Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 april 2009, 17:35   #41
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Maar waarom is dit leuk nieuws? Nee, het is geen leuk nieuws als een dikke Duitser door een schriele Marrokaan geslagen wordt, maar waarom zou het wel leuk zijn als het andersom gebeurd? Wat heeft die man jou misdaan?
Dat kun je zoveel keer vragen wanneer een autochtoon door verrijkers een beurt krijgt! Het evenwicht is nog verre van hersteld, denk je niet?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2009, 17:41   #42
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
bij mij zou die kerel financieel hangen als die zoiets bij mij zou flikken
En ik zou je groot gelijk geven... alleen: hoeveel keer gebeurt het niet dat verrijkers in de aanval gaan en ongestoord eventjes later weer rondlopen,
�*ls ze al opgepakt worden?
Voor een zeldzame keer omgekeerd: niets om bij te treuren toch?
Oud 19 april 2009, 17:44   #43
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Die jongen deed niets, die mof is hier dus de schuldige.
Anders was het geweest indien het hier zou gaan om een overvaller, of ander agressief persoon.
Maar die jongen keek alleen de camera in.
Dat dacht Joe misschien ook: die jongen bewondert mijn mp3...
"Ze" hebben hun reputatie zorgvuldig en langdurig opgebouwd, de gevolgen zijn ernaar.
Oud 19 april 2009, 17:47   #44
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De man is de baas van de prostitutiewijk in Hamburg. Dat soort uitschot is blijkbaar jouw model.

Een andere leuke die je wel tof zal vinden is Michel Friedman, vice-voorzitter van de Zentralrat der Juden & betrokken in vrouwenhandel:
http://en.wikipedia.org/wiki/Michel_Friedman

Pikant detail: Friedman was betrokken bij de heksenjacht tegen Mölleman, de controversiële Duitse politicus die de vriendschapsbanden tussen Duitsland & de Arabische wereld wou versterken en de alignering op Israël bekritiseerde.

Mölleman stierf niet lang daarna in uiterst verdachte omstandigheden en zijn moord werd nooit opgehelderd!
In andere woorden, we hebben uitschot nodig om uitschot aan te pakken. En misschien was het "slachtoffer" een lieve jongen, maar hij is het slachtoffer van de reputatie dat zoveel krapuultjes uit zijn gemeenschap hebben opgebouwd. Dus moet hij tegen hen zijn beklag maken:" zie je nu wat er van komt door jullie gedrag?"
Oud 19 april 2009, 17:53   #45
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
In andere woorden, we hebben uitschot nodig om uitschot aan te pakken. En misschien was het "slachtoffer" een lieve jongen, maar hij is het slachtoffer van de reputatie dat zoveel krapuultjes uit zijn gemeenschap hebben opgebouwd. Dus moet hij tegen hen zijn beklag maken:" zie je nu wat er van komt door jullie gedrag?"
ipv te gaan rellen als er één van zijn gemeenschap door de politie een halt wordt toegeroepen.
Want daarmee bevestigen ze hun aard en samenhorigheid mbt die aard.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2009, 20:32   #46
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij beschouwt dus de populaire politicus Mölleman, voormalig federaal minister en de poulain van een van de meest eminente Duitse politici ooit, Alfred Genscher, de man die de Wiedervereinigung realiseerde, als "uitschot"? Straks ga je de moord op hem nog goedpraten, zeker?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2009, 06:25   #47
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De man is de baas van de prostitutiewijk in Hamburg. Dat soort uitschot is blijkbaar jouw model.

Een andere leuke die je wel tof zal vinden is Michel Friedman, vice-voorzitter van de Zentralrat der Juden & betrokken in vrouwenhandel:
http://en.wikipedia.org/wiki/Michel_Friedman

Pikant detail: Friedman was betrokken bij de heksenjacht tegen Mölleman, de controversiële Duitse politicus die de vriendschapsbanden tussen Duitsland & de Arabische wereld wou versterken en de alignering op Israël bekritiseerde.

Mölleman stierf niet lang daarna in uiterst verdachte omstandigheden en zijn moord werd nooit opgehelderd!

Dit is niet erg duidelijk he?
Wat is nu de link tussen mijn filmpje en jouw tekst over duitse politici?

En btw, mijnheer groot verstand,
was de dood van Molleman nu verdacht of was het moord?
Want blijkbaar maakt u in één zin van "uiterst verdachte omstandigheden" een onopgehelderde moord. Wat toch wat tegenstrijdig is. als iets verdacht is, ontbreekt het aan elementen om het feit als moord te kunnen omschrijven. Die fantaseerde u er dan even bij of wat?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 20 april 2009 om 06:31.
Oud 20 april 2009, 20:13   #48
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
Dit is niet erg duidelijk he?
Wat is nu de link tussen mijn filmpje en jouw tekst over duitse politici?

En btw, mijnheer groot verstand,
was de dood van Molleman nu verdacht of was het moord?
Want blijkbaar maakt u in één zin van "uiterst verdachte omstandigheden" een onopgehelderde moord. Wat toch wat tegenstrijdig is. als iets verdacht is, ontbreekt het aan elementen om het feit als moord te kunnen omschrijven. Die fantaseerde u er dan even bij of wat?
Het is een onopgehelderde moord. Zijn valscherm werd gesaboteerd. De Zionisten beweren dat hij zelf zijn valscherm zou doorgesneden hebben. Dat is totaal ongeloofwaardig en Alfred Genscher, die Mölleman goed kende en die jarenlang minister van Buitenlandse Zaken was, o.a. tijdens de Wiedervereinigung, heeft deze hypothese naar de prullenmand verwezen. Mölleman zou nooit zelfmoord gepleegd hebben.

Dus mag je drie keer raden wie Mölleman heeft vermoord.

Maar pooiers & ander Zionistisch uitschot zijn blijkbaar je helden.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 20 april 2009 om 20:16.
Oud 20 april 2009, 23:51   #49
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat kun je zoveel keer vragen wanneer een autochtoon door verrijkers een beurt krijgt! Het evenwicht is nog verre van hersteld, denk je niet?
Maar wat heeft deze specifieke man misdaan? Mag ik een dronkelap op zijn bek slaan omdat er relatief veel dronken mensen zijn die iemand anders slaan? Zoals ik al zij: andersom keur ik het ook af. Ik vind dit gewoon geen grappig filmpje, en al helemaal niet omdat "het net die ene buitenlander is die het eens overkomt terwijl hunnes al onze kinderen slaan en vrouwen verkrachten echt waar hoor".
Oud 20 april 2009, 23:52   #50
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Maar wat heeft deze specifieke man misdaan? Mag ik een dronkelap op zijn bek slaan omdat er relatief veel dronken mensen zijn die iemand anders slaan? Zoals ik al zij: andersom keur ik het ook af. Ik vind dit gewoon geen grappig filmpje, en al helemaal niet omdat "het net die ene buitenlander is die het eens overkomt terwijl hunnes al onze kinderen slaan en vrouwen verkrachten echt waar hoor".
2
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2009, 23:54   #51
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zo kennen we u weer. Makkelijk eh, de hele wereld indelen in Zionisten en anderen?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2009, 04:10   #52
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij beschouwt dus de populaire politicus Mölleman, voormalig federaal minister en de poulain van een van de meest eminente Duitse politici ooit, Alfred Genscher, de man die de Wiedervereinigung realiseerde, als "uitschot"? Straks ga je de moord op hem nog goedpraten, zeker?
De man is de baas van de prostitutiewijk in Hamburg. Dat soort uitschot is blijkbaar jouw model. zie posting 32 door ... Kallikles

...het was met dat zinnetje in mijn gedachten dat ik die opmerking maakte!
Ik heb het nergens over Mölleman.
En voor je nog verder probeert verwarring te zaaien, "dat model enz" gaat ook niet over mij!
Wat probeer jij er weer van te maken? Aan het kronkelen en mist spuien om je beschermde soort uit de wind te zetten?

Laatst gewijzigd door andev : 21 april 2009 om 04:20.
Oud 21 april 2009, 06:22   #53
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat u naar aanleiding dat ik dit filmpje gepost heb, schrijft dat déze pooier mijn rolmodel is, daar zou ik nog kunnen inkomen. Dat u dat doet he, niet dat het juist is maar soit.

Maar hoe u van deze pooier overspringt naar duitse politici en vandaar ineens doorgaat naar zionisten... hoe u dat allemaal aan elkaar linkt...
Legt u nu eens rustig uit wat de link is tussen die politieker met de parachute en de man in dit filmpje.
Ik weet het, het ligt aan mij, mijn iq bevind zich niet in die duizelingwekkende regionen zoals het uwe.
Msschn daarmee dat ik het mij niet veroorloof om voor iemand anders uit te maken wie nu al dan niet zijn rolmodellen zijn.

Laatst gewijzigd door TypO : 21 april 2009 om 06:22.
Oud 21 april 2009, 14:46   #54
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede
Anders was het geweest indien het hier zou gaan om een overvaller, of ander agressief persoon.

Citaat:
Dat dacht Joe misschien ook: die jongen bewondert mijn mp3...
"Ze" hebben hun reputatie zorgvuldig en langdurig opgebouwd, de gevolgen zijn ernaar.

Was het nou een straatrover of een agressieveling geweest dan had er er geen problemen mee, maar ik zie nergens dat die jongen agressief doet of eerder gedaan had.
De blanke man in kwestie lijkt mij een onderwereldfiguur of een soort pooier.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2009, 16:09   #55
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede

Was het nou een straatrover of een agressieveling geweest dan had er er geen problemen mee, maar ik zie nergens dat die jongen agressief doet of eerder gedaan had.
De blanke man in kwestie lijkt mij een onderwereldfiguur of een soort pooier.

Hij kwam zich wel effe ongevraagd moeien met iets dat duidelijk zijn zaak niet was. trouwens alle gevalletjes van straatroof en of gratuit straatgeweld begint met iemand die zich effe naar jou begeeft en dan ambras begint te zoeken, maw dus iemand die zich effe ongevraagd met jou komt bemoeien.
Dus die dikke duitser had msschn al wat ervaring met de soort en reageerde proactief zoals ze dat noemen.
Oud 21 april 2009, 20:32   #56
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dat u naar aanleiding dat ik dit filmpje gepost heb, schrijft dat déze pooier mijn rolmodel is, daar zou ik nog kunnen inkomen.
Ja plaats hier een video van een pooier die een man op straat aanvalt die er nogal donker (eerder Indisch) uitziet. Jij juicht en roept "haha! bemoeizuchtige marokkaan"...

Meer valt er over jou ook niet te zeggen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 22 april 2009, 06:14   #57
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja plaats hier een video van een pooier die een man op straat aanvalt die er nogal donker (eerder Indisch) uitziet. Jij juicht en roept "haha! bemoeizuchtige marokkaan"...

dan zijn we aan elkaar gewaagd.

edit ;
en onthou u dan van commentaar aub, want on topic reageren of uw eigen schrijfsels verduidelijken kan precies niet.

Laatst gewijzigd door TypO : 22 april 2009 om 06:16.
Oud 22 april 2009, 13:52   #58
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:

Wie zegt dat dat een pooier is ? Kennis van jou ?
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2009, 14:00   #59
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Hij kwam zich wel effe ongevraagd moeien met iets dat duidelijk zijn zaak niet was. trouwens alle gevalletjes van straatroof en of gratuit straatgeweld begint met iemand die zich effe naar jou begeeft en dan ambras begint te zoeken, maw dus iemand die zich effe ongevraagd met jou komt bemoeien.
Dus die dikke duitser had msschn al wat ervaring met de soort en reageerde proactief zoals ze dat noemen.
Ik had ook de indruk dat die Duitser de buurt goed kende, en het volk dat daar gewoonlijk rondhangt precies ook, wat geenszins betekent dat hij een misdadiger is. Maar hij weet blijkbaar wel hoe men moet te werk gaan met wildvreemden die zich ongevraagd met je zaken komen bemoeien. Dit soort reactie kan best erger kwaad voorkomen, straatrovers en andere brutale schooiers houden er immers niet van dat iemand zich verzet, dan druipen ze liever rap af, zoals hier weer eens bleek.
Wat wou dat scharminkel nu, hé ? Had iemand hem geroepen of zo ? Nee, die kwam op eigen houtje zijn neus in andermans zaken steken, en voila, dan krteeg hij wat hij verdiende : een goeie mot in zijn gezicht, waar je tussen twee haakjes geen blijvend letsel aan overhoud.
Heel wat menselijker als de messteken die onze donkere vrienden vrijgevig uitdelen, of de ranselpartijen waarbij ze met z'n zessen , of meer, op 1 man of vrouw alleen inbeuken ...
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2009, 14:06   #60
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Ik had ook de indruk dat die Duitser de buurt goed kende, en het volk dat daar gewoonlijk rondhangt precies ook, wat geenszins betekent dat hij een misdadiger is. Maar hij weet blijkbaar wel hoe men moet te werk gaan met wildvreemden die zich ongevraagd met je zaken komen bemoeien. Dit soort reactie kan best erger kwaad voorkomen, straatrovers en andere brutale schooiers houden er immers niet van dat iemand zich verzet, dan druipen ze liever rap af, zoals hier weer eens bleek.
Wat wou dat scharminkel nu, hé ? Had iemand hem geroepen of zo ? Nee, die kwam op eigen houtje zijn neus in andermans zaken steken, en voila, dan krteeg hij wat hij verdiende : een goeie mot in zijn gezicht, waar je tussen twee haakjes geen blijvend letsel aan overhoud.
Heel wat menselijker als de messteken die onze donkere vrienden vrijgevig uitdelen, of de ranselpartijen waarbij ze met z'n zessen , of meer, op 1 man of vrouw alleen inbeuken ...

that's my point!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be