![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of is het eerder de seniliteit waar het VB nu op mikt?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn grootvader had altijd een mes (opinel of zwitsers zakmes) op zak. Mijn vader heeft altijd een mes (zwitsers zakmes) op zak. Ik heb altijd een mes (multitool) op zak.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 22 februari 2009 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Partijlid
|
![]() ik ben er niet zeker van dat het vlaams belang iets aan kan veranderen.
ze staan alleen ...alle andere partijen zijn oftwel pro-allochtoon (spa, vld, groen) of hebben schrik ervan. ik stem wel vlaams belang, omdat het de enigste partij is die iets durft zeggen. wat ze moeten doen, om de criminaliteit tegen te gaan, "echte" gevangenisstraffen. en laat ze werken om de kosten te dekken (of gaan die idiote mensenrechtenorganistaties weer van hun neus maken dat dat niet mag??) gevangenisstraffen waar iedereen schrik van heeft. 1 punt heeft de sharia wel...door zulke harde straffen in te voeren (diefstal, 1 hand afhakken)..denk ik wel dat de criminaliteit gedaald in zulke gebieden (al is het natuurlijk barbaars en ben ik tegen de sharia) we zouden zulke straffen moeten interpreteren naar onze tijd (de sharia en islam zijn middeleeuwe pratijken/religie).. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
dwangarbeid. zelfs als ben ik nooit in een gevang geweest, ik denk dat het te laks is.. van mijn part mogen de gevangenissen 100 jaar terug in de tijd zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bedoeling is wel dat als ze na hun straf te hebben uitgezeten, niet verwilderd in de maatschappij gelost worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() LOL Nick, mensen overtuigen om op VB te stemmen, je bent goed gek.
Dat is ook hun propaganda he, overtuig anderen. Dat is al evenerg als een moslim dat zijn geloof extreem uit. Fuck het VB jongen ![]() Zo conservatief zijn de mensen niet meer... je zal wel zien volgende verkiezingen, VB gaat rake klappen krijgen. In Antwerpen had sp.a maar liefst 16% winst geboekt. Getuigt des te meer dat niemand Dewinter of eender VB consoort aan de top wil. Misschien de mensen dat in hun schelpje leven, in de hoop dat VB hun een "veiligere" leefwereld kunnen scheppen. Maar ik zeg dan: kweek eens ballen aan uw lijf, hang u niet vast aan een partij maar doe het zelf. Ik begrijp gewoonweg niet waarom mensen op VB zouden stemmen.... Omdat ze al jaren langs de zijlijn roepen hoe het zou moeten? Hillarisch... Ach geef ze een paar zetels en iedereen is tevreden, maar de macht zullen ze nooit hebben, dus verspil je stem niet en stem spirit of groen, LDD valt ook nog mee... dat is dan een beter alternatief voor VB'ers... Maar ik heb geen zin om in een dictactuur te leven, dus is het wijs niet op zulke extreme partijen te stemmen.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 22 februari 2009 om 20:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb echt wel heimwee naar de jaren 30, toen bestond er nog veel gezag en respect!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik durf er 100 euro op te verwedden dat u nadien het woord 'laks' niet meer in de mond zal nemen. Lees desnoods de getuigenis van Bart Debie die (ocharme) 1 dag in de gevangenis moest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lees gewoon eens dat vodje dat ze om de tijd in je bus stoppen en ga na hoeveel van de verhalen daarin kloppen.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onderdrukking van de vrouw in de moslimcultuur - klopt. Miljardentransfers naar Wallonié - klopt. Oververtegenwoordiging van allochtonen in de criminaliteitscijfers - klopt. Heb je nog wat? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2 is een leugen aangezien het geld voor Wallonië van Brussel komt. 3 idd Fransen en Nederlanders zijn oververtegenwoordigd in de misdaadcijfers tov Belgen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 22 februari 2009 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom dat de Franstaligen zo paniekerig reageren als men nog maar durft spreken van de zogenaamde solidariteit eens van nabij te bekijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als het werkelijk om de transfers te doen zou zijn zou de as Antwerpen, Brussel, Brabant, Namen zich moeten afscheiden van de rest.
|
![]() |
![]() |