![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Partijlid
|
![]() Oh ja, of ik een kerel ben of een meiske, daar heb jij het raden naar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik betwijfel trouwens of u ook Nederlands verstaat, want ik vroeg duidelijk om een quote uit de Koran.
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Hilarisch is dat jij gewoon in het andere bedje ziek bent. Niet voorzien van veel wetenschappelijke kennis is het dan natuurlijk makkelijk om straffe uitspraken te doen. Het woord 'achterlijk' in de mond nemen is dan echt wel het toppunt van ironie ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Cultuurrelativisten zien niet in dat multicultureel samenleven aanpassingen vraagt, en vooral dan van de meest achterlijke en inferieure culturen. Ze zien ook niet (of beter, ze willen niet zien) dat we door de globalisering in een wereldwijde cultuuroorlog zitten tussen de Westerse en de moslimculturen, en dat het Westen momenteel aan het verliezen is. Onveiligheid en allochtone criminaliteit, integratieproblemen, moslim-terrorisme, enz worden allemaal genegeerd door de ware Politieke Correcte cultuurrelativist. Mensen die opkomen voor de Westerse waarden en normen, zoals tegen vrouwenbesnijdenis, moeten worden gedemoniseerd, nietwaar. Cultuurrelativisten zijn gewoon een gevaar. Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Gouverneur
|
![]() Benieuwd in hoeveel culturen venten hun eikel kwijt raken? zonder kunt ge ook plassen en kids verwekken dus dat zijn al geen bezwaren...
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Baloe, laat u niet in een hoekske duwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() @ Baloe: als je de echte Baloe bent (prof. UGent): welkom! De discussies worden opgetild naar een hoger niveau!
@ Illwill: triestig manneke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
En wat dat wereldvreemde betreft: ik heb verschillende jaren in een buitenwijk van Santiago (Chile) gewerkt, en nee, ik ging dan niet 's avonds naar mijn knus appartementje of huisje. Ik heb er bij een familie gewoond in één van de armere wijken van de stad. Ik heb er net als zij last gehad van parasieten, onzuiver drinkwater, en nog zo van die zaken... Ik heb in een wijk vol drugsverslaafden van heel dichtbij twee mensen de hersens uit hun kop zien knallen, en heb veel geluk gehad dat ik toen de juiste mensen rondom mij had, of ik kon dit niet meer vertellen. Ik heb meer dan 15 jaar deel uitgemaakt van Chirojeugd Vlaanderen, de laatste 8 jaar daarvan op alle niveaus (plaatselijke groep, Gewest, Verbond, Nationaal). Ik doe reeds jaren vrijwilligerswerk bij en samen met mensen uit de vierde wereld. Ik heb indertijd mijn studies moeten combineren met tal van jobs in fabrieken en de horeca, heb geen enkele examenperiode meegemaakt waarin ik niet gewerkt heb. Ik weet wat het is om een maand te moeten rondkomen met 15 euro of minder (leve de spaghetti van den aldi!). En jij noemt mij wereldvreemd... Ik demoniseer overigens niemand (lees er mijn voorgaande reacties nog maar eens goed op na, en je zal zelf tot die vaststelling komen), wat van jou niet gezegd kan worden. En zet die oogkleppen af... |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() OK, je bent dan wel niet de echte baloe (chiro!) maar je hebt wel goed naar hem geluisterd... Ook goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Er zouden hier wat meer mensen zijn vakken moeten volgen, of "The Heathen in his Blindness" lezen... Btw, ben ik nu nog steeds welkom? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() baloe schreef:
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Schandalig dus, deze praktijken. [size=2](ik heb de rest van het topic niet gevolgd.)[/size]
![]() |
![]() |
#59 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is enkel aandacht voor besnijdenissen in enkele islamlanden. Maar in Saoedi Arabië, Iran, Irak, Koeweit, Algerije en Pakistan komt het niet voor.
![]() |