![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Wat de volgelingen van VB nog steeds niet door hebben is dat de Walen er voor gezorgd hebben dat VB niet aan de competitie kan deelnemen. Als de politiek in België een voetbal competitie is hebben de Walen er voor gezorgd dat VB een rugby ploeg is en die zal nooit mee mogen spelen in een voetbal competitie. Dus supporters van VB je zit in een verkeerde competitie. Met alle respect maar, als je voetbal wil zien zal je moeten supporteren voor een voetbalploeg.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 30 maart 2009 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De VLD is in 99 aan de macht geraakt met een programma dat een meer onderbouwde versie was van het programma van LDD. En zie wat ervan geworden is. De N-VA heeft recentelijk nog bewezen wat het betekent om mee te mogen doen in Belgique. Eerst slik je al voor je aan de onderhandelingstafel komt al 95% van je programma in. De resterende 5% realiseer je ook niet. De enige kans voor verandering ligt in een gecombineerde meerderheid van VB-NVA-LDD én vervolgens dan nog de voorwaarde dat NVA en LDD vervolgens ook voor die coalitie kiezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Alle partijen In Vlaanderen moeten tijdelijk hun eigen behoeftes aan de kant zetten en samen naar de verkiezing in gaan met de eis aan de walen om nu veranderingen door te voeren. Wat de uitkomst ook moge zijn. Vlaanderen apart, Vlaanderen apart binnen België. Er zal dan toch een nieuwe verkiezing voor Vlaanderen georganiseerd moeten worden. Bij de nieuwe verkiezing voor het eigen Vlaanderen kunnen de eisen van de verschillende partijen pas weer aan bod komen.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met een zak als Verstrepen valt niet samen te werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() Ik kan alleen maar concluderen: Verstrepen is nu lijsttrekker. John Vrancken gaat weg omdat hij niet tevreden is met de plaats op de lijst.
Wat is het probleem? Het geroddel over een interne ruzie met verstrepen is onwaar. John Vrancken was en is een doodgewone opportunist. Beter dat hij dan nu weg is. LDD is nog altijd even sterk. Pas op, VB'ers en N-VA'ers... here we come! ![]() (P.S.: ik merk hier wel een sterke aanwezigheid van VB en N-VA... totale manipulatie van het forum.. Enig kritiek op m'n mening zal ook wel gebeuren door een van deze partijen... weet ik zeker!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Nu goed? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou hem de grond in kunnen boren. Wat hij evenwel niet is is dom. Hij zal nooit politieke zelfmoord plegen door met die Belangers in zee te gaan. Beste manier om ook een cordon aan zijn lappen te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() en postjesjager Jean Marie in problemen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moeten het in de politiek altijd droogzakken zijn zoals onze premier of Bartje v.d. VLD of Verafstoot ? Een paar (maar ook niet méér) blondjes en zwartjes, en hier en daar nog een rostje, kunnen de boel een beetje opvrolijken. Why not ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Stop toch met manipuleren aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Ben ik nog niet zo zeker van. Voor de verkiezingen in Nederland wist men al wat voor een zootje ongeregeld LPF was en toch haalde de dode Fortuyn massa's stemmen. Ik denk dat LDD eerst in de regering zal moeten gezeten hebben om te weten wat ze waard zijn.
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Shoot your shot, Henri1 !
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() VB? VB? Ge zijt geobsedeerd door dat VB, het gaat hier over LDD.