![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik betreur elk dood kind, waar ook ter wereld. Uiteraard ook die van Dendermonde, maar ik begrijp de hysterie errond niet zo goed. Ik begrijp nog veel minder dat mensen denken dat iets dergelijks vermeden kan worden. De dader was niet bekend bij het gerecht, had geen psychiatrisch verleden, was niet onder invloed enz.). Terwijl er zoveel kinderslachtoffers (ook in Darfoer, Tibet enz..) zijn die perfect vermeden kunnen worden. Het kan zelfs nog erger. Regelrecht pervers zijn de lijkenpikkers die de slachtoffers van Dendermonde recupereren om te pleiten voor de doodstraf. Niet toevallig verdedigen diezelfde perverten vaak de kindermoord door Israel.
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dros, open een draad in het Gaza-subforum en klaag daar het doden van Palestijnse kinderen aan. Doe het voor mijn part in elk onderdeel wat je tegenkomt, weinigen zullen het met je oneens zijn. Maar het vergelijken van dode kinderen - om politieke redenen - vind ik zachtgezegd niet kies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vind het onderscheid maken tussen dode en - niet te vergeten! - verwonde kinderen niet kies. Dat is precies mijn punt!
![]() |
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
|
![]() Awel, die vraag heb ik net beantwoord: diegene die de onschuldigen als schild gebruikt treft evenveel schuld als diegene die ze uiteindelijk neerschiet. Dus maak van hamas geen helden, ze zijn laf tot en met en zelf evenveel schuldig aan de onschuldige doden in Gaza.
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Er wordt geen onderscheid gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Denk toch eens aan de kinderen he zeg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Misschien weet jij dit niet, maar de inwoners van Dendermonde hebben geen raketten afgeschoten naar Sinaai. Dat scheelt wel een serieuze slok op de selectieve-verontwaardigingsborrel.
Laatst gewijzigd door Depth of Field : 25 januari 2009 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Geachte drosophila, je woordgebruik nodigt niet uit tot meer begrip voor je standpunten!
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iran-Irakoorlog 1,4 miljoen doden.
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() De aandacht die we hebben voor geweld is recht evenredig met ons inlevingsvermogen, in hoeverre we ons kunnen identificeren met de slachtoffers.
Een zeer interessant artikel over "Welk geweld haalt onze voorpagina's?" http://humanieuws.wordpress.com/2007...ina%E2%80%99s/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Even off-topic om te reageren op uw inbreng, Gaza en irak: Dat dit misschien nogeens het bewijs is hoe onrealistisch multicul wel is en wat eruit kan voortvloeien, geweld �* volanté. Vroeg of laat eist ieder zijn plek terug op. Indien nodig met het nodige wapengekletter. Misschien dat multiculfans overal ter wereld eens moeten wakker liggen van wat hun gedachtengoed aanricht, zoals u zegt duizenden en duizenden slachtoffers. Men kan geruste stellen, multiculfans die zouden geschokt zijn door hetgeen zich in gaza afspeelt/afspeelde, zijn gewoon niets meer en minder dan hypocrieten en huichelaars nietwaar. En vergeet niet, degene die u anders in uw haat tegenover nationalisten mis(ge)bruikt als slachtoffers zijn in hetgeen u hier aanhaalt Gaza, de daders. Moeilijk zeker een kant kiezen in deze zaak? ![]()
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 25 januari 2009 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |