Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 april 2004, 13:30   #41
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Maar er kan niemand ontkennen dat de meeste van meneer Bouazza zijn standpunten gelijk lopen met die van het Vlaams Blok.
Blijkbaar denkt meneer Bouazza zelf daar toch anders over, en dat is volgens mij de enige die daar een zinnig woord over kan zeggen.
De rest van mijn quote wordt bewust genegeerd 8)
Oud 16 april 2004, 14:02   #42
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun

Dus als deze 'schone ziel' Vlaams Blokkers aftekent als 'mensonwaardig', 'alleen maar haat en vernieling', enz... is dat volgens u niet negatief?
Vlaams Blokkers zijn dus in feite 'onmensen'.
Dit is nu net wat de nazi's indertijd ook over de Joden schreven...
Fonske toch,
Met het reusachtig verschil dat niemand er voor kiest jood of Maghrebijn or whatever te zijn van (soms verre) origine, maar dat een ZB-er daar wél voor kiest, ZB-er te zijn en blijven... compleet andere en nietvergelijkbare situatie dus
Dus u bent akkoord: Vlaams Blokkers zijn 'onmensen'?
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2004, 14:07   #43
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Citaat:

Dus als deze 'schone ziel' Vlaams Blokkers aftekent als 'mensonwaardig', 'alleen maar haat en vernieling', enz... is dat volgens u niet negatief?
Vlaams Blokkers zijn dus in feite 'onmensen'.
Dit is nu net wat de nazi's indertijd ook over de Joden schreven...
Vbers hebben zich zelf onmensen gemaakt, maar God heeft hen als mensen geschapen, wat daarna gebeurd is, is volledig aan hen te danken.
Nu gaan we het krijgen. D'r begint er hier eentje met 'God' te zwaaien!
Tja, kijk eens, God bestaat niet. Indien wel, zou ik wel graag zijn e-mailadres eens even van u krijgen. Ik heb 'Hem' dan namelijk wel eens een en ander te vragen...
Bovendien lees ik dat u inderdaad Vlaams Blokkers 'onmensen' vindt.
Oud 16 april 2004, 14:11   #44
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje

Grappig dat Bouazza hier wordt opgenoemd:

"Ik heb zelfs gehoord dat het Vlaams Blok stukken uit een artikel dat ik voor NRC Handelsblad had geschreven op zijn website heeft gezet. Je krijgt slechte vrienden - daar is niets aan te doen." (H.Bouazza, Knack, 29-10-2003)
Dat is meneer Bouazza zijn standpunt, en het is zijn goed recht om het Vlaams Blok als slechte vrienden te bestempelen. Maar er kan niemand ontkennen dat de meeste van meneer Bouazza zijn standpunten gelijk lopen met die van het Vlaams Blok. Het enige verschil is dat wij het al jaren zeggen en dat het nu door een insider wordt bevestigd terwijl het huidige politieke discours nog steeds hetzelfde pad bewandeld. Als wij dat zeggen zijn we racisten en verzuurd maar iemand als Hafid Bouazza is moeilijker in het hok te krijgen, is het niet?
Inderdaad! Banzaï!
Daar hebben ze niet van terug, Wolf!
Oud 16 april 2004, 15:15   #45
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Philip D. liep ook achter Pim Fortuyn aan, maar Pim Fortuyn wou niks van hem hebben
Yup, en daarna afgemaakt als een hond door één van uw vriendjes.
één Van MIJN vriendjes Eerste nieuws daarover
Waar hoorde je die onzin? En wat is het causaal verband?
Philip D. loopt achter PF, PF wil niet van hem, een idioot schiet PF dood,
1) hoeveel causale verbanden kan je d�*�*r leggen en
2) hoe kan je mij erin betrekken
Vooruit, spreken of zwijgen
PS Wie waren jouw professoren dialectiek en logica? :o
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2004, 15:20   #46
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Fonske toch,
Met het reusachtig verschil dat niemand er voor kiest jood of Maghrebijn or whatever te zijn van (soms verre) origine, maar dat een ZB-er daar wél voor kiest, ZB-er te zijn en blijven... compleet andere en nietvergelijkbare situatie dus
hun standpunten en soms hun gedrag aijn onmenselijk, wat kunnen we daaruit besluiten Fonske toch......
Oud 16 april 2004, 15:24   #47
Attiladehun
Banneling

Standaard

Filosoof schreef:

