![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Minister-President
|
Denk hier aan iets:
Laat eerst de instuurders van vragen de quiz oplossen, vóór dat de anderen aan de beurt komen. Anders kan iemand onder een andere nick "eerst eens proberen". Al aan gedacht ?
|
|
|
#42 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
ip's worden uiteraard opgeslagen je moet alleszins dezelfde nick gebruiken als op het forum momenteel kan je je gewoon registreren en spelen misschien moet ik deelnemers via pb op dit forum laten registreren maar dat is niet zo gebruiksvriendelijk natuurlijk |
|
|
|
|
|
|
#43 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Laat [size=6]eerst[/size] de instuurders van vragen de quiz oplossen Beperk desnoods de speeltijd voor die 9 of 10 man tot twee dagen.
|
|
|
|
#44 |
|
Staatssecretaris
|
toch een opmerking : de mensen die een vraag hebben ingestuurd kennen al één antwoord, en zijn dus sowieso bevoordeeld tegenover de anderen. Dat is niet serieus !
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Stuur er ook eentje op, Jules! |
|
|
|
|
|
#46 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als je wil frauderen, maak je toch gewoon twee accounts aan. met de eerste bekijk je de vragen... je lost ze op en dan log je met je tweede account in en vul je in... Je kan nu geen vragen meer sturen: ik heb er 25 daarom dat ik overweeg om te laten registreren via pb |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Minister-President
|
Als iemand met een nick waarmee nog geen vragen ingestuurd werden eerst de vragen vooraf mag bekijken en dan als "instuurder" de quiz oplost dan is dat fraude.
Dat soort fraude kan vermeden worden door eerst de instuurders aan de beurt te laten. Als iemand intussen via 2 nicks vragen ingestuurd heeft dan kan die natuurlijk sowiewo frauderen.
|
|
|
#48 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
voor alle duidelijkheid: er is een registratieformulier bij de quiz zelf he. ik kan dus perfect als "Herman Desmedt" meedoen. Om dat te vermijden zou ik iedereen persoonlijk laten registreren via pb. Niet erg handig natuurlijk :s |
|
|
|
|