![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is interessant om te zien dat meer en meer mensen durven toegeven dat mensen die over die reptielen spreken wel eens gelijk zouden kunnen hebben. De stijgende vibraties aan het werk. De influx van hogere vibraties zorgen ervoor dat de waarheid meer en meer doordringt in de globale menselijke psyche. Maar je hebt er nog altijd zeer veel die in denial zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hey Strad, leuk je nog eens te zien. Check ook zeker Michael Tsarion eens uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Thanks Johnny B. Ik ben al bezig op youtube se, ik kende die gast nog niet, bedankt.
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
In de yoga-leer en de esoterie is er sprake van de Broeders van het Witte Pad en die van het Zwarte pad. Door vakkundig te streven naar de hoogste verlichting worden ook latente krachten gewekt, waarvan het grootste deel van de mensheid zich niet of nauwelijks bewust is Het gaat hier over mensen, die door natuurlijke aanleg, meditatie of druggebruik tot hun diepste wezen kunnen doordringen, om zo de verschillende aspecten der levenskrachten te beheersen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Siddhi Terwijl de eersten er alles aan zullen doen, om hun medemens uit z'n (spirituele) onwetendheid en aanverwante lijden te verlossen, zal de tweede groep hun hogere kennis en krachten misbruiken, ter onderwerping of controle van hun omgeving, waardoor de mensheid van haar natuurlijke en kosmische doel wordt weerhouden. Reken bij die mindcontrollers een collectieve continueshift en dito ervaring op machtsbasis die teruggaat tot aan de vroegste beschavingen, en de rode lijn tot aan de huidige toestand in de wereld wordt heel wat aanschouwlijker. Citaat:
Ofwel maak je je bevolking bewust van hun oorspronkelijke aard en stel je als overheid alles in het werk om de nodige faciliteiten te voorzien, ofwel onthoud je ze die bevrijdingskennis. Even rondkijken zegt genoeg. Daar waar het zou moeten gebeuren zie ik huichelende ogen en hoor slechts dubbele tongen spreken... Toch reptielenkarakters ?? Slechts door een collectieve bewustwording hiervan, kan de mensheid zich ontdoen van haar geconditioneerde geloof in dit kunstmatig geschapen wereldbeeld, al zal dit niet overal even wenselijk worden ervaren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daar was de esoterische traditie maar al te goed mee bekend en dat deze levenskennis ook terdege kan misbruikt worden, zal je me niet horen ontkennen. Het is dan ook pas in de huidige wetenschappelijk-technologische ontplooing, dat deze krachten de mogelijkheid hebben om tot hun volle wasdom kunnen komen, ten goede of ten kwade. Citaat:
En zolang mensen niet echt de behoefte voelen om naar hun dieper bestaan te peilen, zal de huidige toestand er niet echt snel op verbeteren, vrees ik, al zie ik in de globale bereikbaarheid van het internet ook wel een paar mooie aanzetten tot een grotere bewustwording. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel personen hebben in het verleden grofweg gezegt...dat kan niet of kan nooit of weet ik veel wat...en wat blijft hier nog van over? Ben jij 1 van die velen die zegt dat op een gegeven moment de technologische mogelijkheden tot stilstand komen en dat de mens dus niets meer vernieuwend gaat uitvinden?
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Nu we toch wat over de reptielen bezig zijn, hier nog een toepasselijk plaatje.
Een van de intrigerenste vind ik toch dit, en Verhofdstad staat er ook op. Bush die een "grapje" maakt. Uit een Nederlanstalige krant. ![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 29 april 2009 om 12:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 29 april 2009 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ejm aar serieus, ge moet maar is goe zien in de filmkes...
Die elite knippert wel spacheuh veel met hun ogen zuh Keep an openmind (muahahah twisted)