Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 maart 2009, 15:07   #41
Rmimzaa
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Misschien kan Rmimzaa me eens aan het verstand brengen wat die muzelmannen ginds in het Byzantijnse Constantinopel kwamen doen?

Aardbeien plukken? of enige andere vorm van gastarbeiderswerk uitvoeren?
strijden tegen staat van onderdrukkers en die ook die islamitische elite bedreigden met oorlogen.

Laatst gewijzigd door Rmimzaa : 16 maart 2009 om 15:08.
Rmimzaa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 15:19   #42
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rmimzaa Bekijk bericht
dus kruistochten wordt kolonialisme, neokolonialisme, invasie en veroevering ?
Allé bon, je hebt gelijk. Wil je nu ook eens op mijn vorige post reageren?
Oud 16 maart 2009, 15:42   #43
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
strijden tegen staat van onderdrukkers en die ook die islamitische elite bedreigden met oorlogen.
hoezo bedreigden? Wat deden die arabieren gindsboven in Constantinopel? Wat kwamen die arabieren doen in heel christelijk Noord afrika? Wat deden ze in heel joods-christelijk Palestina? Waarom trokken de Moren het christelijke Spanje binnen?

Allemaal aanvallers? ocharme toch!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 15:56   #44
Rmimzaa
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Met alle respect, maar ik leef liever in een maatschappij waar geen enkele rechter mij kan veroordelen - zelfs maar op de vingers tikken - omdat ik aan mijn geloof verzaak. Ik vind dan ook dat mensen die dat wél vinden, onmiddellijk mijn land moeten verlaten.
dus een maatschappij zonder rechtssysteem en zonder rechters?

wat geloof verzaak betreft, ik zou het niet weten, jij wel? is er hier in belgië een rechtssysteem die jou veroordeelt omwille van jou geloof verzaak?

dat denk ik niet

zijn er mensen die dat of dit denken, maakt dat dan iets uit?

het blijft de zaken van een rechtsysteem en rechter bepaalt en veroordeelt, is er geen rechtssysteem betekent geen rechter die mag veroordelen, dit is toch logisch ?
Oud 16 maart 2009, 15:57   #45
Rmimzaa
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
hoezo bedreigden? Wat deden die arabieren gindsboven in Constantinopel? Wat kwamen die arabieren doen in heel christelijk Noord afrika? Wat deden ze in heel joods-christelijk Palestina? Waarom trokken de Moren het christelijke Spanje binnen?

Allemaal aanvallers? ocharme toch!
ik ga dat antwoorden als je de vraag juist stelt, daarna heb ik eerst een vraag voordat ik hier mijn visie plaats:

als de moslims een land hebben gedomineerd, wil dit zeggen dat de islam met het zwaard is verspeid?

of heeft de islam altijd iets te maken met wat de moslims doen?

Laatst gewijzigd door Rmimzaa : 16 maart 2009 om 15:58.
Oud 16 maart 2009, 16:01   #46
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
dus een maatschappij zonder rechtssysteem en zonder rechters?

wat geloof verzaak betreft, ik zou het niet weten, jij wel? is er hier in belgië een rechtssysteem die jou veroordeelt omwille van jou geloof verzaak?

dat denk ik niet

zijn er mensen die dat of dit denken, maakt dat dan iets uit?

het blijft de zaken van een rechtsysteem en rechter bepaalt en veroordeelt, is er geen rechtssysteem betekent geen rechter die mag veroordelen, dit is toch logisch ?
Maar nee, sossis, leer toch eens de post goed te doorlezen en even te denken vooraleer je antwoordt. Ik bedoel dat ik niet wil leven in een maatschappij waar ik door een rechtssysteem zou kunnen worden veroordeeld omdat ik aan mijn geloof verzaak.. Zoals dat dus wel gebeurt in sommige moslimlanden.

