![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is bisexualiteit completer? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
9 | 26,47% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
13 | 38,24% |
ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
12 | 35,29% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gebruik het ook niet tege iedereen. ![]() Mijn broer bijvoorbeeld, dat is en blijft een lul. Laatst gewijzigd door bgf324 : 3 juli 2009 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
als ik een lief zoek moet ik het bij meiskes houden. biseksuelen hun markt is dubbel zo groot. serieus voordeel me dunkt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Alle bisexuele mannen die ik tot nu toe ben tegengekomen zijn eerder tata's dan hetero's..
Vrouwelijke bisexuelen zijn meestal dikke koeien die geen leuter zien ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De markt van een biseksueel is dus: de +95 hetero's van het andere geslacht en de -5% holebi's van hetzelfde geslacht. Een ietsje grotere markt, maar zeker niet dubbel zo groot.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kom jij bij die cijfers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Vreemdeling
|
![]() De meeste wetenschapelijke studies wijzen op een % van 2 tot 4.
Edit: omdat ik vandaag zo goed gezind ben ga ik zelfs eens googlen: http://www.advocate.com/news_detail_ektid65015.asp
Is it the woman in his arms? Just cause she has big titties? Or is it the way he fights every day? ....No, it's probably the titties Laatst gewijzigd door Ama-gi : 4 juli 2009 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() in de geest kunnen wij allemaal bisexueel zijn, het lichaam echter is gemaakt om sex te hebben met de andere sexe. Sommigen hebben het daar moeilijk mee en sommigen hebben het moeilijk met het feit dat sommigen het daar moeilijk mee hebben.
Persoonlijk vind ik dat we zo moeilijk niet moeten doen.
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() Zo kunnen we bezig blijven, ik had trouwens in de eerste plaats over de vermeende verdubbeling van de datingmarkt bij biseksuelen, wat dus duidelijk niet het geval is.
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat zegt zo een bi tegen zijn vrouwke ?
Schat vanavond niet...ik ga eens bij mijne vriend? Zou het vrouwke dan niet zeggen? Schat ...ik ook.
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een lichaam kan inderdaad seks hebben met iemand van de andere sexe, maar het is niet gemaakt om enkel seks te hebben met de andere sexe, want het is perfect mogelijk om seks te hebben met dezelfde sexe.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik heb het over de Bill Clinton defenitie van sex.
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Enkel sigaarrokers hebben seks?
![]() ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() geen idee, Clinton zelf heeft er naar eigen zeggen weinig
![]()
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De voorkant is ook een exit uitgang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Anyway: voor biseksuelen maakt het geslacht niet uit, ze worden op "iemand" verliefd en dat kan een M of V zijn. De stelling "iedereen is een beetje bi" hang ik aan, aangezien er veel hetero's zijn die zich plots vinden in een situatie waarin ze verliefd zijn op een man of jongen, maar meer en meer hoor je ook het andere verhaal: homo's die plots verklaren dat ze op een vrouw/meisje verliefd zijn (en daar zelfs moeite mee hebben om het uitgelegd te krijgen aan hun all-gay vrienden!). In die zin is universele biseksualiteit dus ook completer, aangezien het de beperking wegneemt van het geslacht om iemand graag te zien en ook omdat je nooit kan voorspellen op wie je verliefd wordt. Het argument van marktvergroting vind ik nogal dwaas eigenlijk. Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 10 juli 2009 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
Minister
|
![]() We zijn dan ook niet meer dan aapjes met wat meer hersenen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verder vind ik dat het niet stilletjesaan, maar dringend tijd wordt om studentjes als jij duidelijk te maken dat die achterkant mogelijk al een miljoen jaar of langer ook een ingang is. Voor de bende puriteinen langskwam om ons voor vanalles op de vingers te tikken en ons te laten schamen voor perfect natuurlijke processen, had men heel vroeger een veel pragmatischer kijk op wat men nu zou omschrijven als rechts gedachtengoed: zolang je getrouwd was en vooral kinderen produceerde, deed je uw plicht als man en was er dus geen vuiltje aan de lucht. Die denkwijze zou trouwens ook de dag van vandaag 99% van het (rechtse) discussiemateriaal over het onderwerp meteen waardeloos maken. |
|
![]() |
![]() |