Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 maart 2009, 17:18   #41
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Wat de volgelingen van VB nog steeds niet door hebben is dat de Walen er voor gezorgd hebben dat VB niet aan de competitie kan deelnemen. Als de politiek in België een voetbal competitie is hebben de Walen er voor gezorgd dat VB een rugby ploeg is en die zal nooit mee mogen spelen in een voetbal competitie. Dus supporters van VB je zit in een verkeerde competitie. Met alle respect maar, als je voetbal wil zien zal je moeten supporteren voor een voetbalploeg.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2009, 18:00   #42
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Wat de volgelingen van VB nog steeds niet door hebben is dat de Walen er voor gezorgd hebben dat VB niet aan de competitie kan deelnemen. Als de politiek in België een voetbal competitie is hebben de Walen er voor gezorgd dat VB een rugby ploeg is en die zal nooit mee mogen spelen in een voetbal competitie. Dus supporters van VB je zit in een verkeerde competitie. Met alle respect maar, als je voetbal wil zien zal je moeten supporteren voor een voetbalploeg.
Het punt is dat de Walen van iedereen die een gevaar voor hun machtspositie kan betekenen, een rugbyploeg zullen maken. Het punt is dat een voetbalmatch geen oplossing biedt voor de Vlaamse problemen, aangezien de spelregels door de Walen bepaald worden. Wat u concreet voorstelt, is uw acties te laten leiden door wat de tegenstander dicteert. Sorry, maar daar bedank ik toch liever voor.

Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 30 maart 2009 om 18:02.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2009, 22:29   #43
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
En LDD gaat wel iets kunnen realiseren wat de walen niet willen? Yeah right. Als LDD mag meedoen dan zal het het voorbeeld van die andere ex-liberale partij volgen de VLD.

De VLD is in 99 aan de macht geraakt met een programma dat een meer onderbouwde versie was van het programma van LDD. En zie wat ervan geworden is.

De N-VA heeft recentelijk nog bewezen wat het betekent om mee te mogen doen in Belgique. Eerst slik je al voor je aan de onderhandelingstafel komt al 95% van je programma in. De resterende 5% realiseer je ook niet.

De enige kans voor verandering ligt in een gecombineerde meerderheid van VB-NVA-LDD én vervolgens dan nog de voorwaarde dat NVA en LDD vervolgens ook voor die coalitie kiezen.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 02:31   #44
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Het punt is dat de Walen van iedereen die een gevaar voor hun machtspositie kan betekenen, een rugbyploeg zullen maken. Het punt is dat een voetbalmatch geen oplossing biedt voor de Vlaamse problemen, aangezien de spelregels door de Walen bepaald worden. Wat u concreet voorstelt, is uw acties te laten leiden door wat de tegenstander dicteert. Sorry, maar daar bedank ik toch liever voor.
Juist, daarom heb ik een tijdje terug de post geopend “ stop ’ t’lands’ kanker met uitzaaiengen.

Alle partijen In Vlaanderen moeten tijdelijk hun eigen behoeftes aan de kant zetten en samen naar de verkiezing in gaan met de eis aan de walen om nu veranderingen door te voeren. Wat de uitkomst ook moge zijn. Vlaanderen apart, Vlaanderen apart binnen België. Er zal dan toch een nieuwe verkiezing voor Vlaanderen georganiseerd moeten worden. Bij de nieuwe verkiezing voor het eigen Vlaanderen kunnen de eisen van de verschillende partijen pas weer aan bod komen.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 17:42   #45
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Wow... had dat nieuws over Verstrepen blijkbaar gemist. LDD begint nog sneller af te kalven dan ik had gedacht.
Met een zak als Verstrepen valt niet samen te werken.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2009, 10:13   #46
Giannib
Vreemdeling

Giannib's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Giannib
Standaard

Ik kan alleen maar concluderen: Verstrepen is nu lijsttrekker. John Vrancken gaat weg omdat hij niet tevreden is met de plaats op de lijst.

Wat is het probleem? Het geroddel over een interne ruzie met verstrepen is onwaar. John Vrancken was en is een doodgewone opportunist. Beter dat hij dan nu weg is.

LDD is nog altijd even sterk. Pas op, VB'ers en N-VA'ers... here we come!

(P.S.: ik merk hier wel een sterke aanwezigheid van VB en N-VA... totale manipulatie van het forum.. Enig kritiek op m'n mening zal ook wel gebeuren door een van deze partijen... weet ik zeker!)
Giannib is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2009, 10:15   #47
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Giannib Bekijk bericht
Ik kan alleen maar concluderen: Verstrepen is nu lijsttrekker. John Vrancken gaat weg omdat hij niet tevreden is met de plaats op de lijst.

Wat is het probleem? Het geroddel over een interne ruzie met verstrepen is onwaar. John Vrancken was en is een doodgewone opportunist. Beter dat hij dan nu weg is.

(P.S.: ik merk hier wel een sterke aanwezigheid van VB en N-VA... totale manipulatie van het forum.. Enig kritiek op m'n mening zal ook wel gebeuren door een van deze partijen... weet ik zeker!)
Samen met de CVP en de VLD tegen het VB! En we rekenen daarvoor op de stemmen van ... Het VB!

Hoe onnozel kan je nu zijn?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2009, 10:20   #48
Giannib
Vreemdeling

Giannib's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Giannib
Standaard Reactie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Samen met de CVP en de VLD tegen het VB! En we rekenen daarvoor op de stemmen van ... Het VB!

