![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dialect is Nederlands, net zoals AN Nederlands is. Dialect, regiolect, tussentaal en standaardtaal zijn allemaal aspecten in een bepaalde taal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus west vlaams mag dan best Nederlands zijn, het is een versie die niet compatibel is mijn die van mij. En die heb ik op school geleerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Is lokaal : ) ... hoort bij het volledige lokale pakket. In mijn ogen.
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() ok ei kijkluister eh.
ik vin dus da iedereen zijne eige shpreektaal moet kunne prate enzo eh. ofdi nu van houthale of beringe is maak ni uit. MAAR ik vin ook da aldi mense asdi in hun auto na genk kome da di cités moete verstaan. gwn omda da zon chille shpreektaal is. wan ik was es gwn an shopping ketse en slette an kijke eh en ik zeg zo tege 'n wijf 'ei gij ja gij in u jas watche bezig eh laatshtaan of ga ge sinema me mij?' mééé di bekijk mij ofdi slech an gaan was. gans fulme zag di. me di was van leuve was di. en di shpreekte zo gans geflipt zo lijk di wijve van de vdab weet ge. meee ik weg natuurlijk wan ik krijg daar nerve van. me gaanz deraan. fataaaaal! |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
doa guyste slap ven stoen
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling