Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 april 2004, 17:00   #41
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leeuwenzwaard
Dat was Laurent die zei dat hij als symbool van de multikul een moslimpeter wou. Leer eens feiten en eigen verzinsels van elkaar te scheiden.
en wacht maar wat die peter zou kunnen doen als Betje 9 jaar wordt
dagallemaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2004, 17:33   #42
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dagallemaal
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leeuwenzwaard
Dat was Laurent die zei dat hij als symbool van de multikul een moslimpeter wou. Leer eens feiten en eigen verzinsels van elkaar te scheiden.
en wacht maar wat die peter zou kunnen doen als Betje 9 jaar wordt
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2004, 19:01   #43
Kitten
Partijlid

Standaard

http://www.muslim.org/islam/aisha-age.htm
Kitten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2004, 19:18   #44
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kitten
Als kitten zich zoveel moeite gedaan heeft om dat te vinden (aan Abou Jahjah of zijnzuz gevraagd zeker?) moeten wij dan daaruit besluiten dat er niets meer volgens de letter moet genomen worden in de Hadiths en misschien ook de Koran. Ik ben nu overtuigd, blijft alleen maar over om het miljard musulmannen ook even te overtuigen dat ze die "Islam for dummies" met een korreltje (of een ganse doos) zout nemen. Misschien vinden zij dan ook de sleutel terug zoals die andere in Aarlen
Oud 11 april 2004, 19:42   #45
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Het is vrij duidelijk, de islam is ons paard van Troje. Hoe kan men een geloof erkennen waarvan de grote profeet een pedofiel was? In onze samenleving staat sex met kinderen (en zeker kinderen van 9 jaar) gelijk aan één van de grootste misdrijven die men kan plegen. Zoals al eerder in deze topic werd aangehaald staat er iemand (ben zijn naam vergeten, maar ongetwijfeld kennen de almachtige islamieten met hun buitengewone studieresultaten hem wel) terecht voor zo'n misdaden in Aarlen. Dutroux is zijn naam, de publieke opinie is woedend en dit proces wordt terecht 'het proces van de eeuw' genoemd. Nu, waarom erkennen we dan een godsdienst waarvan de stichter zich aan hetzelfde misdrijf heeft vergrepen? Waarom is daar in België geen debat over mogelijk?
Vrijheid van godsdienst, dat vind ik heel mooi, maar moeten wij een godsdienst erkennen die anders- en nietgelovigen tot slaaf wil maken? Christenen en joden moeten volgens dit 'goede' boek de Koran een belasting betalen aan die vrolijke islamieten, en mogen hun geloof niet in het openbaar belijden. Mensen die een ander geloof hebben dan de christenen, joden en de islamieten, of die geen geloof hebben, worden uiteraard niet ongemoeid gelaten: zij moeten tot slaaf gemaakt worden of gedood. Kan de erkenning van de islam niet in vraag gesteld worden?
Jij scheert nu alle moslims over een kam. Niet Katholieke Christenen zoals protestanten werden in de middeleeuwen door jullie vredige godsdienst verbrand op de brandstapel. "Heksen" werden ook verbrand. Laat staan wat ze met moslims en Joden deden. De Turken hebben 250.000 Joden uit handen van de katholieke Spanjaarden gered. Overigens komt pedofilie meer voor bij Nederlanders dan bij moslims. In onze straat is een Nederlands kind jarenlang misbruikt door haar vader. Een Nederlandse jongen die niet ver van mij woont heeft jarenlang zijn zusje misbruikt. Een ander meisje is door haar stiefvader verkracht. Er is een Nederlandse jongen die misbruikt is door een Nederlandse man (bekende van de familie). Toen de moeder van die jongen hier lucht van kreeg heeft ze de man neergestoken met een mes. De man heeft het maar net overleefd. De vrouw heeft maar een paar maanden gevangenisstraf gekregen.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2004, 20:22   #46
Kitten
Partijlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Als kitten zich zoveel moeite gedaan heeft om dat te vinden (aan Abou Jahjah of zijnzuz gevraagd zeker?) moeten wij dan daaruit besluiten dat er niets meer volgens de letter moet genomen worden in de Hadiths en misschien ook de Koran. Ik ben nu overtuigd, blijft alleen maar over om het miljard musulmannen ook even te overtuigen dat ze die "Islam for dummies" met een korreltje (of een ganse doos) zout nemen. Misschien vinden zij dan ook de sleutel terug zoals die andere in Aarlen
Abou wie?

Nee, gewoon gericht gezocht vermits ik hier al eerder al over gehoord en gelezen had. De zoektocht heeft geen 3 minuten geduurd.

Besides, de hadith zijn gewoon overleveringen. Dat is wat anders dan de Koran, nee?

Ik heb moeite met mensen die gewoon aan stemmingmakerij doen.
Oud 11 april 2004, 20:50   #47
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Abou wie?

Nee, gewoon gericht gezocht vermits ik hier al eerder al over gehoord en gelezen had. De zoektocht heeft geen 3 minuten geduurd.

Besides, de hadith zijn gewoon overleveringen. Dat is wat anders dan de Koran, nee?

Abou wie? tiens, je weet wel veel over Aisha, maar niets over Dyab?
Gericht zoeken? Waarom heb je dan deze niet gevonden:
http://www.muslim-answers.org/aishah.htm
http://muhammadanism.org/Hadith/Topics/Marriage.htm
http://www.understanding-islam.org/r...on&did=293

die met het enige patroon van gericht zoeken ook jouw link bezorgen!!! Anders komt men ook niet op jouw link terecht, wat wel zeer eigenaardig is... over stemmingmakerij gesproken...
Oud 12 april 2004, 09:47   #48
Kitten
Partijlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Abou wie?

Abou wie? tiens, je weet wel veel over Aisha, maar niets over Dyab?
Gericht zoeken? Waarom heb je dan deze niet gevonden:
http://www.muslim-answers.org/aishah.htm
http://muhammadanism.org/Hadith/Topics/Marriage.htm
http://www.understanding-islam.org/r...on&did=293

die met het enige patroon van gericht zoeken ook jouw link bezorgen!!! Anders komt men ook niet op jouw link terecht, wat wel zeer eigenaardig is... over stemmingmakerij gesproken...
Nu begin ik toch echt wel te twijfelen over sommigen hun aanleg om iets te "lezen" hoor.

Wat heb ik daarboven gezegd? Ik had ooit iets gehoord of gelezen over de leeftijd die door meerdere mensen wordt betwist, ja? Ok... Daarop heb ik *gericht* gezocht, ja? Dan kwam ik terecht op de link die ik gevonden heb. Natuurlijk kwam ik ook op de andere links terecht. Maar vermits die naar goeddunken door de onnozelen onder jullie worden gebruikt om niets anders dan haat te zaaien, voelde ik niet meer de noodzaak om ze NOG eens te posten.

