![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Weet uit goede bron dat Belgin Ozgunes geen kandidaat is op 7 juni. Dat was ze trouwens ook niet in juni 2007 ![]() Belgin werkt sinds december 2007 als freelance webcorrespondente voor Het Nieuwsblad Regio Genk en is postbode-vakbondsafgevaardigde in het postkantoor van Genk. ![]() Dus ze mag van het ingefluisterde lijstje geschrapt ![]()
Solidariteit tussen Vlamingen, Walen en migranten Laatst gewijzigd door Bieke : 5 april 2009 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Partijlid
|
![]() Karim van Overmeire all the way!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ik heb alle drie voorgesteld ![]() dus hier is mijn nieuwe lijstje van kandidaten voor forumsessies - 1. Nico Creces - VB , regiovoorzitter VL. Brab. /nieuw , jong , totaal voor me onbekend en daarom interessant/ 2. An Michiels - VB , woordvoerder van het VB in de comissie onderwijs in Vl.Parl. / heel actueel voor me op dit moment/ 3. Tine Van Rompuy , PVDA / zusje van , ha dat noem ik durven , dus heel interessant voor velen denk ik / PS ik zou graag veel nieuwe jonge politici van alle partijen in forumsessies lezen , over "oude krokodilllen" weten we toch bijna alles ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Administrator
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|