![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Zal België het einde van de crisis halen? | |||
Ja, juist in moeilijke tijden heeft België voordelen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 28,00% |
Ja, maar wel gebutst |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,00% |
Nee, de boel spat uit elkaar |
![]() ![]() ![]() |
15 | 60,00% |
Anders |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,00% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Duym : 22 februari 2009 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het zelfde dan die steeds opnieuw gestelde vraag,” en Brussel dan?” Brussel dit en Brussel dat en Brussel zo. Als Brussel niet mee wil moeten ze het maar weten. Antwerpen is het centrum van de wereld en al de rest is parking, inclusief Brussel. ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 22 februari 2009 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Alsof dat scenario nog niet bestaat. Die gansterbende heeft zoals alle dictators een vluchtroute (of het hen zal lukken is wat anders). Vraag eerder hoe het de koningsgezinden zal vergaan. Ik zou niet in hun plaats willen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De vraag was wat de crisis voor België zal hebben. Wel ik vrees dat we volgende week een horrorweek op de beurs zullen beleven. Het ganse financiële systeem staat op instorten, ook bij ons. KBC zit ferm in de problemen door zijn activiteiten in Oost Europa en zal een zware koerval kennen, Dexia zal zijn koerval verder doorzetten... en deze week zullen honderden hun job verliezen kortom ik denk dat de komend weken een verschrikking gaan zijn. Ik hoop dat ik ongelijk krijg, maar alle indicatoren wijzen in een sterk neerwaardse richting.
Beste landgenoten, de crisis diep uit, dit zullen wij nog nooit meegemaakt hebben. Onze loonkosten, onze overheidsapparaat dat als je het omrekend de omvang van het voormalige communistische sovjet apparaat benaderd, de lage tewerkstellingspercentage, brugpensioenregelingen, te weinig eigen bedrijven en starters, het onbetaalbaar geworden sociaal systeem... kortom deze factoren zullen de invloed en de effecten van de mondiale crisis in België sterk uitvergroten en dit in alle regio's van het land. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
gesteund door daadkrachtige maatregelen in Europa. Tot nu toe heb ik deze nog niet gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het ziet er slecht uit voor Belgie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Wallonië kan zich dan vastzuigen aan Frankrijk om niet helemaal in het moeras te verdwijnen. En dan komt hun reddingsboei weer boven: en wat doen we met Brussel? Wel, laten vallen... en een Vlaamse stad kiezen om stilaan die plaats in te nemen. Nederland kan het redden zonder franskiljons en franssprekenden, Luxemburg kan het redden ook al is het veel kleiner enz
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ziet ernaar uit dat er iets gelijkaardigs zal gebeuren (op termijn) zoals met Tsjechoslovakije. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |