Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 januari 2009, 21:34   #41
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
waar het voor staat is levensbelangrijk, Israël heeft nooit gevraagd of gezegd dat het de vernietiging wil van het Palestijnse volk, de jarenlange zelfmoordaanslagen in Israël zijn volgens u ook verzonnen zeker? Het feit dat Hamas oproept om het uitmoorden van alle Joden? Het feit dat Hamas mede Palestijnen vermoordt omdat ze durven samen te werken met Israël? Met terroristen valt niet samen te leven, en zeker niet te onderhandelen
Begin eerst eens de geschiedenis te leren. Nooit gehoord van Stern en de Irgun? http://nl.wikipedia.org/wiki/Irgoen Dat waren twee zionistische terreurorganisaties die later aan de oorsprong stonden van het Israëlische leger. Ik heb er geen probleem mee, dat ge Hamas terroristische activiteiten verwijt. Maar ik accepteer niet uw totale onwetendheid over het conflict vanaf de jaren 1940 die ge dan ex cathedra over ons wilt uitstorten als onfeilbaar en zaligmakend.

Ik raad het artikel aan: Israel's Slow-Motion Genocide in Occupied Palestine, by Stephen Lendman, http://www.globalresearch.ca/index.p...t=va&aid=11171 Daar haalt men de schendingen aan van de Mensenrechten en andere internationale verdragen in functie van hetgeen zich daar afspeelt.

Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 4 januari 2009 om 21:36.
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2009, 21:37   #42
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Pallywood, remember. Dat gaat gewoon door. Media misbruiken, en Israel voor ALLES de schuld geven.
Natuurlijk mijn beste,de palestijnen bombarderen blijkbaar zichzelf volgens U,en gooien clusterbommen om hun eigen hoofd en vermoorden hun eigen kinderen om Uw zionistjes toch maar de schuld te kunnen geven....

Uw vriendjes zijn al net zo erg als hun beulen van destijds....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2009, 21:40   #43
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre Bekijk bericht
Begin eerst eens de geschiedenis te leren. Nooit gehoord van Stern en de Irgun? http://nl.wikipedia.org/wiki/Irgoen Dat waren twee zionistische terreurorganisaties die later aan de oorsprong stonden van het Israëlische leger. Ik heb er geen probleem mee, dat ge Hamas terroristische activiteiten verwijt. Maar ik accepteer niet uw totale onwetendheid over het conflict vanaf de jaren 1940 die ge dan ex cathedra over ons wilt uitstorten als onfeilbaar en zaligmakend.

Ik raad het artikel aan: Israel's Slow-Motion Genocide in Occupied Palestine, by Stephen Lendman, http://www.globalresearch.ca/index.p...t=va&aid=11171 Daar haalt men de schendingen aan van de Mensenrechten en andere internationale verdragen in functie van hetgeen zich daar afspeelt.

Inderdaad.....
Zij bliezen destijds het King David hotel op en maakten 97 slachtoffers om één britse generaal te kunnen elimineren....

Oow en juist, ze werden destijds als terroristen omschreven....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2009, 21:45   #44
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een teringpokkelijer van een etterbuil.

Een smiecht.
een schmo dus?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2009, 00:06   #45
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Toch is het ook de zender waar tussen alle reportages over Israël, men uitlegt onder welke omstandigheden een man zijn vrouw mag slaan.

hierrin vergis je je schromelijk

jij bedoelt waarschijnlijk de saoudische staatstelevisie, ik spreek hier over al jazeera.

Al jazeera wordt getypeerd door zijn onafhankelijkheid ten opzichte van de lokale regimes, het staat er dan ook zeer kritisch tegenover. Het zal dus niet zomaar meeheulen met die regimes.

Al jazeera wordt bevolkt door journalisten die veelal voor BBC en andere westere news networks werkten maar vonden dat deze niet zo objectief was als het over de berichtgeving over westerse mogendheden en hun doen en laten in het midden oosten ging. Die mensen zijn dan weggegaan van die tv stations en hebben al jazeera opgebouwd, als een onafhankelijke en kritische stem uit de Arabische wereld. Los van de lokale regimes, los van de westerse landen.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2009, 08:36   #46
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voil�*.

Net zoals met Sabra en Shatila. Eerst flink moorden en dan brullen dat Israel het gedaan heeft. Weet je nog, toen waren het de Falangisten.

Nu profiteert Hamas van de situatie om de laatste Fatah families uit te moorden om nog sterker aan de macht te komen.

D�*t noem ik smiechten. Heel goor vuilspelen.
Een wel erg recent voorbeeldje, hoe 'sommigen hier' de waarheid verdraaien.
Een ontploffing van een pick truck met wapens tijdens een wapensparade van hamas in 2005 wordt geprojecteerd naar een Israëlisch artilleriebombardement op een markt in Gaza :
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=270
Oud 5 januari 2009, 14:08   #47
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
hierrin vergis je je schromelijk

jij bedoelt waarschijnlijk de saoudische staatstelevisie, ik spreek hier over al jazeera.

Al jazeera wordt getypeerd door zijn onafhankelijkheid ten opzichte van de lokale regimes, het staat er dan ook zeer kritisch tegenover. Het zal dus niet zomaar meeheulen met die regimes.

Al jazeera wordt bevolkt door journalisten die veelal voor BBC en andere westere news networks werkten maar vonden dat deze niet zo objectief was als het over de berichtgeving over westerse mogendheden en hun doen en laten in het midden oosten ging. Die mensen zijn dan weggegaan van die tv stations en hebben al jazeera opgebouwd, als een onafhankelijke en kritische stem uit de Arabische wereld. Los van de lokale regimes, los van de westerse landen.
Ik heb dat ook op Al Jazeera gezien, evenals beelden van Osama bin Laden (hoe zouden ze daar toch altijd als eerste aan komen), en andere terroristische leiders. U kunt dan denken dat veel onafhankelijke reporters een goede zender maken, dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Zeker niet als je vanuit een Arabische standsplaatsgebondenheid komt.

Je hoort ze nooit tegen Jihad en ander Islamitisch geweld ten strijde trekken, het blijft sowieso altijd doodstil aan de overkant.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2009, 14:19   #48
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Een wel erg recent voorbeeldje, hoe 'sommigen hier' de waarheid verdraaien.
Een ontploffing van een pick truck met wapens tijdens een wapensparade van hamas in 2005 wordt geprojecteerd naar een Israëlisch artilleriebombardement op een markt in Gaza :
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=270
Jemug, stab. Zo vuil zijn ze dus. En dan maar verbaasd doen dat Israel niet met ze kan praten.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be