![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mogelijkheid is ook de facturen door kinderen/vrienden/geburen... laten inscannen, en deze dan vanuit het meest vergeten gat betalen (er moet natuurlijk internet zijn, en ge moet uwe digipas of uw wachtcode wel bijhebben). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Voor maandelijks terugkomende kosten (huurcontract) heb ik een domiciliëring. Dat werkt prima voor mij.
Een gezin dat ik ken is al jaren klant bij telenet. Iedere maand ontving men een factuur die men netjes betaalde. Sinds kort komen er al maanden geen facturen meer aan. Nu vermoedt men dat deze via e-mail verstuurd werden. De betalende ouder gebruikt internet echter niet zelf en controleert dus ook niet het via telenet door de installateur aangemaakte e-mailadres. Ze zijn het e-mailadres dan ook vergeten maar vrezen voor aanmaningen hierin. Als dat zo zou zijn, zijn ze dan verplicht deze te betalen? Laatst gewijzigd door Frutella : 14 maart 2009 om 19:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je betaalt wat je verbruikt (17 cent/kWh) en geen cent meer. Geen verbruik = geen kosten. Was voor mij ongeveer 30% goedkoper dan Luminus of elke andere. Zeer tevreden van deze ernstige en eerlijke producent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Die kennissen betalen nu ook maandelijks manueel. Zelf betaal ik mijn huur, elektriciteit, gas, water, Telenet maandelijks via mijn PC. Is 5 minuten werk en zo blijf ik op de hoogte van plotse veranderingen die eventueel kunnen voorkomen. (Electrabel) Laatst gewijzigd door PeterC : 14 maart 2009 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |