![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was toen de levensverwachting amper 50 jaar was. Twee kinderen per koppel kan onze aarde gewoon niet meer aan. Dat is realiteit.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De staat mag alleen betalen, niet moeien.
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De staat betaalt zoveel voor onzinnige zaken.
En idd , de Staat heeft zich niet te moeien met de kinderwens van ouders.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zal de staat zich ook niet moeien met het helpen betalen van die kinderwens. Wie nu niet inziet dat onze wereldbol overbevolkt geraakt........ Economische groei, tot waar willen we gaan? Tot we allemaal met zuurstofflessen moeten rondlopen? Zijt toch eens realistisch. In deze volg ik het N-VA standpunt niet!!!
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees de krant van vandaag.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige stel ik vast dat u eigenlijk niet durft ingaan op wat ik schrijf: het negatieve geboortesaldo bij de autochtonen geeft de geest weer van deze samenleving: levensmoe, bang voor de toekomst, weinig of geen moed... De allochtone gemeenschappen daarentegen tonen nog de frisheid en dynamiek: voor hen biedt het leven wel nog toekomst en zij delen dan ook niet het cynisch doemdenken en de dodend cultuurrelativisme waarmee zovele westerlingen behelpt zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zet nu in op kwaliteit.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe u het ook draait of keert, iedere gemeenschap die niet wenst in te investeren in de vernieuwing van de generatie, schrijft zichzelf ten dode op. Uw gebazel over kwaliteit versus kwantiteit gaat gewoonweg niet op. Ik zou immers niet weten waar er "minder kwaliteit" te bespeuren valt bij een gezin met vier kinderen dan wel eentje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is het geen slecht idee om het kindergeld dat Turken en Marokanen trekken voor kinderen die ze in het buitenland hebben af te schaffen.
Zeker als blijkt dat het geld van de Sociale Zekerheid op begint te raken en wij straks met zijn allen langer moeten gaan werken om alle uitgaven te kunnen blijven betalen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 februari 2009 om 00:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We mogen stoppen met diskuteren.
En misschien best onze verontschuldigingen aanbieden aan de frankofonen. Want dat voorstel van Vlaamse kinderbijslag, dat is een zeer slecht idee. Madame NON heeft het gezegd. link: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...ieuwsoverzicht Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij geloofd dat? Wij zijn de aarde aan het opsouperen aan 200% van de capaciteit van de aarde. Ik beweer dat we met minstens de helf teveel op deze aardkloot rondlopen. Mensen worden gemiddeld 70 jaar
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij geloofd dat? Wij zijn de aarde aan het opsouperen aan 200% van de capaciteit van de aarde. Ik beweer dat we met minstens de helf teveel op deze aardkloot rondlopen. Mensen worden gemiddeld 70 jaar
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |