![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, waar blijft die 'Vlaamse massa'? Het gemiddeld pukkelpopfestival trekt ongeveer 10 keer meer bezoekers dan IJzerwake en Bedevaart samen ![]()
![]() |
#42 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#43 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ja mannen, maak elkaar maar af 8)
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij de redactieploeg van Rommelpot waren er geen politiekers. Eén van hen, Lods, zou men een Standaard-flamingant kunnen noemen. Een andere : Albe, stond voor 1940 veeleer bij het Van Cauwelaertse weekblad Elckerlyc. Drie : Edgar Boonen, Remi Piryns en Athur de Bruyne, behoorden tot het Diets Jeugdverbond (DJV), een zelfstandige organisatie, voortzetting van het AKVS, en een vierde, de hoofdredacteur Daniël Merlevede, was eveneneens van de volks-Dietse groep van Wies Moens. Amalia, Martha Dolfyn, de moedige verantwoordelijke uitgeefster, kwam uit de meisjesbeweging "Ik Dien", die nooit heel talrijk was maar een diepgaande invloed uitoefende. De redacteurs, op Arthur de Bruyne na, waren uit hun ambt ontslagen of de uitoefening van hun beroep was hen onmogelijk gemaakt. Slechts één van de Rommelpotredactie zou (en dan nog maar kortstondig) een rol spelen in de na-oorlogse Vlaamse politiek : Merlevede. Rommelpot hield op te verschijnen in 1949. Er waren wel rechtszaken geweest, en Rommelpot heeft daarin aan het langste eind getrokken. En Rommelpot, hoewel vrijgesproken, mocht nog altijd niet verkocht worden in stationsbibliotheken of vervoerd worden per post op bevel van Achiel van Acker (BSP). De terroristische communistische groepering Groep G had middelerwijl een bomaanslag gepleegd tegen de Rommelpot. |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Partijlid
|
![]() Het IJzerbedevaartcomité gelooft dat duurzame vrede het gevolg is van sociale rechtvaardigheid tussen Noord en Zuid, internationale samenwerking, respect voor culturele verscheidenheid en zelfbeschikkingsrecht van volkeren. Al deze aspecten komen op de interculturele muziekmanifestatie 'Ten Vrede' aan bod via optredens, duiding, kunst, poëzie en video, stands, discussiefora, etc.
Het is onwaar dat vlaggen zouden geweerd worden op domein. Net als de voorbije jaren zullen de kleurrijke vlaggen van volkeren met en zonder staat wapperen op het domein. Ook de Vlaamse en de Waalse. En wie dat wenst kan zelf een vlag meebrengen. Let wel, (vlaggen)stokken worden niet toegelaten. Dat is om veiligheidsredenen op elk festivalterrein zo. |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Word je die voortdurende haat niet eens moe???
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#51 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
#52 | ||
|
![]() Citaat:
Iedereen die de Vlaamse Zaak verraad zal in mij een sterke tegenstander vinden! |
||
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#54 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En u moet Demol ook als verrader opnemen hé omdat hij brussel niet wil ver Vlaamsen. ja jongen de enige verrader van Vlaanderen is het Vlaams Blok |
||
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
![]() Citaat:
Judas zijn dertig zilverlingen, nva zijn 5 zitjes; ieder heeft zijn prijs! |
||
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Iedereen die de Vlaamse Zaak verraad zal in mij een sterke tegenstander vinden![/quote] |
|||
![]() |
![]() |
#59 |
Burgemeester
|
![]() stemmen in de gemeente raad van antwerpen voor de splitsing van B/H/V is dit en grap stemmen over en onderwerp van een andere provincie daar zijn ze zelfs niet voor bevoegd dit was van de andere partijen gewoon en verkiezings stunt daar werkt en eerlijke partij niet aan mee
![]() ![]()
#60 |
Burgemeester
|
![]()