![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() juist gezegd liberalist_NL.
system wilt een herenigd Limburg maar geen herenigd Nederland terwijl Nederlands Limburg in Nederland ligt! het is alles of niets! PS: geef mij dan maar alles en liefst zo snel mogelijk (eindelijk van de walen af, verfransing van Vlaanderen stopt eindelijk, Vlaanderen krijgt een economische bloei die het echt nodig heeft om de overgenomen Belgische staatsschuld zo snel mogelijk te kunnen afbetalen, ...) Laatst gewijzigd door Shadowke : 18 januari 2009 om 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De gemiddelde Vlaming heeft niks tegen de Waal. Er is een verschil in cultuur, maar dat is er ook met Noord-Holland ! En die lijkt mij alvast minder gezellig : poen, poen, poen ... en voorts de saaie Calvinist uithangen. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 18 januari 2009 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Die mensen hebben nog tijd. Mijn euro's zijn gezellig besteed.
In Noord-Holland krijg je *hap-slik* een broodje kaas en dat was dan de gezelligheid. Doei ! Nee, wat mij betreft hou ik het liever bij een polyglotte babbel met de Waal (waarbij ik niet overbluft word) en een stukje tarte-tatin met een pékèt ! En achteraf een heuse vriend. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 18 januari 2009 om 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Wees maar bang, want de calvinisten komen aan de macht - letterlijk. Want weet je wie ook een calvinist is? Barack Obama. Dus jullie katholieken moeten gaan oppassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() en dat de Waalse sportinfrastructuur van jouw geld wordt gebouwd ![]() goe bezig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar helemaal niet met boven-Moerdijkse. Duidelijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Wij katholieken ? Ik geef je de raad om eens je kennis van Vlaanderen up te graden. Hier is een meerderheid intussen humanist hoor !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Noord en Zuid-Holland zijn mischien wel de meest Nederlandse provincies, op z'n minst genetisch. Ze vormen al eeuwenlang het economische hart van Nederland. En daarom ook trekken er al evenlang mensen uit alle andere provincies daarheen. De Vries(verbastering van De Fries), Van Breda, Van Vlaanderen, Van Gent, Van Antwerpen, etc zijn allemaal veelvoorkomende namen. Vreemd dat veel Vlamingen de cultuur haten die ze mede hebben helpen vormen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stoort het u dat ik meer vertrouwen heb in een Waal dan in een Noord-Hollander ? Overigens vind ik niet dat de Noord-Hollanders onze cultuur hebben meegevormd. Lijkt mij alweer inhalige prietpraat van die Noord-Hollanders. Zij wensen integendeel dat wij deel uitmaken van de hunne (cf Van Dale waarin het Vlaams betutteld wordt als onbelangrijk Zuid-Nederlands). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Sowieso stoor ik me als er onwaarheden en leugens worden verteld. Hierboven heb ik je al zeer overtuigend uitgelegd dat alleen Belgen de Hollanders onbetrouwbaar vinden. Maar als je bijvoorbeeld zou beweren dat Hollanders luidruchtig, bot en direct zijn, dan zou ik je meteen volgen. Het maakt mij dus niet uit als iemand de slechte eigenschappen van iemand bespreekt. Maar ze moeten wel kloppen. Die vermeende onbetrouwbaarheid van de Hollander is echter een typisch Belgisch vooroordeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |