![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: wat is je favoriet gsm-merk | |||
nokia |
![]() ![]() ![]() |
11 | 37,93% |
motorola |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
sony ericsson |
![]() ![]() ![]() |
4 | 13,79% |
iPhone |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,90% |
blackberry |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
andere:welke? |
![]() ![]() ![]() |
6 | 20,69% |
't is allemaal rommel |
![]() ![]() ![]() |
6 | 20,69% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Af en toe moet ge is naar een vrouw luisteren.
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ik ken een aantal mensen met een samsung en ze kregen hier vrij snel problemen mee. Een vriendin heeft er drie van hetzelfde type binnen korte tijd moeten omruilen wegens fouten, uiteindelijk heeft ze ene gehouden die het na een half jaar begaf.
Andere vrienden van me hebben er betere ervaringen mee, maar na een jaar of twee sluipen er foutjes in. Ik heb zelf lang een sony ericcson gehad. Ik was er redelijk content van. Ik heb 'm weggedaan toen bleek dat dit toestel één van de hoogste stralingen uitzond. De nieuwste sony ericson's gaan ook niet langer dan drie jaar mee. Daarna heb ik even een nokia gehad en die heb ik dan ingeruild voor een LG'tje. SMSt niet makkelijk, geen luidspreker wat ik haat en als je het geluid afzet werkt ook je alarm niet meer wat een verrassing is als je hier niet van op de hoogte bent, maar hij doet wel voor wat hij dient. Je zou zo'n toestelletjes een tijdje op proef moeten kunnen nemen vind ik, want meestal kom je achteraf voor onaangename verrassingen te staan. Vergeet ook niet dat er binnen een aantal jaar nieuwe netwerken worden gelegd in België waar niet iedere gsm op kan functioneren. Conclusie: kies je het goedkoopste model tenzij je geld te veel hebt. Edit: oeps, nu pas openingspost gelezen. In dat geval zou ik voor een sony ericson gaan, maar onthou dat hij binnen de drie jaar versleten en/of niets meer waard is. Laatst gewijzigd door Frutella : 7 maart 2009 om 20:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Ik heb alleen een gsm van op het werk. Ik word pisnijdig van opgebeld te worden.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar veel plezier ermee!
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vind Nokia toch nog iets gebruiksvriendelijker.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn volgende GSM verwacht ik toch minstens een DVD-speler en mini-sauna...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Taking on water, Sailing a restless sea From a memory, A fantasy. The wind carries Into white water, Far from the islands. Don't you know you're Never going to get to France. Mary, Queen of Chance, will they find you? Never going to get to France. Could a new romance ever bind you? Walking on foreign ground, Like a shadow, Roaming in far off Territory. Over your shoulder, Stories unfold, you're Searching for sanctuary. You know you're Never going to get to France... I see a picture By the lamp's flicker. Isn't it strange how Dreams fade and shimmer? Never going to get to France... I see a picture By the lamp's flicker. Isn't it strange how Dreams fade and shimmer? Never going to get to France... Never going to get to France. Never going to... Never going to get to France. Never going to... Never going to get to France. Never going to...
|
|
![]() |
![]() |