KNIP. GEEN GELUL AUB!
Oud 16 april 2004, 19:01   #48
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Yup, en daarna afgemaakt als een hond door één van uw vriendjes.
Hans Smolders, de voormalige chauffeur van Pim Fortuyn, is gisterochtend voor zijn woning in Tilburg bedreigd met een vuurwapen omdat hij aan politiek doet. Weer zo'n extreem links vriendje van u.
Oud 16 april 2004, 19:52   #49
Ibeke
Burgemeester

Ibeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Vbers hebben zich zelf onmensen gemaakt, maar God heeft hen als mensen geschapen, wat daarna gebeurd is, is volledig aan hen te danken.
Tja, kijk eens, God bestaat niet. Indien wel, zou ik wel graag zijn e-mailadres eens even van u krijgen. Ik heb 'Hem' dan namelijk wel eens een en ander te vragen...
Dat heb je heel goed gelezen mijn beste vriend, VBers zijn onmensen (geworden) en God kan niet via e-mail bereikt omdat een verbinding op zo'n lange afstand met onze technologische mogelijkheden in dit stadium nog niet kan worden overbrugd, maar als je geduldig bent....
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2004, 21:01   #50
Weisse Wolf
Minister

Standaard

b
Citaat:
Citaat:

Dat heb je heel goed gelezen mijn beste vriend, VBers zijn onmensen (geworden) en God kan niet via e-mail bereikt omdat een verbinding op zo'n lange afstand met onze technologische mogelijkheden in dit stadium nog niet kan worden overbrugd, maar als je geduldig bent....
Nog even en Ibeke heeft het over het ZB, de filo-indoctrinatie begint zijn vruchten af te werpen.
Oud 16 april 2004, 21:07   #51
Ibeke
Burgemeester

Ibeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
b
Citaat:

Nog even en Ibeke heeft het over het ZB, de filo-indoctrinatie begint zijn vruchten af te werpen.
VB, bedoel je vast. Is dat zo vreemd? Het is een afkorting van jouw snertpartij weet je wel, het Vlaams Blok...Kan jij dan niet zelf afkorten? Want je spreekt over filo-indoctrinatie...Ga jij dan werkelijk altijd bij een ander ten rade als je iets wil afkorten? Zielig hoor, voorziet jouw partij daar geen opleidingen voor ofzo...Zou toch erg genânt zijn voor je partij als jij ooit publiekelijk moest gaan vertegenwoordigen hee, als je niet eens zelf kan afkorten...
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2004, 23:36   #52
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
bNog even en Ibeke heeft het over het ZB, de filo-indoctrinatie begint zijn vruchten af te werpen.
VB, bedoel je vast. Is dat zo vreemd? Het is een afkorting van jouw snertpartij weet je wel, het Vlaams Blok...Kan jij dan niet zelf afkorten? Want je spreekt over filo-indoctrinatie...Ga jij dan werkelijk altijd bij een ander ten rade als je iets wil afkorten? Zielig hoor, voorziet jouw partij daar geen opleidingen voor ofzo...Zou toch erg genânt zijn voor je partij als jij ooit publiekelijk moest gaan vertegenwoordigen hee, als je niet eens zelf kan afkorten...
Ik ben een onmens, mss kunnen die dat niet?
Oud 16 april 2004, 23:45   #53
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:

hun standpunten en soms hun gedrag aijn onmenselijk, wat kunnen we daaruit besluiten Fonske toch......
Daar kunnen we best mee leven, op 13 juni krijgen we nog maar eens de beloning voor ons "onmenselijk" gedrag. Kan jij dat
Oud 18 april 2004, 01:12   #54
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Hans Smolders, de voormalige chauffeur van Pim Fortuyn, is gisterochtend voor zijn woning in Tilburg bedreigd met een vuurwapen omdat hij aan politiek doet. Weer zo'n extreem links vriendje van u.
Ah ja? Ik ken die mannen niet. Vertelde één van hen jou iets anders? Ik noteer dat je mijn vorige vragen niet beantwoordde
Beschuldigen in 't wilde weg, zonder enig bewijs, hoe noem jij dat? Ik noem dat laster en eerroof
Mijn vrienden (of kennissen, btw) plegen géén gewelddaden en zijn niet extreem.
Kan JIJ dat van jouw vrienden of van jezelf zeggen?
Oud 18 april 2004, 21:42   #55
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Daar kunnen we best mee leven, op 13 juni krijgen we nog maar eens de beloning voor ons "onmenselijk" gedrag. Kan jij dat
De verzuurde linkse gedachtenpolitie zal idd op 13 juni niet beloond worden voor haar 'menselijkheid'. Ze kunnen dan misschien goed leuteren over 'onmenselijkheid' en selectief de overproportionele aanwezigheid van allochtone criminelen tot in het oneindige minimaliseren, de wakkere burger weet wel beter en heeft het al langer niet begrepen op linkse ayatollah's die in naam van 'verdraagzaamheid' medeburgers als 'onmensen' stigmatiseren en tegelijk zichzelf als politiek correcte onmensen opwerpen om hun selectieve onverdraagzaamheid etaleren.
You can fool some of them, but you can't fool them all. De groep die zich niet langer laat bedonderen groeit, en groeit en groeit ...
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2004, 12:24   #56
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik geloof nu echt wel dat dit 'Ibeke' een nepnickname is van een reeds aktief forummer, bijvoorbeeld van filooke himself.
Ik maak er mij sterk in dat een moslima niet zo zou spreken.
You want to play? Let's rock...
Oud 20 april 2004, 19:07   #57
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Toen het Vlaams Blok op het einde van de jaren '70 en tijdens het grootste gedeelte van de jaren '80 nog een heel klein partijtje was dat in Vlaanderen amper rond de 2% van de stemmen behaalde, trokken de regeringen zich helemaal niets aan van de vreemdelingen en lieten ze het vreemdelingenprobleem links liggen. Pas toen het Vlaams Blok op 9 oktober 1989 bij de gemeenteraadsverkiezingen doorbrak in Antwerpen en omstreken, kregen we te maken met Paula D'hondt die later werd opgevolgd door pater Johan Leman. Onder impuls van D'hondt en Leman werden we geconfronteerd met het nefaste knuffelbeleid inzake vreemdelingen waarbij de rechten van de vreemdelingen centraal stonden zonder dat hen gewezen werd op hun plichten. Naarmate het Vlaams Blok verder doorbrak, reageerden de regeringen met het geven van steeds meer rechten aan migranten. De vreemdelingen mogen het Vlaams Blok dan ook zeer dankbaar zijn.
Hum... interessant. Zo heeft men die etterbuil van een Blok dus gecreëerd. In '89 had ik het te druk met kleine kinderen en heb ik niet zo opgelet. Nu ja het bevestigt mijn stellingen. Zééééér interessant.

Het op een beschaafde manier omgaan met nieuwkomers - vreemdelingen zijn mensen die ik niet ken. Al die oelewappers op dit forum ken ik niet en zijn derhalve vreemdelingen - kan ik waarderen.
Linda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2004, 20:11   #58
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linda
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Toen het Vlaams Blok op het einde van de jaren '70 en tijdens het grootste gedeelte van de jaren '80 nog een heel klein partijtje was dat in Vlaanderen amper rond de 2% van de stemmen behaalde, trokken de regeringen zich helemaal niets aan van de vreemdelingen en lieten ze het vreemdelingenprobleem links liggen. Pas toen het Vlaams Blok op 9 oktober 1989 bij de gemeenteraadsverkiezingen doorbrak in Antwerpen en omstreken, kregen we te maken met Paula D'hondt die later werd opgevolgd door pater Johan Leman. Onder impuls van D'hondt en Leman werden we geconfronteerd met het nefaste knuffelbeleid inzake vreemdelingen waarbij de rechten van de vreemdelingen centraal stonden zonder dat hen gewezen werd op hun plichten. Naarmate het Vlaams Blok verder doorbrak, reageerden de regeringen met het geven van steeds meer rechten aan migranten. De vreemdelingen mogen het Vlaams Blok dan ook zeer dankbaar zijn.
Hum... interessant. Zo heeft men die etterbuil van een Blok dus gecreëerd. In '89 had ik het te druk met kleine kinderen en heb ik niet zo opgelet. Nu ja het bevestigt mijn stellingen. Zééééér interessant.

Het op een beschaafde manier omgaan met nieuwkomers - vreemdelingen zijn mensen die ik niet ken. Al die oelewappers op dit forum ken ik niet en zijn derhalve vreemdelingen - kan ik waarderen.

ok; dank u en tot ziens. slaap gerust verder
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2004, 20:22   #59
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik geloof nu echt wel dat dit 'Ibeke' een nepnickname is van een reeds aktief forummer, bijvoorbeeld van filooke himself.
Ik maak er mij sterk in dat een moslima niet zo zou spreken.
You want to play? Let's rock...
Je bent weer aan 't trappellen, attilahethunnetje
Oud 20 april 2004, 21:41   #60
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
ok; dank u en tot ziens. slaap gerust verder
Bravo, jij kan heel goed woorden gebruiken en toch niets zeggen.
Linda is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be