Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 april 2009, 14:23   #41
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
David Ike en Pindar zouden het wel eens bij het rechte eind gehad kunnen hebben, maar Pindar zijn stijl van overbrengen heeft hem de das omgedaan...
Inderdaad, Pindar had zijn eigen stijl, zeer rechttoe rechttaan, waar veel mensen niet om heen konden zeker gezien het onderwerp.

Het is interessant om te zien dat meer en meer mensen durven toegeven dat mensen die over die reptielen spreken wel eens gelijk zouden kunnen hebben. De stijgende vibraties aan het werk. De influx van hogere vibraties zorgen ervoor dat de waarheid meer en meer doordringt in de globale menselijke psyche. Maar je hebt er nog altijd zeer veel die in denial zijn.
Oud 28 april 2009, 14:49   #42
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan iedereen eens aanraden zich wat te verdiepen in wat

Richard Hoagland,
Robert Dean,
John Lear

te vertellen hebben.

Ik ben het met exodus eens wat hij vroeger al eens geopperd heeft. Het feit dat de mainstream media nu een ommedraai beginnen te maken en de massa geleidelijk aan wil informeren over het bestaan van buitenaardse intelligentie. Dat Mitchell zo dikwijls voorzichtig komt vertellen dat we niet alleen zijn, dat we bezocht zijn geweest in het verleden...

De massa wordt eindelijk voorbereid op het grote nieuws dat niet langer kan onderdrukt worden: we zijn hier gewoonweg geplaatst als experiment door buitenaardse wezens. Meer en meer blijkt dat er kunstmatige constructies terug te vinden zijn op de maan en op Mars, waar er een paar honderdduizenden jaren terug leven moet geweest zijn. Liggen onze wortels daar?

Verdiep u eens in wat Richard Hoagland, Dr. Tom Van Flandern, Robert Dean, John Lear te vertellen hebben (om er de meest academische uit te halen). Niet in een paar minuten, maar gans hun werk en alles wat over hen terug te vinden is op het web. Er bestaat geen twijfel meer over het bovenstaande.

Dat duidt dan enkel op het volgende: het bestaan van buitenaardse intelligentie is geweten door een kleine elite (de NSA em MJ-12). Die intelligentie is hier geweest, en is mogelijks nog steeds op aarde, op de maan en wellicht Mars.

David Ike en Pindar zouden het wel eens bij het rechte eind gehad kunnen hebben, maar Pindar zijn stijl van overbrengen heeft hem de das omgedaan...

Hey Strad, leuk je nog eens te zien. Check ook zeker Michael Tsarion eens uit.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2009, 15:24   #43
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Hey Strad, leuk je nog eens te zien. Check ook zeker Michael Tsarion eens uit.
Thanks Johnny B. Ik ben al bezig op youtube se, ik kende die gast nog niet, bedankt.
Oud 28 april 2009, 21:45   #44
Mr Kanipoupenie
Banneling

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=zRj0d...layer_embedded

Zot UFO-filmpje, zopas gevonden..
Mr Kanipoupenie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2009, 00:03   #45
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het oude adagium "as above so below" indachte houdende, denk ik dat we er rekening mee moeten houden dat deze bankiersfamilies ook een spirituele component hebben. Alles vindt zijn oorsprong in de hogere creatieve realiteiten, en zo ook de controlerende groep over de mensheid. Wat ze ook zijn, of het nu reptillians of "menselijke" zielen zijn, die op controle uit zijn en reïncarneren in de bloedlijnen waar ze hun macht kunnen uitoefenen, ik denk dat het er uberhaupt weinig toe doet. Het kan niet ontkent worden dat de verdoken controle er wel is. Vanuit ons perspectief is het feit dat het reptillians zouden zijn ergens wel schokkend, maar wat het is aard van het beestje?

En, als het dan reptillians zouden blijken dan denk ik niet dat ze met een latex masker rondlopen, maar dat ze, zoals veel mensen zeggen, hun oorsprong vinden in andere realiteiten dan deze.

En dan nog kunnen we niet alleen die zogenaamde reptillians met de vinger wijzen, want er zijn evenveel mensen die gretig mee met hun doen voor dat beetje macht.
Als we 'andere realiteiten' en de hogere bewustzijnsgebieden op een lijn kunnen zetten, dan ben ik met je mee.

In de yoga-leer en de esoterie is er sprake van de Broeders van het Witte Pad en die van het Zwarte pad.
Door vakkundig te streven naar de hoogste verlichting worden ook latente krachten gewekt, waarvan het grootste deel van de mensheid zich niet of nauwelijks bewust is
Het gaat hier over mensen, die door natuurlijke aanleg, meditatie of druggebruik tot hun diepste wezen kunnen doordringen, om zo de verschillende aspecten der levenskrachten te beheersen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Siddhi

Terwijl de eersten er alles aan zullen doen, om hun medemens uit z'n (spirituele) onwetendheid en aanverwante lijden te verlossen, zal de tweede groep hun hogere kennis en krachten misbruiken, ter onderwerping of controle van hun omgeving, waardoor de mensheid van haar natuurlijke en kosmische doel wordt weerhouden.
Reken bij die mindcontrollers een collectieve continueshift en dito ervaring op machtsbasis die teruggaat tot aan de vroegste beschavingen, en de rode lijn tot aan de huidige toestand in de wereld wordt heel wat aanschouwlijker.

Citaat:
Nog een passende noot:
Ok, ik herken de beschrijving en het is dus zaak, om de respectievelijke intenties van de tijdloze Boeddha en die van het Reptiel te herkennen in het gedrag van ons eigenste zelf tov onze omgeving, om zodoende de politiek-economisch-maatschappelijke gebeurtenissen en hun achterliggende redenen beter in te schatten.
Ofwel maak je je bevolking bewust van hun oorspronkelijke aard en stel je als overheid alles in het werk om de nodige faciliteiten te voorzien, ofwel onthoud je ze die bevrijdingskennis. Even rondkijken zegt genoeg.
Daar waar het zou moeten gebeuren zie ik huichelende ogen en hoor slechts dubbele tongen spreken... Toch reptielenkarakters ??

Slechts door een collectieve bewustwording hiervan, kan de mensheid zich ontdoen van haar geconditioneerde geloof in dit kunstmatig geschapen wereldbeeld, al zal dit niet overal even wenselijk worden ervaren.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2009, 00:05   #46
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik begrijp u volkomen. En toch... zoals ik zopas gepost heb, het loont zeker de moeite van eens uitgebreid te bestuderen wat Dr Tom Van Flandern, Richard Hoagland, Robert Dean, John Lear en zelfs een Alex Collier te vertellen hebben.
Die namen heb ik bij m'n favorieten gezet en ga de werken ervan de komende weken doornemen. Bedankt hiervoor.

Citaat:
Dat reptielengedoe is m.i. niet meer zo dwaas indien hetvolgende bewezen kan worden (en we komen steeds doichter bij dat bewijs): het feit dat we mogelijks een product zijn van genetische manipulatie door een andere intelligentie die hier geweest is of mogelijks nog steeds aanwezig is (zelfs in de kringen waar de macht werkelijk ligt...).
Dat er in vroege tijden van onze geschiedenis al een gedegen kennis bestond over de functie van genen en zelfs over de energetische basisvormen van atomen en de aard van hun energiebron, lijdt geen twijfel.
Daar was de esoterische traditie maar al te goed mee bekend en dat deze levenskennis ook terdege kan misbruikt worden, zal je me niet horen ontkennen.
Het is dan ook pas in de huidige wetenschappelijk-technologische ontplooing, dat deze krachten de mogelijkheid hebben om tot hun volle wasdom kunnen komen, ten goede of ten kwade.

Citaat:
De kennis over onze herkomst is er, maar wordt onderdrukt. Zoveel is duidelijk. Maar waarom wordt die kennis onderdrukt? Om ons te controleren of om ons niet te schokkeren?
Om een pijnlijk maatschappelijk ontwaken te vermijden, zal er af en toe wel eens wat van die achtergehouden kennis doorsijpelen, al staat deze vergunde blik achter de coulissen van de geschiedenis in de verste verte nog niet in verhouding, tot de tragiek van de dagelijkse politiek-mediatieke desceptie die ons te beurt mag vallen.
En zolang mensen niet echt de behoefte voelen om naar hun dieper bestaan te peilen, zal de huidige toestand er niet echt snel op verbeteren, vrees ik, al zie ik in de globale bereikbaarheid van het internet ook wel een paar mooie aanzetten tot een grotere bewustwording.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2009, 12:26   #47
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Natuurlijk baseer ik mij nergens op,gewoonweg omdat ik mij er niet voor intresseer....

Gewoon door het feit,hoeveel kans is er dat er in die gigantische ruimte een vergelijkbare planeet te vinden is waarop leven zich nog sneller heeft ontwikkeld op intellectueel niveau dan op aarde het geval is ,en die nét zoals de aarde de miljarden jaren heeft doorstaan zonder vernietigd te worden door asteroiden .....

Bitter weinig mijn beste, te weinig om aandacht aan te besteden....

Maar dit is nu gewoon mijn mening,het staat anderen vrij er héél anders over te denken ....
Of er leven mogelijke is buiten de aarde is geen geval van meningen die juist of onjuist zijn. Het oningeintresseerd zijn in leven buiten de aarde maakt het verschil niet of het er wel is of niet is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2009, 12:30   #48
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Kanipoupenie Bekijk bericht
Ik geloof eerlijk gezegd niet in intergalactische reizen of verplaatsingen tegen lichtsnelheid. Als we hier daadwerkelijk soms iets te zien krijgen, dan moet dat een projectie van een andere dimensie zijn bv. 5de-9de-19de enz... Zoals dat voorbeeld met: steek eens een 3d vinger in een 2d tekening. Wat ziet het manneke op de tekening van jouw vinger? Juist: een cirkel.
Zet een persoon van pakweg 200 jaar geleden in een elekrtonica winkel. Deze krijgt een hartstilstand en denkt dat wij aliens zouden zijn. Stel dat jij in een wereld zou terechtkomen die laten we zeggen 500 jaar verder is op vlak van technologie.

Hoeveel personen hebben in het verleden grofweg gezegt...dat kan niet of kan nooit of weet ik veel wat...en wat blijft hier nog van over?

Ben jij 1 van die velen die zegt dat op een gegeven moment de technologische mogelijkheden tot stilstand komen en dat de mens dus niets meer vernieuwend gaat uitvinden?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2009, 12:38   #49
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Nu we toch wat over de reptielen bezig zijn, hier nog een toepasselijk plaatje.

Een van de intrigerenste vind ik toch dit, en Verhofdstad staat er ook op. Bush die een "grapje" maakt. Uit een Nederlanstalige krant.

Laatst gewijzigd door exodus : 29 april 2009 om 12:39.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2009, 17:06   #50
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Nu we toch wat over de reptielen bezig zijn, hier nog een toepasselijk plaatje.

Een van de intrigerenste vind ik toch dit, en Verhofdstad staat er ook op. Bush die een "grapje" maakt. Uit een Nederlanstalige krant.
Fotoshopped, reclame voor Radio 1

Laatst gewijzigd door parcifal : 29 april 2009 om 17:09.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2009, 17:33   #51
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Ejm aar serieus, ge moet maar is goe zien in de filmkes...
Die elite knippert wel spacheuh veel met hun ogen zuh

Keep an openmind (muahahah twisted)

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be