![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik wil niet zover gaan als jij, ik ben geen homohater, maar het is me inderdaad een raadsel waarom men niet dieper gespit heeft in de rol van die man in heel deze afschuwelijke zaak. Hier stinkt iets, daar ben ik zeker van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Hij is maar het negeren waard.
![]() |
![]() |
#45 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist ja, lallen, brallen, veel perverse fantasietjes, dat hebt ge wel precies... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat TR in deze gelijk heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ooh right wacht... dat zou waarschijnlijk iets te hard aankomen ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 1 januari 2009 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er is een reden waarom de reclamewereld zich richt naar homo's: die 6% consumeert zowat evenveel als de andere 94% van de bevolking. Als dat geen spijzing voor de pensioenkas is. Verder: van die 6% heeft een gedeelte wel degelijk kinderen (zeker vrouwen);; het niet-voortplantingseffect van homo's weegt in no way op tegen de enorme groep alleenstaande hetero's en heterokoppels die beslissen om géén of slechts 1 kind te nemen (je hebt er gemiddeld meer dan 2 per gezin nodig om de piramide in stand te houden). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Als ik een mening heb over een bepaalde kwestie dan is die mede gevormd door wat ik oppik bij verschillende journalisten bij verschillende nieuwskanalen, bijvoorbeeld een misdaad-reporter die een assisen-proces bijwoont. Nog nooit naar Terzake gekeken zeker? In een van de Terzake uitzendingen kwam dergelijke journalist feiten onthullen over wat zich ten huize Lhermitte afspeelde waar ik erg mijn wenkbrauwen bij heb gefronst. Mijn conclusie was dat het onterecht is dat alleen zij terecht stond en haar man en de inwonende dokter de dans ontsprongen terwijl die volgens mij (afgaande op wat ik hoorde over hun zeden en gewoonten) de aanzet hebben gegeven tot dit drama. Evenals de psychiater van de daderes m.i. medeschuldig is omdat hij niet optrad na meermaals gealarmeerd te zijn geweest over op til zijnde wanhoopsdaden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() nee er zijn verschillen... indien gij effectief kunt aantonen dat die mensen met elkaar een homofiele relatie hadden + je 100% kan aantonen dat deze homofiele relatie Lhermitte aanzette tot de daden, dan geef ik je gelijk... Volgens mij (en de psychiaters) was het klaarblijkelijk niet wat u hier aanduidt. En laat deze mensen nu net iets meer geloofwaardig zijn dan jij :/
uw kruistocht tegen homofiele relaties is gewoon zielig :/
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 2 januari 2009 om 02:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Het is me al opgevallen dat niet zelden degenen die het luidst roepen tegen al wat homoseksueel is, stiekem zelf verborgen homoseksuele verlangens hebben.
Ik wil maar zeggen he... (Los daarvan debatteer ik zelden tot nooit met godsdienstfanaten, pure verspilling van energie) |
![]() |
![]() |