Enne, by the way, de 3 links die jij hier hebt gezet zijn eigenlijk heel goed. Een heel open uitleg over haar leeftijd, de twijfels die errond bestaan en de praktijken en cultuur van toen. Intellectueel zit het heel goed in elkaar. Sorry dat ik je moet zeggen dat het niet je gewenste effect heeft gehad op mij.
Oud 12 april 2004, 10:15   #49
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Enne, by the way, de 3 links die jij hier hebt gezet zijn eigenlijk heel goed. Een heel open uitleg over haar leeftijd, de twijfels die errond bestaan en de praktijken en cultuur van toen. Intellectueel zit het heel goed in elkaar. Sorry dat ik je moet zeggen dat het niet je gewenste effect heeft gehad op mij.
Het is juist mijn bedoeling om de discussie open te stellen, en niet gewoon wat islamistische nulliteiten te gaan lezen. Dit laat dus wel degelijk zien dat JIJ en alleen JIJ vooringenomen bent op dit forum. En het kan mij (en ook wel de meesten op dit forum) niet bommen of iets het juiste effect op jou heeft, dat laat ik aan je vibro over Ik interesseer me meer voor mensen met wat verstand en die niet iedereen beginnen uit te schelden als hun vibro in panne is.
Oud 12 april 2004, 10:33   #50
Kitten
Partijlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Het is juist mijn bedoeling om de discussie open te stellen, en niet gewoon wat islamistische nulliteiten te gaan lezen. Dit laat dus wel degelijk zien dat JIJ en alleen JIJ vooringenomen bent op dit forum. En het kan mij (en ook wel de meesten op dit forum) niet bommen of iets het juiste effect op jou heeft, dat laat ik aan je vibro over Ik interesseer me meer voor mensen met wat verstand en die niet iedereen beginnen uit te schelden als hun vibro in panne is.
Amai, dat moet jij nou zo nodig zeggen.

Jouw quote op deze topic: "Ja, maar er is een groot verschil tussen jong uithuwelijken, wat in dynastiën ook gebeurde maar zonder "consumptie" en met een kind van 9 jaar gaan neuken nadat haar mama wandelen werd gestuurd "

Getuigt van enorm veel verstand. Wat jij heel de thread lang gedaan hebt, is gewoon ridiculiseren. Nikske discussie open te stellen. Eigenlijk heb IK de discussie opengesteld door een ANDERE mening en zienswijze binnen te brengen.
Oud 13 april 2004, 12:13   #51
Groot Bakkes
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Jij scheert nu alle moslims over een kam. Niet Katholieke Christenen zoals protestanten werden in de middeleeuwen door jullie vredige godsdienst verbrand op de brandstapel. "Heksen" werden ook verbrand. Vergeet vooral niet te zeggen wat de moslims met joden en christenen gedaan hebben.

De Turken hebben 250.000 Joden uit handen van de katholieke Spanjaarden gered. Overigens komt pedofilie meer voor bij Nederlanders dan bij moslims. In onze straat is een Nederlands kind jarenlang misbruikt door haar vader. Een Nederlandse jongen die niet ver van mij woont heeft jarenlang zijn zusje misbruikt. Een ander meisje is door haar stiefvader verkracht. Er is een Nederlandse jongen die misbruikt is door een Nederlandse man (bekende van de familie). Toen de moeder van die jongen hier lucht van kreeg heeft ze de man neergestoken met een mes. De man heeft het maar net overleefd. De vrouw heeft maar een paar maanden gevangenisstraf gekregen.
Het gaat hier niet over wat 'in de naam van god gedaan is' maar over wat de profeet, de uitvinder van de god gedaan heeft. En Jezus moorde niet (wat mohamed wel liet doen) en jesus was geen pedofiel.
Oud 13 april 2004, 22:50   #52
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
LOL! laat het wél puur zeezout zijn!
Dat is goed voor die schildklieren...
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2004, 11:33   #53
Groot Bakkes
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Amai, dat moet jij nou zo nodig zeggen.

Jouw quote op deze topic: "Ja, maar er is een groot verschil tussen jong uithuwelijken, wat in dynastiën ook gebeurde maar zonder "consumptie" en met een kind van 9 jaar gaan neuken nadat haar mama wandelen werd gestuurd "

Getuigt van enorm veel verstand. Wat jij heel de thread lang gedaan hebt, is gewoon ridiculiseren. Nikske discussie open te stellen. Eigenlijk heb IK de discussie opengesteld door een ANDERE mening en zienswijze binnen te brengen.
Het verschil is dat diegenen die met de jong-uitgehuwelijkten vreeën niet door ons aanbeden worden. Jullie bidden wel tot profeet alias pedofiel Mohamed.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be