![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() Je kan enkel maar gissen naar iemands ware intenties achter het openen van een draad over een krantenartikel.
Het kan idd zijn dat iemand zulke draden post "enkel met de bedoeling haat te spuwen", anderzijds kan de opstarter ook bvb van mening zijn dat het migratiebeleid faalt en dat deze krantenartikels daarvan het bewijs zijn, in dat geval is een debat toch toegestaan? Dus kunnen vermoedelijke intenties achter het opstarten van een draad toch nooit voldoende reden zijn om de draad te verwijderen? Het is toch de inhoud van de draad zelf die telt, niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien kan de moderatie er wat actiever modereren. Laatst gewijzigd door artisjok : 16 september 2009 om 04:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
wat jij haat spuien noemt, is voor iemand anders "opkomen voor zijn mening" . Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vraag niet ik dat kan bepalen wat haat spuien is, ik vestig de aandacht van de moderatie hierop. Citaat:
Mag ik a.u.b. ook zelf bepalen wat ik wil en dit ten gepaste tijde zelf wereldkundig maken. Ik wens de mogelijkheid om te kunnen discussiëren. Dit is toch een discussieforum. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voorts lijkt het me dat de moderatie in bericht #29, #32 en #33 reeds duidelijk genoeg antwoord op uw (en drosodinges') vragen heeft gegeven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik lees o.a. in bericht #29 "Dat is iets waar we ons als moderatie eens zullen moeten over buigen." in bericht #33 "Het is inderdaad niet de bedoeling om gelijk welk subforum vol te posten met krantenartikels als die niet duidelijk de bedoeling hebben een inhoudelijke discussie aan te gaan." en "De intenties van gebruikers kunnen wij natuurlijk niet nagaan vermits we niet in de geesten van de gebruikers zitten. Wij kunnen dus pas ingrijpen als het duidelijk is dat een bericht strafbaar/vervolgbaar kan zijn." Bericht #33 riep bij mij weer andere vragen op, zie bericht #34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vervolgens zegt u "Ik vraag niet ik dat kan bepalen wat haat spuien is, ik vestig de aandacht van de moderatie hierop". Door de aandacht van de moderatie op door u vermeend "haat spuien" te vestigen, heeft u feitelijk weldegelijk bepaald dat dat haatspuien is. U hoopt dan enkel dat de moderatie uw oordeel volgt en u onwelgevallige berichten en discussies van het forum verwijdert, en wellicht de plaatsers daarvan vervolgt. Uw uitspraken zijn derhalve in tegenspraak met elkaar en het geheel riekt dus echt wel naar een poging tot muilkorverij. Citaat:
Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 16 september 2009 om 09:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Banneling
|
![]() Fijn.
Citaat:
Immers, u zegt eerst dat haatspuien niets te maken heeft met een mening uiten (terwijl u dus niet eens weet of de intentie überhaupt wel haatspuien is geweest, en u en passant ook nog even de mening van een ander tot een non-mening degradeert), en vervolgens zegt u dat u niet wenst te bepalen wat haatspuien is, en dat u er de aandacht van de moderatie op vestigt. Niet alleen degradeert u de mening van een ander tot haatspuien, en ontneemt hem of haar aldus zijn/haar mening, maar u bepaalt dus ook zeker wél wat haatspuien is. Anders kunt u dat immers niet aan de moderatie als zodanig aan de man proberen te brengen. Citaat:
Dat heb ik wel degelijk, maar ik acht dat irrelevant. De moderatie heeft immers al vaak genoeg aangegeven dat de moderatie niet alle berichten kan lezen (en dus ook niet alle openingsberichten) en dat eventuele inbreuken op het forumregelement via het welbekende rode driehoekje gemeld kunnen worden. Of zit u voor elke melding die u via het rode driehoekje doet, danwel denkt te gaan doen, op een schouderklopje o.i.d. van de moderatie te wachten? Bedoelt u dat met feedback? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je kan afkeuren dat ik dit onder de aandacht probeer te brengen van de moderatie; maar er is niets tegenstrijdig aan. Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 16 september 2009 om 11:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Coördinator
|
![]() Citaat:
We trachten zoveel mogelijk berichten te lezen, maar vele ontgaan ons ook, daarom dat we die rapporteringsfunctie hebben. Hoe meer je daarvan gebruik maakt hoe zekerder je bent van onze aandacht. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ten eerste heb ik inmiddels, na een aantal discussies met uzelf, alsook door discussies waarin u betrokken bent, te volgen, de stellige indruk gekregen dat u nogal snel de magische toverwoorden 'discriminatie', 'racisme' en nu dus het woord 'haatspuien' gebruikt, vooral als u het niet met iemand eens bent. En ten tweede volstaat gewoon het zonder verdere heisa op het bekende rode driehoekje klikken als u van mening bent dat een bericht in strijd is met de forumregelementen. U kunt dan keurig opgeven waarom u dat vindt en dat is dan dat. U ziet vervolgens vanzelf wel of uw klacht al dan niet ontvankelijk is verklaard en de moderatie uw mening deelt door stappen tegen die betreffende berichtenplaatser, danwel zijn bericht genomen zijn. Citaat:
Ik heb nieuws voor u: De moderatie heeft geen visie, in die zin dat ze niet aan politieke stellingname doet, maar er enkel voor zorgt dat de forumregelementen nageleefd worden. Althans, zo heb ik toch de werking en taken van de moderatie begrepen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"De interpretatie van de forumregels gebeurt door de moderatie." |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Volgens mij wil u mensen muilkorven. U hangt de calimero uit om gelijk te halen bij de moderatie. Multicul meiske kan je niet opdringen. Het moet van beide kanten komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Tja, dan geraken we niet verder, hoor. Ik zou gewoon graag weten wat jij verstaat onder "haat spuien". Liefst met ee voorbeeld, maar als jij dat niet wilt geven is een definitie ook goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opnieuw een poging tot het muilkorven van meningen die de uwe niet zijn.
Bijzonder zielig. Indien u de thema's op immigratie en integratie wil wijzigen doet u dat maar. Dan zullen die topics elders verschijnen op dit forum. Wat een onzinnig topic dit. Ook raar dat niemand dit topic saboteert... Het is dus echt een linkse hobby... Over verdraagzaamheid gesproken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |