Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 januari 2009, 17:24   #41
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
die jacht is al lang geopend wees gerust

in het begin was het even wennen om opgejaagd te worden - maar uiteindelijk begint het zelfs te bevallen om de uithalen van die grote loge reus te ontwijken

maar soit laten we hier verder ontopic blijven mss
wie iets tegen doppers heeft geef ik elders zoals altijd graag repliek.
Even verduidelijken, ik heb me blijkbaar niet klaar genoeg uitgedrukt (onderverstaan ....)

Als je toelaat dat de modale Vlaming zich vrij gemakkelijk bewapent, en als je toelaat dat hij met zijn nieuw speelgoed rond mag paraderen gelijk een stier rond zijn kudde, dan mot jij je zorgen maken dat sommige mensen het beu zullen worden om te blijven belastingen betalen voor doppers, leefloners en ander bedeltuig.
En dan gaan ze met hun schiettuig achter jou aanzitten, gelijk de klukluksklan achter de zwarten aanzat.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2009, 17:29   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
...

wat dat niet betalen van belasting betreft daar sta ik uiteraard achter - meer zelfs ik doe het zelf al jaren en jaren - maar dan wel veel simpelder gewoon door te gaan doppen en zo nog een stakingsvergoeding te trekken ook en zo het aftakelingsproces van die onbetrouwbare staat nog extra te bespoedigen. Op mijn lastenbrief stond dit jaar weer maar eens het mooie ronde cijfer nul te lezen. Samen met mijn uitkering sta ik dus op min wat ik principieel een absolute must vind
...
Ik begrijp niet hoe jij achter het prinsipe van 'niet betalen van belasting' kan staan.
Want zonder die belasting, ga jij geen dop trekken.

Of ga je me wijsmaken, dat mocht ooit de staat toch een betrouwbare staat worden, jij gaat beginnen werken ???

(nog afgezien van het feit dat ik nog niet zo erg geloof dat jij alleen maar leeft van dop en stakingsvergoeding; maar dat is wel heel erg of topik)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2009, 19:44   #43
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Zolang uw regering u niet tegen gangsters en gespuis kan verdedigen moet je zelf de mogelijkheid en vooral de keuze hebben.
uhm, de regering zijn het grootste gespuis en best getrainde gangsters die er rondlopen.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be