![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() Het is dramatisch om te zien dat de saampjes-zullen-we-de-wereld-wel-besturen-politiek van de grootmachten (USA), VK en Frankrijk in de geschiedenis zowel de Nederlanden als Palestina hebben verscheurd en de boel hebben verklooid. In Israel/Palestina heeft dit een megadramatisch spiraal van geweld en haat op gang gebracht. Deze is wel te stoppen als gematige Palestijnen en gematigde Israeliers met elkaar aan de slag kunnen, maar Hamas zal blijven doorvechten tot de laatste Israeli is geëlimineerd. Het is jammer dat er nog mensen zijn die de Hamasterreur verdedigen, waardoor gematigde Palestijnen de kans niet krijgen om met Israel in ware onderhandelingen te gaan. En zolang de ene kant verhardt, zal ook de andere kant verharden. Er is in het verleden een grote fout gemaakt door overhaast een stuk land weg te geven waar al een volk woonde aan een ander volk. Dat andere volk beroept zich ook nog op Goddelijk Recht en dan heb je de poppen aan het dansen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dajjal had het toch over joodse slachtoffers gevallen in deze periodes....
Rabin was toch ook een joods slachtoffer,gevallen door eigen zionistische extremistjes.... Hij ging volledig tegen de kolonisatie in mijn beste Pollyke.... Hij was dé man die het kortst bij een algemene vrede stond,en daar hebben Uw zionistische vriendjes prompt een einde aan gemaakt.... Citaat:
De tijd dat die werd vermoord had ik mijn legerdienst al 5 jaar achter de rug,en was ik al getrouwd.... Nee mijn beste Polly, Uw opmerkingen die U hier al dagen tegenover de palestijnse bevolking plaatst ,en dit met de betrekking op het aantal gedode vrouwen en kinderen zijn totaal misplaatst,bij het gore af zelfs....... Tja, ieder zijn niveau zeker.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 4 januari 2009 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Maar dat andere andere volk roept ook het Goddelijke aan om zijn recht te staven. Hun boekje heet de Koraan. Land dat ooit onder Islamitische heerschappij stond moet terug komen de Ummah in. Dat geldt voor Israël maar ook voor Spanje (al-Andalus), Sicilië en nog een paar streken op de Balkan (waar recentelijk voorderingen zijn geboekt)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() De Arabieren doen minimaal hetzelfde: Doordat dat gebied behoord heeft bij Arabische overheersers en dus bij het huis van de Islam zou het land toe behoren aan hen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Als zij vervolgens met wapens een etnische zuivering beginnen, dan ga ik mij aansluiten bij het verzet daartegen. En als zij vervolgens een blokkade afkondigen waardoor mijn volk crepeert, dan zal ik er alles aan doen om hen te raken waar het pijn doet. En dat is niet het leger, dat dient immers voor de klappen om te vangen. Dan zal ik ook raketten afschieten op de burgerbevolking in de hoop zo de publieke opinie uit te putten tegen hun regime. Iets wat men ook in WOII o.a. wou bereiken met de tapijtbombardementen. Ik steun de HAMAS zijn ideologie niet, maar dat is nog een andere discussie. En evenmin steun ik de zionistische juggernaut die momenteel over de burgerbevolking rolt.
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 4 januari 2009 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen? Op racistische basis geschoeide gemeenschappen dus. QED.
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Whatever.
Er zijn ten minste redelijke staatshoofden in EUropa, die nog gewoon de dingen durven zeggen zoals ze zijn, en niet in volledige dhimmitude vervallen zijn, ondanks de stemmenslag bij de moslimbevolking (cfr Patrick Janssen en andere Belgische "hoofden"). Ben daar nog steeds érg blij om en met mij vele anderen, dat weet ik zeker. |
![]() |
![]() |