![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kun je zoveel keer vragen wanneer een autochtoon door verrijkers een beurt krijgt! Het evenwicht is nog verre van hersteld, denk je niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
�*ls ze al opgepakt worden? Voor een zeldzame keer omgekeerd: niets om bij te treuren toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ze" hebben hun reputatie zorgvuldig en langdurig opgebouwd, de gevolgen zijn ernaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Want daarmee bevestigen ze hun aard en samenhorigheid mbt die aard.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit is niet erg duidelijk he? Wat is nu de link tussen mijn filmpje en jouw tekst over duitse politici? En btw, mijnheer groot verstand, was de dood van Molleman nu verdacht of was het moord? Want blijkbaar maakt u in één zin van "uiterst verdachte omstandigheden" een onopgehelderde moord. Wat toch wat tegenstrijdig is. als iets verdacht is, ontbreekt het aan elementen om het feit als moord te kunnen omschrijven. Die fantaseerde u er dan even bij of wat?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 20 april 2009 om 06:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus mag je drie keer raden wie Mölleman heeft vermoord. Maar pooiers & ander Zionistisch uitschot zijn blijkbaar je helden.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 20 april 2009 om 20:16. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar wat heeft deze specifieke man misdaan? Mag ik een dronkelap op zijn bek slaan omdat er relatief veel dronken mensen zijn die iemand anders slaan? Zoals ik al zij: andersom keur ik het ook af. Ik vind dit gewoon geen grappig filmpje, en al helemaal niet omdat "het net die ene buitenlander is die het eens overkomt terwijl hunnes al onze kinderen slaan en vrouwen verkrachten echt waar hoor".
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...het was met dat zinnetje in mijn gedachten dat ik die opmerking maakte! Ik heb het nergens over Mölleman. En voor je nog verder probeert verwarring te zaaien, "dat model enz" gaat ook niet over mij! Wat probeer jij er weer van te maken? Aan het kronkelen en mist spuien om je beschermde soort uit de wind te zetten? Laatst gewijzigd door andev : 21 april 2009 om 04:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar hoe u van deze pooier overspringt naar duitse politici en vandaar ineens doorgaat naar zionisten... hoe u dat allemaal aan elkaar linkt... ![]() ![]() ![]() Legt u nu eens rustig uit wat de link is tussen die politieker met de parachute en de man in dit filmpje. Ik weet het, het ligt aan mij, mijn iq bevind zich niet in die duizelingwekkende regionen zoals het uwe. Msschn daarmee dat ik het mij niet veroorloof om voor iemand anders uit te maken wie nu al dan niet zijn rolmodellen zijn.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 21 april 2009 om 06:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Die jongen deed niets, die mof is hier dus de schuldige. Anders was het geweest indien het hier zou gaan om een overvaller, of ander agressief persoon. Maar die jongen keek alleen de camera in. Citaat:
Was het nou een straatrover of een agressieveling geweest dan had er er geen problemen mee, maar ik zie nergens dat die jongen agressief doet of eerder gedaan had. De blanke man in kwestie lijkt mij een onderwereldfiguur of een soort pooier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hij kwam zich wel effe ongevraagd moeien met iets dat duidelijk zijn zaak niet was. trouwens alle gevalletjes van straatroof en of gratuit straatgeweld begint met iemand die zich effe naar jou begeeft en dan ambras begint te zoeken, maw dus iemand die zich effe ongevraagd met jou komt bemoeien. Dus die dikke duitser had msschn al wat ervaring met de soort en reageerde proactief zoals ze dat noemen.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer valt er over jou ook niet te zeggen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
edit ; en onthou u dan van commentaar aub, want on topic reageren of uw eigen schrijfsels verduidelijken kan precies niet.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 22 april 2009 om 06:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Wie zegt dat dat een pooier is ? Kennis van jou ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat wou dat scharminkel nu, hé ? Had iemand hem geroepen of zo ? Nee, die kwam op eigen houtje zijn neus in andermans zaken steken, en voila, dan krteeg hij wat hij verdiende : een goeie mot in zijn gezicht, waar je tussen twee haakjes geen blijvend letsel aan overhoud. Heel wat menselijker als de messteken die onze donkere vrienden vrijgevig uitdelen, of de ranselpartijen waarbij ze met z'n zessen , of meer, op 1 man of vrouw alleen inbeuken ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
that's my point!
|
![]() |
![]() |