![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarvoor moet je geen gedachten lezen, maar heel nauwkeurig het discours van Israelische politici analyseren. Er is duidelijk een project om Israel te profileren als een anti-moslimstaat en elk Palestijns en Arabisch volksverzet als 'islamistisch' te verketteren.
Dit biedt voor Israel trouwens het voordeel om haar dienstenaanbod uit te breiden en de afhankelijkheid van de VS te verminderen: zo zijn er toenaderingen tussen Israelisch rechts en Hindoe-extremisten. De VS zullen Israel niet zo snel laten vallen, maar de VS liggen geografisch zeer ver en hun middelen en macht zijn ook eindig, zeker na de crisis. |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier: 2 lezers.
Binnenland: 30 lezers. Brandend Actueel? Moderators toch. Lees de krant! ![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eropa: 1 lezer. Links: 1 lezer. Rechts: 0 lezers.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Hier: 2 lezers
Binnenland: 29 lezers. Hallo Moderators! Brandend Actueel? Ja, natuurlijk als de Hamas de vernietiging van Israel wilt, dan zal de terreur door blijven gaan. Dat velen in Europa dat steunen weten we nu al. Maar Israel is al bijna twee weken gestopt hoor! Hadden jullie nog niet krantje gelezen dan? |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Waarom de haast om dit te sluiten? Ben je bang dat mensen de aangebrachte schade eindelijk kunnen overzien ofzo?
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet voor niets staat er in mijn onderschrift: "The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of 'security' or 'stability'." (Volksfront voor de Bevrijding van Palestina)
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 1 februari 2009 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Hier: 1 lezer (ik)
Binnenland: 19 lezers Lekker brandend actueel. |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Hier: 3
Elders: 30 |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar moeit ge u eigenlijk mee? Waarom moet dat hier per sé dicht? Denk je dat het is afgelopen in Gaza? Is het conflict opgelost? Hebben Palestijnen hun verzet gestaakt? Is Israël veilig en wel? Hebben de kolonisten de strijd gewonnen? Staat het in uwe weg? Neemt het teveel bandbreedte op? Mogen ze daar bij politics.be zelf over beslissen?
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Hebben daar vast enig belang bij. Stel je voor, als er vrede zou komen. Dat zou pas echt een catstrofe zijn. Want de ware toedracht van gasten zoals Minste, dat is de vernietiging van, en NIET de vrede, met de vijand. Lekker makkelijk. Zo kan ik ook vrede sluiten, Minste van de Agitator! Geen kunst aan. Hoogstens een AllaaHakkebar. |
|
![]() |
![]() |
#54 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
als je op de israelische slachtpartijen en honderden dode kinderen in Gaza wijst, doet dat hen denken aan hun eigen joodse pijn of zo. én het maakt hen het moeilijker om nog meer Palestijnen ongezien te vermoorden natuurlijk. daar moet men toch begrip voor kunnen opbrengen, nietwaar.... ![]()
Laatst gewijzigd door roodhaar : 3 februari 2009 om 00:11. |
||
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Is deze quote trouwens echt ? Ik kan dit moeilijk geloven, het lijkt me te absurd dat iemand (zelfs als die persoon pro-zionistisch is) zoiets harteloos en dwaas kan zeggen :
PollyCorrect : Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is echt mijn beste,en heeft zelfs nog als handtekening gefungeerd bij de betreffende persoon....
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
of doodgewoon valse berichten gaat. Ik herinner met Jenin met zijn minstens 1500 doden. (realiteit: 50 Palestijnse doden en 90 procent bestond uit ewapende mannen) Ik herinner me het geval Mohammed Al Dura. Neergeschoten zogezegd in ce armen van zijn papa. Probleem: de wetten van de balistiek. Ik herinner me die fameuze Palestijnse begrafenisstoet. Met een lijk dat prompt van zijn draagbaar wipte en er net zo prompt weer opsprong. Wie houden jullie eigenlijk voor de gek? |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Namelijk: PollyCorrect was verontwaardigd dat men over de 2 palestijnse meisjes die door Hamas raketten werden gedood NIKS hoorde of zag op de tv. Maar dat zetten je kameraden er niet bij hé. Ik heb trouwens ALLE televisies erop nagekeken, en niet één TV vond het ERG genoeg om daar aandacht aan te besteden, noch op nieuws, noch teletekst. Daar was ik best boos om. Vandaar dus mijn post. Nogmaals: door onze maatjes hier vrolijk uit zijn verband gerukt, Saartje. Maar laat ze maar. Ze doen misschien al aan een vorm van Palliewood production op die manier. Zijn goed bezig. ![]() |
|
![]() |