Het geloof is helemaal niet de zaak van een rechtsysteem. Als je dat vindt, ga dan in een ander land wonen.
Duidelijk?
Oud 16 maart 2009, 17:03   #47
Rmimzaa
Burger

Standaard

Citaat:
Maar nee, sossis, leer toch eens de post goed te doorlezen en even te denken vooraleer je antwoordt. Ik bedoel dat ik niet wil leven in een maatschappij waar ik door een rechtssysteem zou kunnen worden veroordeeld omdat ik aan mijn geloof verzaak.. Zoals dat dus wel gebeurt in sommige moslimlanden.
wat zeg je nu ?

moslimland die sharia invoert bestaat niet eens, en wie zegt dat je moet leven in een land zoals dat ? ik begrijp er niets van.

wie zegt dat het nu echt bestaat ? je bent bezig over de zaken van rechtssysteem, en rechtssysteem bepaalt hoe de recht moet veroordelen, waarom, waar, hoe, wat ?

ik ken een moslimland die bekeerlingen bestraft, en dat is Egypte, ze geeft christelijke bekeerlingen terug aan de kerk om ze te dwingen terug het christendom te aanhangen

als ze niet wilt dan moord, veel meisjes die bekeerd zijn tot de islam zijn daar in de gevangenis van egyptische orthodoxe kerken.

nooit iets gehoord over Wafaa Constantine vermoord door egyptische kerk?

natuurlijk niet, jouw nieuwsjes vertellen gewoon zaken die te maken hebben met economische belangen van diegenen die hun financieren.

Citaat:
Het geloof is helemaal niet de zaak van een rechtsysteem. Als je dat vindt, ga dan in een ander land wonen.
Duidelijk?
ik ben geen rechter in de belgische rechtsysteem, wat wil je nu zeggen?

bovendien ik heb niets te denken, ik ben geen rechter en geen rechtssysyteem en ik bepaal niet en ik veroordeel niemand, wat wil je nu allemaal zeggen ??
Oud 16 maart 2009, 17:12   #48
system
Banneling

Standaard

.

Laatst gewijzigd door system : 16 maart 2009 om 17:17.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 17:18   #49
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
als er een leugenschatig site bestaat dan is dat jou sitje man
Oh ja ?

Citaat:
je moet inderdaad de geschiedenis gaan studeren.
Kijk wie het zegt.

Citaat:
de islam is nergens met zwaard verspreid, dat is een leugen.
De heilige oorlog of djihaad van Moslims.
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...t=8386&start=0

De iSSlam is onderwerping. De islam heeft tot doel het overal voor het zeggen te krijgen. Of dat de ondereworpenen zich nu bekeren met harde of zachte dwang of niet, zolang zij maar ondergeschikt zijn aan de islamitische wet en de moslim. Dat is islam. Dus jawel isslam is wel degelijk met het zwaard verspreid. Het is iSSlam (te beginnen met crimineel massamoordenaar mohammed - oorlog zij met hem) dat ongeletterde woestijnnomaden er toe heeft aangezet om volkeren stammen rijken/beschavingen aan te vallen om daar hun verzonnen wet van allh trazchten te installeren ten koste van de oorspronkelijke bevolking die in het beste geval, indien zij zich niet wilden bekeren, tot 2de rangsburgers werden gedegradeerd met slechts zeer beperkte godsdiensvrijheid (die uitdovend bedoelt was, zij mochten geen kerken herstellen of zieltjes winnen terwijl de moslims volop aan zieltjeswining mochten doen, de kinderen van elk huwelijk van een moslim met een christen of joodse vrouw waren automatisch moslims enz) en onderhevig aan discriminaties als zij toevallig tot 'the people of the book' behoorden en zich niet tegen de 'vrede' brengende legers van de crimineel verzetten, in het geval van de hindoes bvb liep het wel even anders vandaar dat er +/- 80 miljoen hindoes vanwege de 'vrede' brengende legers van 'the religion of peace' er het leven hebben bij hebben ingeschoten omdat zij zich weigerden tot de islam te bekeren, voor hen was er imemrs in het begin geen keuze, het was bekeren of de dood, tot ook zij veel later ook mochten meegenieten van het toch o zo prachtige dhimmistatuut waar ook 'the people of the book' van konden 'genieten'... The people of the book die het zo goed hadden in bvb het vandaag door de 'progressieven' en islampromotors o zo geprezen moren bezet spanje (andaous) dat die regelmmatig in opstand kwamen tegen hun bezetters, tegen hun onderdrukkers waarbij elke opstand bloederig werd neergeslagen. Maar dat past natuurlijk niet in het plaatje dat 'progressieven' en islampromotors willen ophangen over de 'religion of peace'.
Citaat:
dat is niet waar man, en als het waar is, passen ze dan de leer van de bijbel toe?
“Denk niet dat Ik gekomen ben om vrede te brengen op de aarde; Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard"
O jawel, de islam is wel degelijk met het zwaard (miltitaire veroveringen) verspreid. En wat de bijbel hier mee te maken heeft zie ik echt niet in. Ik zelf ben geen christen maar ik zal het christendom hier wel verdedigen omdat alles beter is dan de 'onderwerping' en het aan onze voorouders te danken is dat Europa grotendeels gespaart was gebleven van diezelfde 'onderwerping'. Een verlichting die indien de islam het hier voor het zeggen had gekregen nooit zou hebben plaatsgevonden. Hier gaan we.
Dat gezegde "Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard" is puur symbolish, een Jezus christus heeft immers nooit een zwaard in de hand gehad en dat was ook nooit de bedoeling. Het christendom, voor dat de romeinen er zich mee gingen bemoeien (die tevoren de christenen vervolgd hadden) heeft zich de eerste 300 jaar helemaal niet met geweld verspreid zoals de islam dat wel heeft gedaan. Het christendom is oorspronkelijk geweldloos verspreid via het woord, de romeinen hebben dat geloof echter naar eigen inzichten omgevormd en er dan hun staatsgodsdienst van gemaakt. Het is niet het christendom dat de romeinen hadden aangezet tot militaire veroveringen, de romeinse veroveringen waren reeds grotendeels achter de rug vooraleer het christendom er staatsgodsdienst werd. Feit blijft. Jezus christus was een goed mens. Mohammed zijn tegenpool was een slecht mens. Om een voorbeeldje te geven. Jezus christus toen hij mensen zag die een vrouw wilden stenigen zei. Degene die zonder zonde is werpe de eerste steen. Mohammed echter beval de steniging van een overspelige joodse vrouw in een tijd toen de joden die vreselijke steniging reeds hadden vervangen door een veel menselijker, humaner alternatief. Maar het woordje humaan stond niet in mohammeds woordenboek. Vandaar de verknipte moraliteit en rechtvaardigheidsgevoel (oog om oog...) van vele volgelingen van die versteende 7de eeuwse ideologie tot op de dag van vandaag die er niets op tegen zouden hebben dat een dief een handje zou worden afgehakt of de openbare terechtstellingen weer zouden willen invoeren.
Citaat:
als het niet de moslims zijn die deze leer toepassen dan is het zeker de gelovigen in de bijbel
Integendeel, de leer van met geweld andere volkeren en rijken veroveren om er 'allahs wet' in te stellen is nu net wat de volgelingen van islam tot op de dag van vandaag doen. Islam is met alle mogelijke middelen (zonder geweld als het kan, met geweld als het moet) liegen en bedriegen is ook allemaal toegestaan zolang het de islam maar vooruit helpt. Oorlog is immers misleiding heeft crimineel mo zijn volgelingen geleerd. Hier maken moslims gewoon dankbaar gebruik van onze eigen wetten en tolerantie tot in het absurde om eens het hiert helemaal voor het zeggen te krijgen, zoals de onthutste niet-msolimbevolking dit vandaag mogen meemaken. Of het libanon voor het met massale moslimimmigratie te maken eens kreeg het Parijs van het midden oosten werd genoemd. Daar valt vandaag dank zij 'the religion of peace' niet veel mer van te merken. Van het oorsponkelijke Parijs in Frankrijk evenmin trouwens. Pas op waar je je wagen ginds parkeert het zou wel eens in vlammen kunnen opgaan onder de oorlogskreet 'allah schijtbaar ! )

Citaat:
zionisten oude testament in palestina
Ik wist niet dat joden de bijbel volgden maar swat. Bij mijn weten zijn de arabische landen (egypte syrie enz) militair israel binnengevallen, niet omgekeerd.
Citaat:
amerikanen in irak
De Amerikaanse inval in irak had ook niets met de bijbel te maken. Sommigen zeggen voor de olie. Ik zeg om saddam van de macht te verdrijven die het na de inval in koeweit reeds te bont had gemaakt en niet meer te vertrouwen was voor de stabiliteit in de regio. U bent toch geen fan van saddam ? Misschien aangezien u wel fan bent van 'profeet' mohammed. Tussen een saddam hoessein of een 'profeet' mohammed is er geen enkel verschil.
Citaat:
focus op this crusade, deze kruistochten.

je weet toch wat kruistochten zijn, he ?
Ja en ? De kruistochten waren een reactie op de 'vredelievende'' (grapje) veroveringen van weleer door de volgelingen van de 'religion of peace' Die in Palestina en de rest van de veroverde gebieden die eens christelijk waren (het christendom was toen reeds voor de helft in moorse handen, de bakermat van het christendom), niks te zoeken hadden. The religion of peace was de oorlogen begonnnen en niet omgekeerd. Crimineel mo heeft meer zitten aanvallen dan zich te verdedigen. Nadat hij (crimineel mo met zijn bende) een karavaan had aangevallen moest hij zich inderdaad verdedigen tegen de mekkanen die het niet leuk vonden dat een bende woestijnrovers hun het leven zuur maakten.
Citaat:
weet je niet dat ik honderden exemplaren van zo een voorbeeld kan maken,
Dat kan jij inderdaad. Ik weet hoe islampromotors te werk gaan. Mij voorbeeldje is echter echt en die persoon is momenteel bezig een eigen site op te richten om de nare waarheid over de islam en de profeet naar buiten te brengen met bewijs uit uw eigen islamitische bronteksten.

De heilige oorlog of djihaad van Moslims.
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...d77fa3bbc4eaa8

Laatst gewijzigd door smiley : 16 maart 2009 om 17:20.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 17:49   #50
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Het ware gericht van de iSSlam kan men merken in alle landen waar dat de ummah groot genoeg in aantal is geworden. (momenteel is Maleisie aan de beurt indien men niets doet is dit ook onze toekomst) Nergens maar dan ook nergens kennen niet-moslims in islamparadijzen gelijke rechten. Nooit geweest en zal nooit zijn.

Laatst gewijzigd door smiley : 16 maart 2009 om 17:51.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 18:20   #51
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rmimzaa
ik ken een moslimland die bekeerlingen bestraft, en dat is Egypte, ze geeft christelijke bekeerlingen terug aan de kerk om ze te dwingen terug het christendom te aanhangen
als ze niet wilt dan moord, veel meisjes die bekeerd zijn tot de islam zijn daar in de gevangenis van egyptische orthodoxe kerken.
Kerken met kerkers? ja? erg toch hé? en dan willen ze die meisjes die zich uit zichzelf tot de islam bekeerden persé terug naar die koptische kerkers voeren?

man man man toch!

Resultaten 1 - 10 van circa 37.800 voor coptic+christian+girls+egypt
http://www.compassdirect.org/en/disp...idelement=4573

http://copts.com/english1/index.php/...an-girl-egypt/

http://www.weaselzippers.net/blog/20...ionship-w.html

http://www.jihadwatch.org/dhimmiwatc...ves/001302.php

http://www.petitiononline.com/YECW1/petition.html

http://infidelsarecool.com/2009/03/1...h-muslim-girl/

http://www.domini.org/openbook/egy20031027.htm

http://freecopts.net/english/index.p...tent&task=view

http://www.copts4freedom.com/Archive...ingCCGirls.htm

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 18:50   #52
JeeBee
Minister-President

