![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat maar weten, dan kunnen we eens zien wat er ernstig aan te nemen valt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- honderden blueszangers ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 4 maart 2009 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() 't blok heeft zijn bloempotten buitengezet. Zou 't regenen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() 't Heeft veel avans hé, daar alleen te gaan staan brullen. Waarom zou ik ook? Ik zie hoeveel "helden" er in mijn land leven al decennia lang, dat zegt genoeg. Derbij, ik woon in de rand en werk in Brussel, dus ik heb ook wel mijn hemel verdiend op dat gebied ze, zijt gerust. Ne scheve/gebroken neus is daarvan het beste bewijs. Ge hebt er geen gedacht van hoeveel keer ik de flikken moet bellen op een jaar voor vanalles in mijn straat. En ik bel niet voor 3 kinderen die met nen bal tegen mijn garagepoort staan te beuken. Neen ik bel voor vechtpartijen, auto's die in de gracht steken met 4 stonede/zatte makakken in (5x van de jaar, altijd overdreven snelheid), nachtlawaai (testen van de baffels in een woonwijk om 3 uur 's nachts), vandalisme (graffiti, buskotruiten die uitgesmeten worden met kasseien (dat doede ni me ene keer smijten!), autospiegels afrukken, banden pikken en op blokken zetten, ruiten inslagen, enz..enz.. Vorige week hebben ze hier in de parallelstraat (quasi lege baan) nen auto in de fik gestoken. Denkt ge dat ik zo van leer zou steken tegen hen moest er echt niks van aan zijn? Ik ben het gewoon spuugzat, al dat geweld, al die vernederingen. Als't van dit postje afhangt jongen, ewel, tzal erg geweest zijn hé? De Vlaming laat zich ne keer horen na jaren van noodgedwongen ingeblikte gevoelens...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben der gewest, mor ik zat er nie in den bak. Laatst gewijzigd door filosoof : 4 maart 2009 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Typisch quoi, kiekefrettermentaliteit: meelopen met mensen waarvan ze plachten te denken dat ze meer herseninhoud hebben dan een ander. We weten al langer dat de rand de vuile kaka van Brussel kan opkuisen. Kitty is daar het beste bewijs van, alsook de 3 flikken die nog in't ziekenhuis liggen van Vilvoorde,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() *KNIP*
Oproepen tot geweld zijn hier niet gewenst. Laatst gewijzigd door Akira : 5 maart 2009 om 00:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dat men naar vreemdelingen verwijst, is precies een probleem voor u. De topic starter "Fiere Jood" gaat hier toch niet om liegen ofwel? Hij gaat toch niets uit z'n teen zuigen ofwel?
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 4 maart 2009 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Oeps filo, heeft iemand uw dooddoener gestolen?
U moet oppassen, het gaat hier naar het schijnt over een jood en een arabier, normaal zijn dit twee die u kunt uitspelen tegen andere maar hoe moet het nu, oppassen dat ge uw tongeske niet brand hé manneke één van die twee zou het u kunnen kwalijk nemen of wie weet, beide.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 4 maart 2009 om 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een bewind dat het nu precies goed schijnt te doen bij de toenmalige anti-apartheidsfans. Want nu hoort men hen niet meer, zullen er zeker van uitgaan dat de negerkes hebben gekregen waar ze recht op hebben, armoede, criminaliteit en ziekte.
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Alléz filo, een probleem met het kamp kiezen dat u ernaast begint te leuteren? U hebt hopelijk voor u reageerde het openingsnummer van Fiere Jood gelezen mag men hopen.
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschienst is dat beter voor sommigen hier. Ge zoudt het hen bijkans toewensen. |
|
![]() |
![]() |