rechteloos zijn hé. Jij verdedigt hier een politiek van diefstal en genocide. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() LOL. Vragen zijn niet relevant en Het Handvest van Hamas wordt niet gelezen uit angst zich 'blind te staren' op een tekstje.
Zo, dat was diepgaand, styl. En nu ga ik weer verder met me informeren. Prettige dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee jongen, de toerkse ottomanen hebben hun grond verkocht aan..... jawohl .. (pardon my french) de juiffen jong! dat stukje heb je gemist hé? Citaat:
Citaat:
eerst een bijverschijnsel aan mijn politieke opvatting aanbreien, en dan tot de ontdekking komen dat zo'n aanhangsel niet klopt, en d�*t dan in mijn bord gooien? nougabollen! dat los je zelf maar op! Ik ga kassamraketjes maken. Ik heb werk aan de winkel met mijn voorouderlijke woonplaatsen . Ik zal mijn badkamer eens gaan ontmantelen sé! heb ik tenminste pijpen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 december 2008 om 13:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ga je nu blijven vervallen in kinderlijk gedoe? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() typisch voor extreem rechtse mensen om achter alles een complot te zien grow up |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() kom kom mensen, doe niet belachelijk
je komt hier af met niet ter zake doende vragen, een verwijzing naar de holocaust, kinderlijke gedachten en een compleet belachelijke vergelijking met uw opa in st niklaas ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer even de allegorische vergelijkingen te vinden. Dat lukt je vast en zeker. gaat niet moeilijk zijn. ps. hoe maak ik een kassamraket met mijn waterleidingpijp? ----------------------- Lees even goed het stukje over "wat zijn palestijnen" door en je zal al een heleboel opgehelderd zien. Wat erg is, is de decennialange kindermishandeling die de islamitische gastarbeiders hebben uitgevoerd op hun kinderen, opgelegd door hun islamitische arabische geloofsbroeders. NIEMAND wil deze mensen opnemen: nochtans: het zijn syriers, egyptenaren (yasserke) algerijnen, libanezen, turken, etc... het enige dat ze gemeen hebben is dat het moslims zijn. ze zijn de stoottroepen die ze willen gebruiken in de islamitische jihad om de Israeliers van hun land te verdrijven. Zielig toch? Ze kregen de raad om te gaan vluchten tot de joden in zee werden gedreven... alleen lukt dat laatste niet zo goed, dus moeten ze "vluchtelingenstatus" blijven behouden en leven van de bijdragen van de westerse vuile rassiesten. Niks zelf werken, niks zelf opleiden, niks zelf leven opbouwen... neenee: een levende herinnering blijven aan het feit dat ze de joden nog steeds in zee moeten zien te krijgen (want zo staat het in de koran)... en d�*t vind jij goed? heb je de post van Lincoln gelezen? Hij heeft gevonden dat het allemaal in zijn koran staat en dat de "palestijnen" zullen winnen.... dus voeden ze zo hun kinderkes op: ze leren geen beroep, ze moeten geen kennis hebben, nee van in de kleuterklas leren ze dat ze de joden naar zee gaan verdrijven en dat het apen en honden zijn. flink hé! en een leuk leven dat die kinderkes dan krijgen! écht wachten tot ze kunnen doodgaan en naar hun 72 hoeren vliegen als ze 18 jaar zijn! Als ge u d�*�*r nu eens zorgen over zou maken Styllo, U en de uwen, dan zou dat "palestijnse probleem" al een pak sneller kunnen opgelost zijn. Uw slogan voor volgende kerst : haal eens een palestijn in huis... zou dan een tot�*�*l andere invulling kunnen krijgen. Maar herinner je je nog hoe ze zich stortten op de sarcofaag waarin de aan Aids gestorven Egyptenaar Arafat lag? zielig hé! zo'n troep!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 december 2008 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
op die manier sluit je je ogen voor de boedige onderdrukking, terroristische bombardementen, diefstal van gronden, economische doodwurging enz. kortom genocide dus. die kinderen groeien daar op in de miserie en die miserie wordt gecreerd door israel. Die ouders weten nog goed genoeg hoe ze met geweld verdreven zijn geweest. Ik vind het heel normaal dat ze die verhalen aan hun kinderen vertellen. Die kinderen moeten ook weten welk hun lot hun ouders ondergaan zijn. Jij bent er op uit om dit in de vergetellheid te doen belanden. Want als die historie en de maatschappelijke context vergeten zijn, dan verworden die verzetsorganisaties en de palestijnen idd tot onmenselijke terroristen die uit zijn op zinloos geweld. Maar dat zal dus niet gebeuren. Het is goed dat die kinderen hun historie weten. Zo weten ze waarom ze vechten en dat ze geen terroristen zijn en dat hun zaak gerechtvaardigd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() All in a nutshell, circ!
![]() ps: sarcofaag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() is er nog iemand op deze forum de niet doorheeft dat polly correct en circe dubbelnicks zijn
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() en ben jij maar een halve nick dan, styl? Oh, wat een lol.
Allez, stylleke. Circe heeft je ten minste één eenvoudige vraag gesteld, namelijk hoe je ene kassam maakt met een pijp uit haar badkamer, want ze wil de rechten van haar in zwitserland wandlende overgrootvader terugwinnen. En zelfs op dié simpele vraag weiger je te antwoorden... Dus je oogst wat je zaait, styllo met twee 'L'-en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() face it polly en circe
israel is gesticht op gestolen land. Honderdduizenden mensen zijn verdreven met wapengeweld! iedere oplossing wordt onmogelijk als israel dit niet erkent en bereid is dit terug te draaien. En zolang israel dit niet doet, heeft iedere palestijn het recht om de wapens op te nemen tegen deze staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
alle ja, er was toch geen discussie dus zo erg is het niet ![]() |
|
![]() |
![]() |