![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() LDD kopie???dacht dat zij voor economische migratie waren, voor het koningshuis zijn,tegen een onafhankelijk vlaanderen, en voor het cordon sanitaire
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...ntwerpen.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In Antwerpen is er voor wapenwinkels een uitstelverbod. Alles wat er enigszins gevaarlijk uitziet mag niet in de etalage liggen. Het zou mensen "op verkeerde gedachten" kunnen brengen. Pussies.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 april 2009 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Schaamteloos"?
Hoezo? Waar moeten zij zich dan voor schamen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() nog zo een goeie om mee te nemen naar de psychiater omwille van mijn vermeende wanen
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...misdrijf.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit zo heel even vermeld tijdens het middagnieuw en tegen het avondnieuws al doodgezwegen. Dat is ook zo een klassieker hier in Berlgië. Als de misdadigers bruin zijn, wat nogal eens dikwijs het geval is, wordt het doodgezwegen of hooguit half zijn klote vertelt zonder nog te vermelden wat de daders waren. Laatst gewijzigd door Garry : 17 april 2009 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet verwonderlijk in de wetenschap dat er zoiets bestaat als.... AANBEVELINGEN VOOR DE BERICHTGEVING OVER ALLOCHTONEN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slogan is erg goed,de partij is verleden tijd
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn zeker mijn wensen niet,maar dat leeft nu eenmaal op de straat,heel erg vind ik dat
![]() |
#58 |
Partijlid
|
![]() Sinds enkele jaren leef ik als Belg in het verre oosten (Filipijnen, Azie), deels omdat ik het mij kon veroorloven, maar grotendeels omdat de voordelen groter zijn dan de nadelen: nooit verwarmingskosten, bijna niets voor waterverbruik, zo goed als te verwaarlozen belastingen, goedkope prijzen voor voedsel... En voor wie houdt van alcohol en tabak: ongeveer 10 % van wat dat kost in Europa...
Geen of nauwelijks enig verschil in religie... Grotendeels is het Rooms-Katholiek. Moslims leven hier voornalijk in 1 provincie en mengen zich zelden of nooit in andere provincies. Wat men ook hoort over de Filipijnen in Europa: kans op ontvoering van Westerlingen door plaatselijke religieuze of politieke groeperingen, natuurlijke kalamiteiten zoals aardbevingen, vulkaanuitbarstingen, overstromingen enz. : het valt allemaal wel mee. Zoals gebruikelijk wordt 1 evenement opgeblazen tot voorbeeld van vele andere denkbeeldige... Mijn punt is: ik had mijn buik vol van Belgie en van al de zogenaamd politieke en sociale problemen, ik had mijn buik meer dan vol van al het sarcasme op VRT-televisie en aanverwante radiozenders; ik had mijn buik vol van het idiote gedoe op VTM en aanverwante zenders... Ik had mijn buik meer dan vol van zowat alles in Belgie... Sommigen zullen nu zeggen: je koos voor een makkelijke oplossing, door te verhuizen naar een ander continent waar je geen verantwoordelijkheid dient te nemen... Vooraleerst, verhuizen naar een ander continent is opgeven wat je voordien ge- en bekend was... Alles is anders. Sommige dingen zijn beter, andere zijn slechter dan in Europa... Tenminste kan ik zeggen dat ik niet profiteer van de samenleving hier, zoals velen in Europa doen en schaamteloos zeggen. Ik leef niet hier om de plaatselijke bevolking te bekeren in wat dan ook en bovendien over hun hoofden nog winst te maken ook uit wat voor business dan ook... Wie ook wat doet, doet dat omdat het de juiste keuze schijnt te zijn op dat gegeven ogenblik... Vanuit psychologisch standpuint is dat ongetwijfeld aanvechtbaar; vanuit sociaal standpunt is dat ongetwijfeld verdedigbaar... Laatst gewijzigd door cheverrant : 18 april 2009 om 07:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier nog een jaar of misschien twee nog dingen te doen en dan doe ik eindelijk wat mijn vrouw me al negen jaar vraagt, weggaan hier uit dit .....land met zijn .....volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, ik kan het begrijpen hoor, uw vrouw heeft groot gelijk. Het zal hier toch nooit beter worden in dit kloteland. Ik doe net het zelfde zoals uw vrouw wil. Ik trap het hier ook af, come se dice in italiano: me la batto!!! |
|
![]() |
![]() |