![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Banneling
|
[quote=MaGNiFiCaT;4079441]Zeker van jou avatar. Man toch, verander dat eens! Het werkt me serieus op de zenuwen.
Ik zie het al...Je bent racist ?! |
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het gaat hier niet over het VB maar wel over..... Anus van homosexuelen dichtgelijmd in Irak! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom zeg je dat niet tegen degene die het VB hier ter sprake bracht?
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=11 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Zijn er nu al beelden gevonden waar ge letterlijk ziet waar ze den anus dichtplakken en laxeermiddel geven?
I wanna see it!!!!!!!!! Of te downloaden op limewire ofzo? Ik vind gewoon niets!
|
|
|
#45 |
|
Banneling
|
Aan de homo's die zich "gedriscrimineerd" voelen:
Als een werkgever persoon A aanwerft en niet persoon B is dat "discriminatie"...dus zal er altijd 1 persoon zijn die aan het kortste eind trekt! Dat is bij alles zo: in de natuur, op't werk, bij vrienden... |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Met beestenwagons of per C 130? Zijn de kussentjes al klaar om een Semira Adamu'tje te doen, of gaan we direct voor het vastgespen?
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uh huh, niemand heeft iets aan een opvatting uit de zevende eeuw over moraal en seksualiteit, gelukkig ken ik ook hier en daar een moslim die iets verder denkt dan u lijkt te doen.
Het is u vast bekend dat ook overspel strafbaar is binnen Islam ;net als voorhuwelijkse seks, gezien het aantal mannen wat zichzelf hieraan "bezondigd "vrees ik dat uw "hemel" na de dood nogal leeg gaat zijn ... |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
ah alice gij leeft nog!
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Aan de Blokkers die zich gediskrimineerd voelen .. Aan de opgeslotenen een sanitair kordon die zich gediskrimineerd voelen ... Simplifiëren ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#52 | ||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het bevestigt mijn overtuiging alleszins dat Islam een achterlijke , totalitaire en gevaarlijke ideologie is, die hier niet thuis hoort.
|
|
|
|
#53 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|