JeeBee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
(momenteel is Maleisie aan de beurt indien men niets doet is dit ook onze toekomst) Nergens maar dan ook nergens kennen niet-moslims in islamparadijzen gelijke rechten. Nooit geweest en zal nooit zijn.
Ik heb een goede kennis uit Maleisie van Chinese afkomst die onlangs nog is terug geweest en die - helaas - je woorden volkomen bevestigt.
Oud 16 maart 2009, 20:05   #53
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
da is een voorbeeld hoe achterlijke onbeschaafde mensen de oorlogen van imperialisme en zionisme tegen baby's willen rechtvaardigen

moslim is overal in de wereld, een paar uitzonderingen gebeuren in plekken waar de zionisten en imperialisten hun neuzen steken om daar problemen te doen ontstaan, heb je trouwens nooit van (ver)deel en heers gehoord?

en ergens anders worden al die gewelddadige acties afgekeurd, er is een consensus onder de islam geleerden en jursiten en predikers en moefti's en geestelijke leiders en imams hier over: dus afkeuren.

afkeuren want iets met geweld proberen te veranderen is de manier van de moslims.

dus jouw sitje meneer is een dochter van memri tv en jihadwatch enzovoort
islamofoben zijn de beheerders, mensen met politieke programma in olie land iran en holly land palestine, ook in grondstoffen land darfur, en daarvoor moeten ze sudanese regering onderuit halen, evangilisatie doen, hypocrieten kopen, niet-moslims steunen om hun land te verraden, en dan van het zuiden de revolutionaire regering van somalitische islamitische rechtbanken die voor vrijheid streden, uitschakelen, om gamakkelijk vol grondstoffen en stratigische gebied van sudan te veroeveren

ah ja die genocide tegen gaza, een wereldoorlog tegen kindjes, en geen raket van hamas kunnen stoppen, of de uitvinders van deze lokale raketttjes kunnen vinden en vermoorden, noch hadden ze hun soladatje kunnen bevrijden.

de egyptische regering, abbas van fatah en zionisten hebben maar 1 doel bereiekt: babay's en vrouwtjes en bejaarden afslachten. Dit legt dus uit hoe beschaafd die zionisten zijn en hoe beschaaf en liberaal en seculier en democratisch zijn de regeringen die de genocide hebben doen helpen te maken.

en je komt met je islamofobie sitjes, je denkt dat je met je sitjes vol leugens mix met beetje ware feiten, de ogen van mensen dicht kunt doen

droom maar lekker verder hoor

het is niet van de rede om analogie op uitzondering of paar moslims te doen, om de islam de schuld te geven, de islam zegt inderdaad verander het kwaad en schakel de onderdrukking uit, maar als deze verandering meer kwaad en meer onderdrukking en meer bloed en meer problemen en meer onrechtvaardigheid kan veroorzaken, dan mag men niets doen, en proberen de realiteit met andere hulpmiddelen te veranderen, en dat begint bij de moslim zelf, die moet eerst zichzelf veranderen en zijn naaste respecteren en helpen.
Weer een simpele die zijn eigen geloof niet kent.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 20:19   #54
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
wat zeg je nu ?

moslimland die sharia invoert bestaat niet eens, en wie zegt dat je moet leven in een land zoals dat ? ik begrijp er niets van.

wie zegt dat het nu echt bestaat ? je bent bezig over de zaken van rechtssysteem, en rechtssysteem bepaalt hoe de recht moet veroordelen, waarom, waar, hoe, wat ?

nooit iets gehoord over Wafaa Constantine vermoord door egyptische kerk?

natuurlijk niet, jouw nieuwsjes vertellen gewoon zaken die te maken hebben met economische belangen van diegenen die hun financieren.

ik ben geen rechter in de belgische rechtsysteem, wat wil je nu zeggen?

bovendien ik heb niets te denken, ik ben geen rechter en geen rechtssysyteem en ik bepaal niet en ik veroordeel niemand, wat wil je nu allemaal zeggen ??
ik denk dat jij:

a/ moedwillig naast mijn (en anderen) post leest en volledig naast de kwestie antwoordt
of
b/ Een lichtelijke mentale afwijking hebt die zich uit in gebrabbel dat kant noch wal raakt
of
c/ Een Koran teveel hebt gelezen.