Hoe onnozel kan je nu zijn?
LDD gaat alleen naar de verkiezingen. De kiezer beslist! We zijn dus allemaal concurrenten. Dus, LDD gaat voor het alternatief! Kies niet voor Open-VLD, SP.A, SLP, GROEN!, VB, N-VA, CD&V, PVDA, ...

Nu goed?
Giannib is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2009, 11:07   #49
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
het VB en de NV-A gaan naar een mooie verkiezingsoverwinning
Ik zou je veel over Bart De Wever kunnen vertellen.
Ik zou hem de grond in kunnen boren.

Wat hij evenwel niet is is dom.

Hij zal nooit politieke zelfmoord plegen door met die Belangers in zee te gaan.

Beste manier om ook een cordon aan zijn lappen te krijgen.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2009, 11:22   #50
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
LDD gaat alleen naar de verkiezingen. De kiezer beslist! We zijn dus allemaal concurrenten. Dus, LDD gaat voor het alternatief! Kies niet voor Open-VLD, SP.A, SLP, GROEN!, VB, N-VA, CD&V, PVDA, ...

Nu goed?
dus kies voor het enige echte alternatief VLAAMS BELANG
en postjesjager Jean Marie in problemen
Oud 1 april 2009, 11:28   #51
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard Blondjes...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mereltje Bekijk bericht
Vrancken weg bij LDD: "Hardwerkende partijleden opzijgezet voor leuke snoetjes"

Het 'Gezond Verstand', de slogan waarmee de partij de inhoud van haar politieke boodschap pleegt te willen uitdragen, is totaal zoek

Vlaams parlementslid John Vrancken stapt op bij Lijst Dedecker. Vrancken, die vorig jaar overstapte van Vlaams Belang naar Lijst Dedecker, trapt meteen zwaar na.

Het 'Gezond Verstand', de slogan waarmee de partij de inhoud van haar politieke boodschap pleegt te willen uitdragen, is totaal zoek

http://www.hln.be/hln/nl/3624/Verkie...s</font>.dhtml

whoehahaha, elke dag wordt die soap ginder beter

gisteren die geldwolf Verstrepen in Terzake...
vandaag wegpiraat dr. Beaucourt die niet meer op de lijst wil staan.

http://www.deredactie.be/cm/de.redac...de=popupplayer
Ik dacht dat het hier ging over (populisten en) "domme" blondjes...
Waarom moeten het in de politiek altijd droogzakken zijn zoals onze premier of Bartje v.d. VLD of Verafstoot ?
Een paar (maar ook niet méér) blondjes en zwartjes, en hier en daar nog een rostje, kunnen de boel een beetje opvrolijken.
Why not ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2009, 18:30   #52
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
(P.S.: ik merk hier wel een sterke aanwezigheid van VB en N-VA... totale manipulatie van het forum..
Schandalig dat VB'ers en N-VA'ers op een politiek forum willen discussiëren!

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2009, 18:32   #53
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Schandalig dat VB'ers en N-VA'ers op een politiek forum willen discussiëren!
Stop toch met manipuleren aub.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2009, 18:40   #54
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nu goed?
Wie zijn al die mensen die voor LDD stemmen . Ik ken er geen en de enige persoon die ik ervan verdenk het mischien te overwegen is een idioot
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2009, 18:49   #55
Renesse
Minister-President

Renesse's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
het VB en de NV-A gaan naar een mooie verkiezingsoverwinning
Ben ik nog niet zo zeker van. Voor de verkiezingen in Nederland wist men al wat voor een zootje ongeregeld LPF was en toch haalde de dode Fortuyn massa's stemmen. Ik denk dat LDD eerst in de regering zal moeten gezeten hebben om te weten wat ze waard zijn.
Oud 1 april 2009, 18:54   #56
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Ik dacht dat het hier ging over (populisten en) "domme" blondjes...
Waarom moeten het in de politiek altijd droogzakken zijn zoals onze premier of Bartje v.d. VLD of Verafstoot ?
Een paar (maar ook niet méér) blondjes en zwartjes, en hier en daar nog een rostje, kunnen de boel een beetje opvrolijken.
Why not ?
K3 ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2009, 20:30   #57
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht

Ik zou je veel over Bart De Wever kunnen vertellen.
Ik zou hem de grond in kunnen boren.

...
Vooral die tweede zin prikkelt mijn nieuwsgierigheid.

Shoot your shot, Henri1 !

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2009, 21:02   #58
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik zie nergens een mening? Enne, niemand verbiedt de massa's LDD'ers hier te komen meepraten he. Kom maar af met uw manipulatie-aandeel.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2009, 07:11   #59
keunmaster
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renesse Bekijk bericht
Ben ik nog niet zo zeker van. Voor de verkiezingen in Nederland wist men al wat voor een zootje ongeregeld LPF was en toch haalde de dode Fortuyn massa's stemmen. Ik denk dat LDD eerst in de regering zal moeten gezeten hebben om te weten wat ze waard zijn.
Gelukkig gaan we dat van het VB nooit weten
keunmaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 12:33   #60
Renesse
Minister-President

Renesse's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keunmaster Bekijk bericht
Gelukkig gaan we dat van het VB nooit weten
VB? VB? Ge zijt geobsedeerd door dat VB, het gaat hier over LDD.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be