Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 mei 2009, 11:10   #41
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Jij speelt elke dag imam, maar dan het soort imam dat niet alleen de voorhuid wegsnijdt, maar al de rest ook. Toch geldt je haat niet de man op zich, maar de gelukte vrouw. De man is slechts een voorwendsel.
ik heb het u al eens gezegd: ge moet korting vragen op die kristallen bollen in het vervolg. Trekt echt op niks. Nu ben ik kritisch of afgunstig op de "gelukte" vrouw volgens jou?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 11:31   #42
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik heb het u al eens gezegd: ge moet korting vragen op die kristallen bollen in het vervolg. Trekt echt op niks. Nu ben ik kritisch of afgunstig op de "gelukte" vrouw volgens jou?
Uiteraard. Uit elke letter van jou spreekt rancune en ressentiment.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 11:44   #43
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Uiteraard. Uit elke letter van jou spreekt rancune en ressentiment.
amai zo triestig. tijd om wat in mijn tuin onder de parasol te gaan snoezen ....

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 14:55   #44
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Een kardinaal uit Portugal adviseert christelijke vrouwen om niet met moslims te trouwen. Dit stuit uiteraard op zwaar verzet bij de islamitische gemeenschap in Portugal.
Toen ik in een Arabisch land leefde, vertrouwden mohammedaanse vrouwen Europese vriendinnen van mij herhaaldelijk toe (en soms ook wel eens mijzelf) dat in het hele land geen enkele vrouw nog met een geloofsgenoot zou trouwen als de Koran het niet verbood. Ze droomden allemaal van een Westerse man, maar wilden er geen om geloofsredenen!

"Wij begrijpen niet hoe een Westerse vrouw, die de Koran niet hoeft te gehoorzamen, met een moslim kan trouwen." De Arabische vrouwen, de mohammedaanse wel te verstaan, haten hun eigen mannen. Een andere frequente uitspraak was: "liefde bestaat alleen bij jullie" (onlogischerwijs werd daar soms aan toegevoegd: "maar de islam is de beste godsdienst". Om vergiffenis van hun Allah te verkrijgen?). Help de mohammedaanse vrouwen van hun Koran af en hun mannen mogen het werk dat met het afsnijden van hun voorhuid is begonnen nog eens grondiger overdoen, zoals ze met hun "kaffers" deden voordat ze ze op de slavenmarkt verkochten.

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 31 mei 2009 om 15:00.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 15:12   #45
Busse87
Burgemeester

Standaard

Ik zou er niks mee inzitten . Ik denk dat een moslima op bepaalde punten beter gaat zijn dan een westerse vrouw . Zaagt ze teveel , geef ze wa klop . Wilde seks , pakt ze gewoon waar ge wilt . Een moslima heeft thuis nietveel te zeggen , dus is de man de baas ( wat bij sommige een droom zal zijn )
Busse87 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be