Het kan natuurlijk zijn dat ik zo dom ben dat ik er volledig naast zit, maar ik probeer nu al twee keer mijn post op de meest eenvoudige manier uit te leggen, maar het komt blijkbaar niet aan ginds. Er rest mij alleen nog maar dit met kak op de muur te schrijven...
Oud 16 maart 2009, 20:21   #55
backfire
Minister-President

Standaard

bedankt, je hebt het werk voor me gedaan, maar ik zou geen moeite doen, ik denk niet dat er een zinnige discussie mee te voeren valt. Een internetconnectie zou toch niet zomaar voor iedereen mogen zijn, vind ik...
Oud 16 maart 2009, 21:44   #56
Rmimzaa
Burger

Standaard

beste christelijke fanaticus smiley

waarom blijft u dat onzin over islam is met zwaard verspreid, herhalen?
dat is toch vals en duidelijk leugens gefabriceerd door de fanatici !!

ik had u een antwoord gegeven, maar blijkbaar niet gelezen, nog eens proberen?

En dit is een antwoord van ex-roman katholiek priest op jouw beschuldiging

Was Islam Spread by the Sword?

islam met zwaard zoals de christenen hebben gedaan, is niet waar, is nooit gebeurd en mag van de islam ook niet, de koran is zeer duidelijk:

de koran hoofdstuk 2

256. Er is geen dwang in de godsdienst. Voorzeker, het juiste pad (bv: de enige God aanbidden) is van dwaling (bv: aanbidding van Jezus) onderscheiden; derhalve, hij die de duivel (of tagot = valsheid) verloochent en in de God schepper gelooft, heeft een sterk houvast gegrepen, dat onbreekbaar is. de God schepper is Alhorend, Alwetend.

Laatst gewijzigd door Rmimzaa : 16 maart 2009 om 21:47.
Oud 16 maart 2009, 21:49   #57
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
beste christelijke fanaticus smiley

waarom blijft u dat onzin over islam is met zwaard verspreid, herhalen?
dat is toch vals en duidelijk leugens gefabriceerd door de fanatici !!

ik had u een antwoord gegeven, maar blijkbaar niet gelezen, nog eens proberen?

En dit is een antwoord van ex-roman katholiek priest op jouw beschuldiging

Was Islam Spread by the Sword?

islam met zwaard zoals de christenen hebben gedaan, is niet waar, is nooit gebeurd en mag van de islam ook niet, de koran is zeer duidelijk:

de koran hoofdstuk 2

256. Er is geen dwang in de godsdienst. Voorzeker, het juiste pad (bv: de enige God aanbidden) is van dwaling (bv: aanbidding van Jezus) onderscheiden; derhalve, hij die de duivel (of tagot = valsheid) verloochent en in de God schepper gelooft, heeft een sterk houvast gegrepen, dat onbreekbaar is. de God schepper is Alhorend, Alwetend.

Nigeria nadert de afronding ....

http://www.pvv.nl/index.php?option=c...=1820&Itemid=1
Oud 16 maart 2009, 21:52   #58
Rmimzaa
Burger

Standaard

Citaat:
bedankt, je hebt het werk voor me gedaan, maar ik zou geen moeite doen, ik denk niet dat er een zinnige discussie mee te voeren valt. Een internetconnectie zou toch niet zomaar voor iedereen mogen zijn, vind ik...

als je gaat naar de sites van de vermoorders van Wafaa Constantine, en dat zijn vooral die christelijke fanatici, kruisvaarders en hun vrienden in Egypte de onderdrukkers van meisjes dan ga je nooit de waarheid tegenkomen.

Wafaa Constantine is maar 1 voorbeeld, veel meisjes vandaag en nu op dit moment in gevangenis van kerken, ze willen die meisjes dwingen en niet tot de islam laten bekeren.
Oud 16 maart 2009, 21:53   #59
Rmimzaa
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
pvv en geert wilders

hun leugentjes zijn toch zeer oud he

Laatst gewijzigd door Rmimzaa : 16 maart 2009 om 21:53.
Oud 16 maart 2009, 21:55   #60
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
pvv en geert wilders

hun leugentjes zijn toch zeer oud he
Die van jou nog veel ouder.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be