![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Nee, gewoon gericht gezocht vermits ik hier al eerder al over gehoord en gelezen had. De zoektocht heeft geen 3 minuten geduurd. Besides, de hadith zijn gewoon overleveringen. Dat is wat anders dan de Koran, nee? Ik heb moeite met mensen die gewoon aan stemmingmakerij doen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Gericht zoeken? Waarom heb je dan deze niet gevonden: http://www.muslim-answers.org/aishah.htm http://muhammadanism.org/Hadith/Topics/Marriage.htm http://www.understanding-islam.org/r...on&did=293 die met het enige patroon van gericht zoeken ook jouw link bezorgen!!! Anders komt men ook niet op jouw link terecht, wat wel zeer eigenaardig is... over stemmingmakerij gesproken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wat heb ik daarboven gezegd? Ik had ooit iets gehoord of gelezen over de leeftijd die door meerdere mensen wordt betwist, ja? Ok... Daarop heb ik *gericht* gezocht, ja? Dan kwam ik terecht op de link die ik gevonden heb. Natuurlijk kwam ik ook op de andere links terecht. Maar vermits die naar goeddunken door de onnozelen onder jullie worden gebruikt om niets anders dan haat te zaaien, voelde ik niet meer de noodzaak om ze NOG eens te posten. Enne, by the way, de 3 links die jij hier hebt gezet zijn eigenlijk heel goed. Een heel open uitleg over haar leeftijd, de twijfels die errond bestaan en de praktijken en cultuur van toen. Intellectueel zit het heel goed in elkaar. Sorry dat ik je moet zeggen dat het niet je gewenste effect heeft gehad op mij. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Jouw quote op deze topic: "Ja, maar er is een groot verschil tussen jong uithuwelijken, wat in dynastiën ook gebeurde maar zonder "consumptie" en met een kind van 9 jaar gaan neuken nadat haar mama wandelen werd gestuurd ![]() Getuigt van enorm veel verstand. Wat jij heel de thread lang gedaan hebt, is gewoon ridiculiseren. Nikske discussie open te stellen. Eigenlijk heb IK de discussie opengesteld door een ANDERE mening en zienswijze binnen te brengen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |